قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت

تعمیرگاه مجاز تبلت با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدرانه به ارائه خدمات ترمیم و بازیابی میپردازد . حیطه فعالیتی مرکز تعمیرات تبلت ترمیم و ریکاوری تبلت و موبایل میباشد . قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت برای ارائه هرچه بهتر خدمات  تدوین گشته است .همانطور که مستحضر هستید مرکز سخت افزار ایران از زیرمجموعه های متعددی تشکیل شده است .

تعمیرگاه مجاز تبلت یکی از این زیرمجموعه هاست . فعالیت نمایندگی تبلت طی سالهای اخیر شامل تعمیر و عیب یابی تبلت و موبایلهای سامسونگ ، هوآوی ، ایسوس ، ال جی ، اچ تی سی و سونی میباشد .

حضور نظم لازمه قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی ممتاز و چشمگیر است . به این موضوع مفتخر هستیم که قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت موجبات اعتماد کاربران به مجموعه را مهیا ساخته است . جهت دریافت اطلاعات جامع و مفید درحیطه فعالیتهای مرکز سخت افزار ایران میتوانید نسبت به مطالعه این مطلب اقدام نمایید . امیدواریم بتوانیم با ارائه قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت به صورت کامل به تعریف شرکت بپردازیم .

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز تبلت

تعمیرگاه مجاز تبلت جزء قدیمیترین مراکز تعمیر در تهران میباشد . کلیه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در این مرکز صورت میپذیرد. ضمنا تمامی خدمات تعمیر با بکارگیری قطعات و نرم افزارهای اورجینال انجام میگردد. درواقع مشکلی درخصوص تعمیرات تبلت نیست که در این مرکز حل نشود. کلیه تبلتهای تعمیر در این مرکز شامل گارانتی است و از نظر هزینه نیز بهترین قیمت تعمیرات اعلام میگردد.

خاطرنشان میسازیم پرسنل مرکز تعمیرات تبلت با مدّنظر قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت به ارائه خدمات بازیابی مبادرت می ورزند. مهندسین بااستعداد ما تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که شایسته کاربران محترم مجموعه باشد. پروسه ریکاوری در این مرکز با بکارگیری مدرنترین تجهیزات در کارگاههای مجهز صورت میگیرد.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت

  • قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت، کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمیپذیرند .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز تبلت آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل میدهند . لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند . مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکانپذیر می باشد .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد . تعمیرگاه مجاز تبلت مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمیپذیرد.
  • یکی دیگر از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت عبارت است از این که ، دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند . بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی تبلت تعهدی در قبال آن ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز تبلت، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز تبلت از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  • تعمیرگاه مجاز تبلت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز تبلت۴۸ ساعت می باشد .
  • بدیهی است قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت در جهت ارائه ی خدمات بهتر به هم وطنان برنامه ریزی شده است.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز تبلت قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده میشود.
  • یکی از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت عبارت است از اینکه، پس از طی مراحل عیب یابی نکات لازم در خصوص قطعه معیوب و هزینه تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز تبلت، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز تبلت مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند .  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز تبلت با مشتریان  گرامی تماس گرفته ، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • یکی دیگر از قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت به این شرح میباشد: در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز تبلت تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
  • در صورتی که دستگاه تبلت قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز  تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز تبلت را از این موضوع آگاه گردانید . در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد .

نمایندگی تبلت و واحدهای تعمیرات تبلت

نمایندگی تبلت ، واحدهای تعمیرات تبلت را به صورت پارتهای تفکیک شده راه اندازی کرده است . به عنوان مثال کاربران تبلت سامسونگ برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . پروسه تعمیر در کارگاههای مجهز به ابزارآلات درجه یک صورت میگیرد . تعمیرکاران مجموعه پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی مبادرت می ورزند . بدیهی است از این طریق قصد داریم رضایت شما عزیزان را در حیطه پشتیبانی نیز جلب نماییم .

مهندسین ما ابتدا به انالیز جزء به جزء دستگاه میپردازند . سپس بهترین و کوتاهترین راه را برای ریکاوری برمیگزینند . بدیهی است از این طریق احتمال تعویض اشتباه قطعه به صفر میرسد . امیدواریم با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز تبلت بتوانیم رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .