اشتراک گذاری

رونمایی از اولین تبلت لوله‌ای

محققان دانشگاه کوئین کانادا از اولین تبلت لوله‌ای جهان رونمایی کردند. این تبلت لوله ای دارای صفحه نمایشی خم‌شونده است که دارای قابلیت تبدیل به صفحه‌ای مسطح را نیز دارد. نام این تبلت مجیک‌اسکرول (MagicScroll) است. نمونه اولیه تبلت ساخته شده به اندازه ای است که درون جیب جا می گیرد و به راحتی قابل جابجایی است. اخبار مربوط به تکنولوژی های جدید در موبایل و تبلت با توجه به پیشرفت بسیار سریع آنها، مورد علاقه بسیاری از افراد است. اگر شما علاقه مند به دریافت جدیدترین اخبار مرتبط با دنیای تبلت و موبایل هستید، نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل را  دنبال کنید.

درباره اولین تبلت ها چه می دانید؟

شرکت مایکروسافت در سال 1999 پروژه ی تبلت خود به نام مایکروسافت تبلت پی سی را آغاز نمود. این تلاش در سال 2000 به ثمر نشست  و تبلت مایکروسافت تولید شد. سیستم عامل این تبلت ویندوز بود. اولین تبلت های این شرکت با نام Tablet PCs در میان مردم محبوبیت نیافتند. از مشکلات این تبلت سنگینی، عدم کارکردن صفحه ی لمسی با انگشتان بود. شرکت نوکیا نیز دو سال بعد از مایکروسافت شروع به تولید تبلت نمود. با گذشت این زمان از ساخت اولین تبلت ها، اکنون تبلت های زیادی به بازار آمده است که ویژگی های منحصر به فردی دارند. شاید سرآمد این تبلت ها اولین تبلت لوله‌ای جهان باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.

اولین تبلت

ویژگی های اولین تبلت لوله‌ای جهان

مجیک اسکرول یک تبلت با صفحه نمایش ۷.۵ اینچی است. سبک تولید این تبلت الهام گرفته از طومار‌های باستانیان است. صفحه نمایش این تبلت دور یک سیلندر قرار گرفته و می‌چرخد. کاربران با استفاده از دو چرخ اطراف سیلندر ها  محتوای درون صفحه را می چرخانند. صفحه‌ نمایش لمسی این تبلت انعطاف‌پذیر است و دور یک بدنه استوانه‌ای سه‌بعدی می‌چرخد. میزان رزولوشن  صفحه نمایش این تبلت K۲ است. با توجه به ساختار خمیده این تبلت، مجیک اسکرول قادر به ثبت تصاویر و ویدئو‌هایی با کیفیت بالا است. نکته قابل توجه در مورد این تبلت این است که این تبلت می‌تواند به یک تبلت با صفحه نمایش مسطح نیز تبدیل شود. برای تماس با این تبلت صفحه آن خم شده و سپس به حالت لوله ای در می آید. بعد از انجام این کار آن را در کنار گوش قرار داده و مکالمه را برقرار می کنیم. از دیگر قابلیت های اولین تبلت لوله‌ای جهان استفاده از شبکه های اجتماعی ، قابلیت ضبط صدا و عکس برداری است. دوربین این تبلت به صورتی است که به وسیله حرکات دست کنترل می شود.

اولین تبلت لوله‌ای

نمایندگی تبلت و موبایل

افرادی که نیار به خرید تبلت دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی تبلت از تمامی خدمات این فروشگاه شامل مشاوره خرید و دیگر خدمات بهره مند شوند. شما کاربران گرامی با مراجعه به فروشگاه مرکزی تبلت بهترین گزینه را برای خرید خود دریافت خواهید کرد تمامی خدمات این مرکز کاملا استاندارد می باشد. گارانتی محصولات نمایندگی تبلت در این فروشگاه به طور کاملا انجام می شود. کارشناسان ما با توجه به میزان هزینه مشتری و تنوع گوناگون محصولات بهترین محصولات را به آنها معرفی خواهند کرد.

Rate this post
اشتراک گذاری