اشتراک گذاری

تبلت گلکسی بوک 2 و تاییده های دریافت شده

تبلت گلکسی بوک 2 از جمله تولیدات تازه و مدرن کمپانی سامسونگ بوده که قرار است با سیستم عامل ویندوز وارد بازار شود. امروزه به دلیل کاربردی شدن محصولاتی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها، و افزیش مشغله کاربران در حالی که به دلیل جنب و جوش فراوان به دنبال دستگاهی سبک تر و پر کاربردتر می باشند، شرکت های تولید کننده به فکر جمع کردن قابلیت های سیستم هایی چون ویندوز و لپ تاپ بر روی تبلت ها هستند. سامسونگ در محصول تبلت پیشین خود، پردازنده ی لپ تاپ به کار برده بود. به این تبلت، تبلت های هیبریدی گفته می شود. عنوان شده است که سامسونگ در آگوست امسال قصد عرضه ی محصول جدید خود را در زمینه ی تبلت دارد. این محصول رده بالا بوده و با مشخصات قابل قبولی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی کامل تبلت گلکسی بوک 2 می پردازیم با ما همراه باشید.

ویژگی های تبلت گلکسی بوک 2

با اینکه هنوز از جانب هیچ ارگانی مشخصات کلی این دستگاه فاش نشده است اما کمپانی سامسونگ، گلکسی بوک 1 را در دو سایز 12 و 10 اینچی وارد بازار کرد احتمالا تبلت گلکسی بوک 2 نیز با همین سایزها و رزولوشن بالا در معرض دید و خرید کاربران قرار گیرد. بسیاری از کارشناسان عنوان داشته اند که به احتمال قوی بوک 2 در مدل 10 اینچی از پردازنده ی Core m و در مدل 12 اینچی از پردازنده ی Core i5 نسل هفتم کبی لیک استفاده شود. در هر صورت ما چندان اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و مشخصات تبلت گلکسی بوک 2 نداریم و هر چه در این زمینه عنوان داریم همه حدس و گمانی بوده که برپایه ی محصولات قدیمی استواراند. مدتیست سامسونگ، با احتمال اینکه زمان معرفی محصول نزدیک است، هنوز برای گلکسی بوک بروزرسانی انجام نداده است. امکان این که کره ای ها این بار نیز محصولی کاملا حرفه ای را به بازار عرضه کنند بسیار زیاد است. پس چه خوب که منتظر فناوری شگرف آن باشیم.

تبلت گلکسی بوک 2

گواهی های کسب شده توسط تبلت سامسونگ بوک 2

 یک کمپانی زمانی می تواند در کار خود موفق جلوه کند که تاییدیه ی سازمان های مختلف جهانی را کسب نماید. آژانس های بین المللی اندکی در سراسر دنیا وجود دارند که به تایید تطابق سخت افزار و نرم افزار یک دستگاه بر اساس استاندارد های جهانی می پردازند. تبلت گلکسی بوک 2 در کره ی جنوبی به تازگی گواهی کسب کرده است و نسخه ی LTE نیز خواهد داشت. این تبلت با نزدیک شدن به زمان عرضه، توانسته است که تاییدیه ی کمیسیون ارتباطات فدرال(FCC  )را نیز کسب کند. یاد آور می شویم که این آژانس عهدار تنظیم امواج و ارتباطات رادیو، تلویزیون و ماهواره ای است که از تداخل کابلی ایالات متحده ی امریکا و دیگر کشورها جلوگیری می کند. تبلت گلکسی بوک 2 در زمان معرفی شدن در کمیسیون تجاری اوراسیا نیز مشاهده شده و مدل SM-W737N0 آن بعدها از آژانس پژوهش های رادیو ملی کره ی جنوبی توانسته که تاییدیه ی رگولاتوری را به دست بیاورد.

اروپا نیز استانداردی دارد با نام CE که به بررسی تولیدات در زمینه ی سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان ها و طبیعت می پردازد. اگر یک محصول شرایط بالا را دارا باشد این تاییدیه را خواهد گرفت در غیر این صورت نه. توصیه می کنیم در هنگام خرید هر محصول الکترونیکی به استانداردهای آن توجه فرمایید.

قیمت و زمان عرضه

به دلیل مشخص نشدن ویژگی ها تبلت گلکسی بوک 2 همچنین نزدیک بودن زمان عرضه، کمپانی سامسونگ هنوز زمان مشخص و قیمتی خاص برای گلکسی بوک 2 مشخص نکرده است.

نمایندگی تعمیر تبلت

 نمایندگی تعمیر تبلت توسط مدیران آگاه و توانمندی اداره می شود که شبانه روز با آنالیز نیازهای کاربران، اقدامان قابل توجهی انجام داده تا بیش از پیش رضایت کابران را جلب کنند. در این نمایندگی کارشناسان فروش موظف به ارائه ی مشاوره های رایگان به کاربران می باشند تا مشتری بتواند دستگاهی اورجینال را با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در صورتی که با نیاز و شرایط مالی مطابق باشد، بخرند. در واحد تعمیرات تبلت ، کارشناسان پیش و پس از روند کار، پس از بررسی همه جانبه، به ارائه ی اطلاعات لازم به کاربر پرداخته و او را در جریان روند تعمیر نرم افزاری یا سخت افزاری و یا تعویض قطعه با نمونه ای اصل و اورجینال قرار می دهند. لازم به ذکر است که این نمایندگی به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز می باشد تا عمل کارشناسان بدون حتی درصدی خطا به درستی انجام بگیرد.

Rate this post
اشتراک گذاری