اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض گلس تبلت سامسونگ، در صورتی که تبلت دچار ضربه شده باشد واجب و لازم است. از جمله قسمت های حساسی که در تبلت ما همیشه آماج ضربه قرار می گیرد ال سی دی و تاچ تبلت است. این قسمت حساس در صورت ضربه دیدن، صرف هزینه ی بالایی را برای ما به دنبال دارد. همچنین یکی از لوازم جانبی که برای تبلت استفاده می شود، گلس است. در این مقاله با انواع و طریقه ی تعویض گلس تبلت سامسونگ آشنا می شویم با ما همراه باشید.

مشکل هنگ و ریست در گوشی

نکاتی در تعویض گلس تبلت سامسونگ

تعویض گلس تبلت سامسونگ نیازمند مهارت و توانایی بالایی است. به دلیل حساس بودن ال سی دی، واجب است که برای تعویض گلس تبلت سامسونگ حتما به تعمیرکار مجرب و با سابقه مراجعه کنید. اگر ال سی دی تبلت با برخورد ضربه مشکلی پیدا نکرده باشد، با تعویض گلس می توان کیفیت عملکرد آن را  بازگرداند. اگر تبلت خود را به تعمیرکار ناوارد بسپارید، احتمال شکسته شدن ال سی دی تبلت بسیار بالاست که برای شما هزینه های اضافی در پی خواهد داشت. برای آموزش تعویض گلس تبلت سامسونگ با ما باشید.

انواع گلس تبلت سامسونگ

به طور کلی تبلت سامسونگ دو نوع گلس دارد.

۱- شیشه تبلت سامسونگ

در دستگاه تبلت، بر روی ال سی دی و تاچ، شیشه ای وجود دارد که توسط کمپانی قرار گرفته است. گاهی شکستگی صفحه نمایش به دلیل شکستگی شیشه ی ظاهری است که با تعویض آن می توان مشکل تبلت خود را حل کرد. برای این کار باید به یک مرکز استاندارد برای تعویض گلس تبلت سامسونگ مراجعه کرد. قبلا برای تعویض گلسِ خود دستگاه، فناوری وجود نداشت و کاربر در صورت ضربه خوردن به دستگاه مجبور به تعویض کل ال سی دی و تاچ می شد. اما امروزه برای تعویض گلس تبلت سامسونگ از دستگاه لیمیت استفاده می کنند. در این روش تمام مراحل تعویض گلس به خوبی و با هواگیری کامل انجام می گیرد.

مراحل کار دستگاه لیمیت برای تعویض گلس تبلت سامسونگ:

  • دستگاه لیمیت را به برق متصل و سپس روشن کنید.
  • دکمه ی ایست اضطراری را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • زمان دستگاه را بر روی ۱۸۰ ثانیه، زمان وکیوم را بر روی ۱۵ ثانیه تنظیم کنید.
  • دمای لمینیت را ۴۰ درجه سانتی گراد قرار دهید و دکمه ی تایید را بفشارید.
  • برای تعویض گلس تبلت سامسونگ، دکمه ی بازگشت را انتخاب کنید و فشار دستگاه را بر ۳۵ صدم مگا پاسکال قرار دهید.
  • ال سی دی را تمیز کرده و روی سینی و تانک دستگاه لیمیت بگذارید.
  • دکمه ی استارت را انتخاب کنید که باعث پایین آمدن سینی لیمیت می شود.
  • پس از پایان زمان مشخص شده درب وکیوم به صورت خودکار باز می گردد.

۲- تعویض گلس محافظ تبلت سامسونگ

در تعویض گلس تبلت سامسونگ باید بدانیم نوعی دیگر از گلس هست که به صورت لوازم جانبی در هنگام خرید تبلت روی صفحه ی نمایش تبلت قرار می دهند. این محافظ شیشه ای یا پلاستیکی، در ضخامت های مختلف دارای انواعی است: PET، TPU، TG. بهترین نوع آن TGاست که به صورت فشرده در ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر دستگاه را از خش و خرابی و چربی و آب خوردگی و شوک های ضربه ای، حفظ می کند. برای تعویض گلس تبلت سامسونگ می توانید به تعمیرکار مطمئن مراجعه کنید و یا اینکه خودتان در خانه با دقت تمام به تعویض آن پردازید. فقط نکات زیر را رعایت کنید.

نکات مهم برای تعویض گلس محافظ تبلت

  • با دست های پاکیزه بدون چربی و کثیفی اقدام به تعویض گلس تبلت سامسونگ کنید.
  • با دقت و ظرافت، کار تعویض گلس را انجام دهید.
  • دقت کنید سمت و سوی صفحه نمایش با گلس یکی باشد (مراقب جای دوربین و اسپیکر و … باشید).
  • صفحه ی نمایش یا ال سی دی را به وسیله ی پارچه ی بدون پرز و آغشته به الکل پاک کنید.
  • برای تعویض گلس تبلت سامسونگ، محیط گرد و غبار نداشته باشد که در زمان تعویض گلس روی صفحه ی تبلت نچسبند.
  • دقت کنید حباب زیر گلس باقی نماند.

تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا به تعمیر دستگاه شما می پردازد. ارائه ی بهترین کیفیت در کنار کمترین هزینه موجب شده است که تعمیرات گوشی سامسونگ در راس توجه عموم قرار گیرد. این تعمیرگاه با تجهیزات مختلفی که برای تعمیر استفاده می کند، توانایی تشخیص ریزترین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی و تبلت سامسونگ را داراست. برای تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر خود حتما به مرکز تعمیرات تبلت سامسونگ مراجعه کنید تا از آرشیو غنی قطعات اورجینال آن بهره مند شوید. از جله اقداماتی که در تعمیرات تبلت سامسونگ انجام می گیرد تعویض گلس تبلت سامسونگ است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی samsung سابقه ی طولانی در زمینه ی فروش محصولات سامسونگ دارد. این نمایندگی دارای واحدهای مجزای مشاوره، فروش و تعمیر می باشد که در هر زمان پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است. نمایندگی گوشی سامسونگ بهترین و جدیدترین گوشی و تبلت های کمپانی را به فروش می رساند. این نمایندگی با هدف مشتری مداری به کار خود ادامه می دهد. اگر محصولات اورجینال و اصل کمپانی سامسونگ را خواستارید، حتما به نمایندگی گوشی سامسونگ مراجعه فرماید.

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات تبلت سامسونگ با در دست داشتن جدیدترین تجهیزات روز دنیا، برای عیب یابی و تعمیر به بهترین گزینه برای مشتریان تبدیل شده است. هر گونه نقص و اختلال عملکرد گوشی و تبلت سامسونگ در این نمایندگی قابل تشخیص و برطرف کردن است. اگر می خواهید دستگاهتان را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر کنید حتما به نمایندگی تعمیر تبلت سامسونگ مراجعه فرمایید. با خیال راحت گوشی و تبلت خود را به متخصصین ما بسپارید چرا که برای تعویض قطعه از بهترین قطعات اورجینال (که ساخته شده در خود کمپانی هستند) استفاده می شود. کیفیت دوباره ی محصول خود را از ما بخواهید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری