اشتراک گذاری

تعمیر تاچ موبایل سونی

تعمیر تاچ موبایل سونی معمولا دارای کیفیت مناسبی هستند و می توانند مدت زمان طولانی توسط کاربر استفاده شوند. تاچ گوشی از اساسی ترین قطعات در گوشی های هوشمند است. از آنجا که اساس کار در گوشی های هوشمند همین قسمت است، با بروز مشکل در این قسمت کارایی گوشی از بین خواهد رفت. تاچ گوشی در اثر استفاده بیش از حد دچار مشکل خواهد شد و نیاز به تعمیر پیدا می کند. از آن جا که اکثر شما از گوشی های هوشمند استفاده می کنید، نیاز به داشتن اطلاعات در مورد تعمیر چنین قطعاتی بسیار ضروری است. با توجه به وجود فناوری های مختلف در ساخت تاچ گوشی داشتن اطلاعات برای تعمیر تاچ موبایل سونی بسیار ضروری است. تعمیر تاچ موبایل سونی از تخصصی ترین خدمات در نمایندگی سونی است. نمایندگی سونی دارای کارشناسان متبحر برای تعمیر گوشی سونی است.

مشکلات تاچ گوشی و تعمیر تاچ موبایل سونی

ممکن است مشکلات تاچ گوشی سونی یک مشکل نرم افزاری باشد و مربوط به قطعه تاچ این گوشی نباشد. بنابراین کارهای زیر را برای تعمیر تاچ موبایل سونی انجام دهید. در چنین مواقعی انجام تست های سخت افزاری می تواند ساختمان گوشی شما را بررسی کند و از سالم بودن آن مطمئن شود. اگر بعد از این تست، مشکل از ساختمان گوشی شما بود ترفند های زیر را امتحان کنید. در مواردی تغییر شارژ گوشی می تواند باعث بروز مشکل در تاچ گوشی شود. وجود ولتاژ بالا در شارژر های نامناسب می تواند باعث بروز مشکل در تاچ گوشی شود.

بررسی مصرف رم برای تعمیر تاچ موبایل سونی

یکی از دلایل کند شدن تاچ گوشی مصرف بیش از حد رم گوشی است. با نصب بیش از حد برنامه در گوشی رم آن اشغال خواهد شد. این مشکل بسیار در گوشی های اندرویدی اتفاق می افتد. بنابر این هنگامی که تاچ گوشی شما از کار افتاد این مساله را در نظر داشته باشید. برنامه های پر مصرف گوشی خود را چک کنید و برنامه هایی که منابع گوشی شما را بیش از حد اشغال می کنند را تحت کنترل بگیرید تا تعمیر تاچ موبایل سونی صورت گیرد.

 GPU 2D Rendering

از کاربردهای گزینه GPU 2D Rendering در گوشی می تواند تعمیر تاچ موبایل سونی باشد. برای فعال کردن این گزینه مسیر زیر را طی کنید. به قسمت تنظیمات بروید. سپس گزینه Developer Options را انتخاب کنید. اگر این بخش برای شما نمایان نشد، ابتدا  Developer Optionsرا فعال کنید. گزینه GPU 2D Rendering باعث می شود انتقال فرمان سریع تر صورت بگیرد. با این کار سرعت دستورات بالا می رود و عملکرد تاچ و لمس گوشی های سونی بهبود بخشیده می شود.

غیرفعالسازی Ambient Display

غیرفعالسازی Ambient Display به میزان زیادی در عملکرد گوشی تاثیر دارد. این کار به روان سازی فعالیت گوشی  و تعمیر تاچ موبایل سونی بسیار کمک می کند. بنابراین به قسمت تنظیمات بروید. در بخش Display گوشی گزینه  Ambient Displayرا غیر فعال کنید.

بوت اندروید در حالت امن به منظور تعمیر تاچ موبایل سونی

اگر مشکل تاچ گوشی شما به برنامه خاصی بر می گردد، گوشی خود را در حالت safe mode  بوت کنید. همچنین یکی از راه های حل مشکل در تاچ گوشی شما حذف نرم افزار مشکل ساز یا بد افزار مربوطه است.

تست مولتی تاچ اندروید

در گوشی های هوشمند حدود ۵ تا ۱۰ نقطه برای لمس همران وجود دارد. برای تست این موضوع نیز نرم افزار های مختلفی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها MultiTouch Tester است. این گونه نرم افزار ها از سالم بودن نقاط مورد نظر آگاهی می یابند. بنابراین با استفاده از این گزینه از سلامت پیکسل های گوشی آگاهی یابید تا تعمیر تاچ گوشی سونی صورت گیرد.

کالیبره کردن صفحه نمایش برای تعمیر تاچ موبایل سونی

از راه های مناسب برای تعمیر تاچ موبایل سونی کالیبره کردن صفحه نمایش است. برنامه های زیادی نیز برای این منظور وجود دارند. با این کار سرعت تاچ گوشی افزایش می یابد. هنگام کالیبراسیون صفحه نمایش گوشی فرمان هایی جهت لمس گوشی، ظربه زدن به صفحه گوشی و دیگر فرمان ها برای تست انجام می شود.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

شرکت سونی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های سازنده قطعات الکترونیکی می باشد. از آن جا که این شرکت دارای محصولات مناسب و با کیفیتی می باشد توانسته است محبوبیت زیادی در کشور ما داشته باشد. از این رو وجود نمایندگی ای که بتواند خدمات ویژه و منحصر به فرد این شرکت را ارائه دهد بسیار مهم می باشد. نمایندگی رسمی سونی دارای چنین ویژگی ای می باشد. این نمایندگی عرضه کننده بهترین و جدیدترین محصولات شرکت سونی می باشد. قیمت محصولات نمایندگی سونی بسیار منصفانه می باشد. از این رو از مراجعه به مراکز غیر معتبر به منظور خرید محصولات سونی خودداری نمایید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری