اشتراک گذاری

دلیل ریستارت شدن مداوم گوشی چیست؟

گوشی های موبایل به دلیل پیچیدگی قابل توجه در ساختار سخت افزار و نرم افزاری خود ، ممکن است با مشکلاتی در زمینه های متعدد مواجه شوند که بسته به نوع و میزان آن ها امکان بازیابی و تعمیر توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از این مشکلات را می توان ریستارت شدن مداوم گوشی دانست. این مشکل معمولا در مواقعی رخ می دهد که گوشی موبایل متحمل فشار بسیار بالایی باشد. چنین اختلالی میتواند ناراحتی های بسیاری را برای کاربران در پی داشته باشد و در صورت تداوم، گوشی موبایل را به یک دستگاه بی استفاده بدل کند.

اما سوالی که معمولا بسیاری از کاربران در این زمینه مطرح می کنند، به راه های رفع مشکل هنگ و ریست در گوشی مربوط میشود. آیا این مشکل را میتوان برطرف نمود؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به علل ایجاد این مشکل و راه های مرتفع سازی آن بپردازیم.

ریستارت شدن مداوم گوشی

چه دلایلی موجب بروز ریستارت شدن مداوم گوشی می شود ؟

  1. به روز رسانی سیستم عامل گوشی
  2. نرم افزارهای ناسازگار
  3. نصب اپلیکیشن های سنگین
  4. پر شدن حافظه گوشی
  5. برخی vpnها
  6. ویورسی شدن گوشی

در ادامه مقاله درمورد هریک از این موارد توضیح داده ایم.

1. ارتقاء سیستم عامل گوشی موبایل

گاهی ممکن است برخی کاربران پس از ارتقاء سیستم عامل گوشی موبایل خود، شاهد ریستارت شدن مداوم گوشی باشند.

2. استفاده از برخی نرم افزارهای ناسازگار

دانلود و نصب برخی از نرم افزارهای ناسازگار در گوشی های موبایل ممکن است موجب هنگ و ریست شدن گوشی شود.

3. نصب اپلیکیشن های سنگین

یکی از موارد تاثیرگذار در بروز مشکل ریستارت شدن مداوم گوشی ، نصب اپلیکیشن های سنگین است. این برنامه ها فشار بسیار بالایی را به دستگاه تحمیل میکنند و میتوانند در بلند مدت چنین مشکلی را رقم بزنند.

4. پر شدن حافظه گوشی موبایل

از دیگر دلایلی که میتواند نقش مستقیم در به وجود آمدن مشکل هنگ و ریست در گوشی موبایل داشته باشد، پر شدن حافظه گوشی است. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی همواره بخش قابل توجهی از رم دستگاه خود را خالی نگه دارید.

5. استفاده از برخی از وی پی ان ها

نصب برخی از وی پی ان ها می تواند موجب بروز مشکلات امنیتی در گوشی موبایل شود. گاهی ممکن است مشکل ریستارت شدن مداوم گوشی ، نتیجه استفاده از وی پی ان های نامطمئن باشد.

برای آپدیت تبلت این مطلب را بخوانید.

6. ویروسی شدن موبایل

یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند موجب هنگ ریست در دستگاه شود، نفوذ ویروس ها و جاسوس افزارها بر روی گوشی است.

چرا گوشی مدام ریستارت می شود

برطرف کردن ریستارت شدن مداوم موبایل

  • یکی از راه های مهم در جلوگیری از بروز مشکل هنگ و ریست در گوشی موبایل ، خالی نگه داشتن حداقل 40 درصد از فضای حافظه گوشی است.
  • انتقال دیتاها و اطلاعات بر روی مموری کارت، نقش موثری در خالی نگه داشتن حافظه داخلی گوشی موبایل دارد و از بروز مشکل هنگ ریست نیز جلوگیری می کند.
  • از دیگر راه هایی که در جلوگیری از ریستارت شدن مداوم گوشی موبایل موثر است، بستن برنامه هایی ست که به صورت هم زمان از حال اجرا هستند.
  • استفاده از آنتی ویروس معتبر : همانطور که گفته شد، ویروسی شدن موبایل می تواند مشکل هنگ ریست را در پی داشته باشد. از این رو لازم است برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی از یک آنتی ویروس معتبر و قوی استفاده کنید.

برای تعمیر ات مموری کارت خود با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات موبایل و تبلت

نمایندگی تعمیرات موبایل و تبلت را میتوان یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین نمایندگی های ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیر انواع موبایل و تبلت های موجود در بازار دانست. خدمات این مجموعه بزرگ به عیب یابی ، تعمیر و بازیابی کلیه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های موبایل و تبلت ها اختصاص یافته است. این سرویس ها شامل کلیه برندهای تولید کننده می شود و محدود به مدل و نمونه خاصی نمیباشد. این سرویس ها با تخصص و مهارت هر چه تمام در اختیار مشتریان و کاربران گرامی این تجهیزات قرار خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل هم اکنون در شعب مختلفی در تهران، کرج و شهرستان ها به فعالیت میپردازد که برای اطلاع از شماره های تماس و آدرس این مراکز میتوانید با همین وبسایت همراه باشید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.