اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن موبایل

میکروفن  یک واژه ی فرانسوی است  که در فارسی  صدابَر نامیده می شود دستگاهی است که صوت را به الکتریسیته تبدیل می کند و یا حسگری است که صوت را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. امروزه  در لوازمی چون موبایل ، تبلت ، لب تاپ  از میکروفن های داخلی استفاده می شود. ممکن است به دلایل مختلف از قبیل ؛ ضربه خوردن ، ورود گرد و غبار ، آب و یا سایر مواد خارجی  به داخل موبایل  میکروفن به درستی کار نکند. وقتی هنگام حرف زدن با موبایل طرف مقابل صدای شمارا به درستی  نمی شنود مشکل به کارکرد نادرست میکروفن برمی گردد.

در این حالت ممکن است صدا خیلی کم باشد ، همراه با نویز باشد و یا اصلا شنیده نشود. شما عزیزان در صورت بروز مشکل در میکروفن تبلت یا موبایل خود می توانید به نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل مراجعه فرمایید. از جمله خدمات تخصصی ما در نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل تعمیر میکروفن موبایل است. کارشناسان نمایندگی تبلت و مویابل با داشتن تجربه تخصصی در تعمیرات انواع تبلت مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل می کنند. گارانتی قطعات تعویض در هنگام تعمیر همواره تضمین می شود.

دلایل بروز مشکل و نیاز به تعمیر میکروفن موبایل

دلایل مختلفی سبب بروز این مشکل می شوند و نیاز به تعمیر میکروفن موبایل ایحاد می شود:

  • ورود گرد و غبار و اجسام خارجی به داخل میکروفن
  • ورود مایعات به داخل موبایل
  • به هم خوردن تنظیمات صدا

  در صورتی که میکروفن موبایل شما به درستی کار نمی کند .جهت عیب یابی و بررسی علت می توانید با متخصصین مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید . متخصصین مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را دارند و پس از بررسی و عیب یابی در اسرع وقت مشکل را حل خواهند کرد . در صورتی که میکروفن قابل تعمیر نباشد آن را با نمونه ی اورجینال تعویض خواهند کرد .

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.