اشتراک گذاری

تعویض گلس آیپد

تعویض گلس آیپد از جمله خدمات تخصصی و حساسی است که از هر تعمیرکاری ساخته نمی باشد. تعویض این قطعه نیاز به تجربه و دستگاه های مدرن دارد چرا که هر گونه اشکال در روند آن به ایجاد هزینه های گزاف تعمیرات و یا تعویض قطعاتی مثل تاچ وlcd می انجامد. به طور کلی گلس دو نوع دارد نوع اول توسط کمپانی بر روی ال سی دی و تاچ نصب می شود و نوع دوم به عنوان لوازم جانبی در فروشگاه ها به فروش می رسد. انتخاب گلس شیشه ای مناسب که به عنوان محافظی قوی از تاچ و ال سی دی آیپد محافظت کند وظیفه ی اولیه ی هر کاربر است. کمپانی اپل از جمله شرکت هایی بوده که حساسیت فراوانی در محصولات خود ایجاد کرده است. در ادامه به مبحث تعویض گلس آیپد بسط و فصل می دهیم با ما همراه باشید.

تعویض گلس آیپد

نکات مهم در انتخاب گلس

کاربر موظف است ابتدا انواع گلس، ویژگی، فواید و مضرات آن ها را شناسایی کند. اینکه یک گلس نیمه سخت است و سبک و انعطاف پذیر، ضخیم است و مقاوم در برابر ضربه و خراشیدگی، سخت است و غیر قابل انعطاف و یا نرم است و با مقاومت کم در برابر خراشیدگی، نقش بسیار مهمی در روند انتخاب و تعویض گلس آیپد دارد. آیپد باید با یک محافظ از خطرهای احتمالی مثل آب خوردگی، رطوبت، حرارت، ضربه، خراشیدگی و … حفظ شود. پس ابتدا به فکر محافظت مناسب آیپد باشید سپس اقدام به تعویض آن کنید.

شرایط تعویض گلس تبلت اپل

تعویض گلس آیپد به دو صورت انجام می گیرد. در مورد لوازم جانبی آن می توان گفت که در خانه با به کار بردن دقت فراوان به راحتی قابل انجام است. اما تعویض گلس شیشه ای که در کارخانه بر روی تاچ و ال سی دی نصب می شود کار دشوار و تخصصی است. در هر صورت تعویض گلس آیپد نیاز به رعایت نکاتی دارد: ابتدا گلس مناسب و اورجینال آیپد را خریداری فرمایید. محیطی عاری از گرد و غبار را انتخاب کنید. حتما لوازم مورد نیاز تعویض گلس را فراهم آورده و مراحل عوض کردن را طبق روال آن پیش بگیرید. به انطباق گلس با آیپد دقت داشته باشید و اگر در میانه ی کار دچار مشکل شدید حتما با تعمیرکارن خبره ی ما در واحد تعمیرات آیپد تماس حاصل فرمایید تا یاری گر شما باشند.

مراحل تعویض گلس آیپد

به یاد داشته باشید تعویض گلس شیشه ای آیپد نیاز به تجربه و مهارت بالا همچنین کاربرد دستگاه پیشرفته ی لیمینت دارد. این دستگاه با استفاده از حرارت و چسب مخصوص روند تعویض را به خوبی انجام می دهد. کاربری که قصد استفاده از این دستگاه را دارد باید به یاد داشته باشد که برای جدا کردن گلس معیوب نیاز به دقت و حساسیت بالا هست. و اینکه در هنگام جدا کردن و تعویض گلس آیپد، اگر از سالم بودن ال سی دی اطمینان ندارید، قبل از وارد شدن هر گونه صدمه به آن، به تعمیرکاران با تجربه ی تعمیر تبلت اپل مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما را بر طرف کنند. اگر قصد استفاده از دستگاه لیمینت را دارید دمای آن را به خوبی تنظیم کنید، زمان را متناسب انتخاب کرده و گلس را به درستی روی تاچ قرار دهید. در هر صورت بهتر است برای تعویض گلس شیشه ای به تکنسین های خبره مراجعه فرمایید.

نمایندگی تعمیر تبلت اپل

نمایندگی تعمیر تبلت اپل با تلاش شبانه روزی توانسته است به روزترین تجهیزات تعمیرات را برای کارشناسان خبره ی خود فراهم کند. در نتیجه انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت اپل به راحتی و با صرف کم ترین هزینه در این مرکز برطرف خواهند شد. مدیران با تجربه ی نمایندگی تعمیرات آیپد به منظور خدمت رسانی مفید و موثر به هموطنان ایرانی، مرکز خود را به واحدهای مشاوره، فروش و تعمیرات بخش بندی کرده است تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید. واحد تعمیرات آیپد علاوه بر توانایی بالا در تعویض گلس خدمات متنوع دیگری از قبیل تعمیر و تعویض قطعات مختلف چون دوربین، تاچ و ال سی دی، میکروفون، برد، کانکتور، باتری، مدار پاور، سوکت شارژ، پلیت آنتن و …را با صرف کم ترین هزینه و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
Rate this post
اشتراک گذاری