اشتراک گذاری

برترین تبلت های سال 2018

به هنگامی که کاربران تصمیم به خرید یک تبلت دارند، نمی دانند که دقیقأ از کجا باید شروع کنند. چرا که برای خرید یک تبلت حرفه ای باید موارد بسیاری را به مانند میزان حمل پذیری، مقرون به صرفه بودن، عمر باتری و مشخصات اولیه  در نظر بگیرند. از سویی دیگر، تولید کنندگان و سازندگان بسیاری پا در این عرصه  بزرگ گذاشته و محصولات متنوع و گسترده ای را روانه این بازار پرهیجان ساخته اند. از این جهت، روند تصمیم گیری و انتخاب یکی از این گجت های بانمک و دوست داشتنی کمی پیچیده و سردرگم کننده شده و میزان دل نگرانی در انتخاب غلط کمی بالا رفته است. در این متن برآنیم تا شما را با چند محصول از برترین تبلت های سال 2018 آشنا کرده و گامی کوچک در جهت راهنمایی شما برداریم.

برترین تبلت های سال 2018

3 نمونه از برترین تبلت های سال 2018

تبلت Apple iPad Pro 10.5-inch

به عنوان اولین محصولی که در رده برترین تبلت های سال 2018 قرار گرفته است می توان به Apple iPad Pro 10.5-inch  اشاره داشت. این محصول دارای پردازنده پرسرعت و نمایشگری با تکنولوژی True Tone بوده و ابعاد آن معادل 10.5 اینچ می باشد. این گجت حرفه ای دارای سنسوری است که می تواند بر اساس آن رنگ و شدت نور پنل را با محیط پیرامون متناسب کرده و تجربه کارکرد لذت بخش تری را به ارمغان بیاورد. همچنین این تبلت دارای کیفیت تصویری برابر با 224X1668 رزولوشن، تراشه A10X با پردازشگر 64 بیتی Embedded M10، سیستم عامل ios و چهار بلندگو برای ارائه صدایی فراگیرتر و شگفت انگیزتر می باشد.

از سویی دیگر، تبلت  Apple iPad Pro از Apple pencil پشتیبانی کرده و دارای یک کانکتور مخصوص برای صفحه کلید نیز می باشد. به هرحال، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی با کیفیت ضبط فیلم های ویدئوی 4K HD، دوربین 7 مگاپیکسلی FaceTime HD برای کسانی که می خواهند بهترین عکس ها را بگیرند، عمر باتری 10 ساعته و ذخیره سازی 256GB را نیز می توانید به دیگر شاخصه های ارزشمند این دستگاه تمام عیار اضافه کنید.

Apple iPad Pro

تبلت Amazon Fire HD 10 Tablet

تبلت Fire HD 10 جدیدترین و بزرگترین تبلت آمازون فایر بوده و نه تنها در کالکشن برترین تبلت های سال 2018 جای دارد بلکه، رقیبی جدی برای تبلت های اپل و گلکسی به شمار می رود. این محصول در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز و همچنین در دو ظرفیت 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی ارائه شده و از استاندارهایی بسیار بالا و بهترین قابلیت های کلیدی بهره مند شده است. از جمله امتیازات این گجت حرفه ای می توان از رزولوشن 1080P  وکیفیت اچ دی آن نام برد. براساس این ویژگی تصاویر و صحنه هایی خارق العاده و خیره کننده ای ایجاد شده و به هنگام بازی ها، تجربه ای بی نظیر و هیجان انگیز تری را به شما هدیه خواهد داد.

همچنین این تبلت دارای نمایشگر ال سی دی است که علاوه بر زاویه دید گسترده، انعکاس بسیار کمی داشته و از این حیث نیز به هیچ عنوان چشم های شما را خسته نمی کند. پردازنده چهار هسته ای 1.2 / 1.4 گیگاهرتزی، رمی از آخرین نسل Fire و عمر باتری 10 ساعته نیز شما را قادر می سازد تا هر آن چیزی را که از یک تبلت انتظار داشته اید، به دست آورید. شایان ذکر است، این محصول با دستیار صوتی الکسا برای کنترل هوشمند تر سازگار شده و از دوام بالایی نیز برخوردارد است. اکنون با تمام آپشن هایی که ذکر شد درستی قرار گرفتن این محصول در ردیف برترین تبلت های سال 2018 غیر قابل انکار می باشد.

تبلت Samsung Galaxy Tab S3

این تبلت دوست داشتنی نیز در صف برترین تبلت های سال 2018 دیده می شود. در طراحی این دستگاه از نمایشگر فوق العاده AMOLED با پشتیبانی از HDR استفاده شده که به کمک آن صحنه هایی متمایزتر با شادابی و درخشندگی بیشتر را ارائه می شود. این نمایشگر9.7 اینچی از وضوحی با رزولوشن1536×2036  بهره مند شده که این مقدار کیفیت، اساسأ در بهترین کلاس قرار دارد. سامسونگ تکنولوژی AKG را نیز در این تبلت گنجانده  تا بتواند با تنظیم صدای بلندگوهای چهارگانه خود، جلوه صوتی بسیار بالایی را عرضه و با صحنه های باشکوه ویدئویی همگام سازد.

گذشته از تمام این ویژگی ها، این تبلت دارای تکنولوژی شارژ سریع است که اکنون با کمک آن می توانید در مدت زمان سه ساعت، 12 ساعت از دستگاه خود بهره مند شده و سنگین ترین و پیچیده ترین کارهای تان را براحتی با آن انجام دهید. ناگفته نماند، دوربین عقب این محصول دارای کیفیت 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن برابر با 5 مگاپیکسل می باشد. همچنین شما می توانید بروی حافظه استاندارد 32 گیگابایتی قابل افزایش به 400 گیگابایتی آن توسط کارت SD حساب باز کنید. با توجه به مشخصاتی که داده شد، بدون شک جای گرفتن این گجت در لیست برترین تبلت های سال 2018 نیز بسیار قابل قبول است.

منبع : www.lifewire.com

Samsung Galaxy Tab S3

نمایندگی تعمیرات تبلت

نمایندگی تعمیرات تبلت یکی از مجهزترین واحدهای ریکاوری نمایندگی سامسونگ میباشد . این واحد به ابزارالات مدرن و درجه یک تجهیز شده است . با بیشتر شدن مصرف کنندگان و پیشرفت صنعت تبلت ، نیاز به تعمیرات آن نیز امری غیرقابل چشم پوشی است . در این راستا واحد تعمیرات تبلت با بکارگیری تجهیزات مدرن و بهره گیری از اساتید مجرب تمامی خدمات تعمیر را به کاربران ارائه میدهد .

تعمیرات تبلت  در این مرکز به دو شکل انجام میشود . تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری . کیفیت بالا و سرعت ارائه خدمات در نمایندگی تبلت کاربران و مشتریان محترم را مایل به استفاده از خدمات این مرکز کرده است . امیدواریم بتوانیم با ارائه خدماتی در شان شما عزیزان رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .

Rate this post
اشتراک گذاری