تبلت اپل iPad mini 4 WiFi

  • 7/9 اینچ
  • پردازنده 1/5 گیگاهرتز
  • رم 2 گیگ
  • حافظه داخلی 128 گیگ
  • دوربین اصلی 8 مگاپیکسل

تبلت اپل iPad mini 4 WiFi از محصولات محبوب اپل در سال ۲۰۱۵ است. مینی ۴ در مقایسه با نسل گذشته‌ی خود یعنی مینی ۳،  برنامه‌ها و بازی‌های سیستم‌عامل iOS را بهتر و روان‌تر اجرا می کند و عکس‌های باکیفیت‌تری ثبت می کند. مینی ۴ همچون نسل گذشته‌ی خود در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی تولید شده و خبری از رنگ جدید رزگلد در این محصول نیست.

دوربین تبلت اپل iPad mini 4 WiFi نسبت به نسل گذشته‌ی خود پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. اپل از یک دوربین ۸مگاپیکسلی بر قاب‌پشتی و یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی بر قاب جلویی این محصول استفاده کرده است. دوربین اصلی این تبلت می‌تواند عکس‌های باکیفیت و با جزئیات خوبی در شرایط نوری مناسب بگیرد.

مینی ۴ به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل iOS 9 عرضه شده و با امکانات جذابی مانند Split-Screen یا اجرای دو برنامه به‌طور هم‌زمان و برنامه‌ی بازطراحی‌شده‌ی نوت همراه شده است. نمایشگر  تبلت اپلiPad mini 4 WiFi ، ۷٫۹اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل است و می‌تواند تصاویری چشم‌نواز و باکیفیت را به نمایش گذارد. این دستگاه در سه مدل و با حافظه‌های داخلی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و دو مدل WiFi و LTE به بازار عرضه شده است.

مشخصات فنی تبلت اپل iPad mini 4 WiFi

مشخصات محصول
مشخصات فیزیکی ابعاد : ۶٫۱ × ۱۳۴٫۸ × ۲۰۳٫۲ میلی متر وزن : ۲۹۸٫۸ گرم امکانات : دارای حسگر اثرانگشت قابلیت پشتیبانی از سیم کارت : ندارد ساختار بدنه : آلومینیوم ، مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor)
صفحه نمایش نوع : LED-backlit IPS LCD بازه اندازه صفحه نمایش : کوچکتر از ۸ اینچ اندازه : ۷٫۹ اینچ رزولوشن : ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ پیکسل تراکم پیکسلی : ۳۲۴ پیکسل بر اینچ سایر قابلیت‌ها : مجهز به روکش مقاوم در برابر جذب چربی بر روی سطح نمایشگر (Fingerprint-resistant oleophobic coating)دارای پوشش ضد انعکاس برای جلوگیری از انعکاس نور محیط در صفحه نمایش (Antireflective coating)قابلیت دریافت چند لمس همزمان
پردازنده تراشه : A8 chip with 64‑bit architecture & M8 motion coprocessor Chipset پردازنده‌ی مرکزی : Dual-Core CPU فرکانس پردازنده‌ی مرکزی : ۱٫۵ گیگاهرتز پردازنده‌ی گرافیکی : PowerVR GX6450 GPU
حافظه مقدار رم : ۲ گیگابایت حافظه داخلی : ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی از کارت حافظه : ندارد
دوربین دوربین اصلی : دارد رزولوشن دوربین : ۸ مگاپیکسل فلش : ندارد قابلیت‌های دوربین : مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک (Autofocus)دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)فیلمبرداری با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@120FPS)قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)قابلیت عکاسی HDRقابلیت تنظیم روشنایی تصاویر (Exposure Control) دوربین سلفی : دارای سنسور با رزولوشن ۱٫۲ مگاپیکسلدارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.2فیلمبرداری با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@30FPS)قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)قابلیت عکاسی HDR
ارتباطات فناوری‌های ارتباطی : Wi-Fi، بلوتوث Wi-Fi برابر : Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/acDual-band بلوتوث : نسخه‌ ۴٫۲ فناوری‌های مکان‌یابی : ندارد درگاه ارتباطی : Lightning
سایر مشخصات حسگرها : شتاب‌سنج (Accelerometer)، سنجش نور محیط (Light Sensor)، قطب‌نما (Compass)، فشارسنج (Barometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، اثر انگشت (Fingerprint Sensor) بلندگو : استریو جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا : دارد سیستم عامل : iOS نسخه سیستم عامل : iOS 9 باتری : باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۹٫۱ وات-ساعت کارکرد باتری : حداکثر ۱۰ ساعت مرورگری وب از طریق Wi‑Fi اقلام همراه تبلت : شارژر، کابل Lightning

واحد تعمیرات iPad Pro 9.7 inch 4G

واحد تعمیرات iPad Pro 9.7 inch 4G یکی از مجهزترین واحدهای تعمیر نمایندگی اپل می باشد . کاربران با مراجعه به این مرکز میتوانند تخصصی ترین خدمات ریکاوری را دریافت نمایند . به جرات میتوان گفت کارشناسان ما قادر به رفع ایراد دستگاههایی هستند که سایر مراکز از انجام آن ناتوانند . از این رو درصورت بروز افت عملکرد در iPad Pro 9.7 inch 4G میتوانید با آرامش خیال به نمایندگی اپل مراجعه نمایید . نمایندگی اپل با در دست داشتن مدرنترین تجهیزات زیرنظر مجربترین مهندسین به فعالیت میپردازد .مهمترین هدفی که مهندسین مرکز تعمیرات iPad دنبال میکنند این است که کاربران بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که مینمایند ببرند .

فروش تبلت اپل iPad mini 4 WiFi

مرکز تخصصی موبایل و تبلت اپل به دلیل عرضه کلیه تولیدات مرتبط با این دو محصول –یعنی آیپد و آیفون- در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. کالاهای عرضه شده در مرکز تخصصی اپل، تمامی مدلهای آیفون و آیپد اپل را شامل می گردد. متقاضیان خرید هر یک از دستگاه های مذکور از جمله تبلت اپل iPad mini 4 WiFi می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی اپل و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند.

پیشنهاد سایت: ساخت فایل pdf در آیپد

تعمیرات تبلت اپل iPad mini 4 WiFi

تعمیرات تبلت اپل iPad mini 4 WiFi و رفع نواقص آن در شرایطی مؤثر واقع می شود که تمامی پارامترهای لازم جهت انجام آن رعایت گردد. به عبارتی دیگر انجام تعمیرات تبلت اپل فقط در صورت فراهم بودن زمینه و فضای تخصصی آن، عملی هوشمندانه و ضروری است در غیر اینصورت یعنی در صورت نبود تجهیزات و امکانات تخصصی برای اینکار- تعمیرات تبلت apple نه تنها ممکن است نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشد بلکه ممکن است با آسیب‌رسانی به دیگر بخش های دستگاه، سبب خرابی و از کارافتادگی کامل آن گردد.  بنابراین اکیدا توصیه می شود سرویس های مرتبط با تعمیر و بهسازی عملکرد قطعات این دستگاه را صرفاً از مراکز تخصصی تعمیرات اپل دریافت نمایید.

تبلت اپل iPad mini 4 WiFi

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل با علم به پیشروی و پرچمداری اپل در دنیای تکنولوژی، فعالیت‌های خود را در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش تولیدات اپل راه‌اندازی کرده است. نمایندگی اپل واحدهای تخصصی تعمیرات اپل را جهت رفاه حال کاربران گرامی راه اندازی نموده است.

در این مرکز تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان حوزه‌ی تعمیر گذاشته شده‌ تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان دستگاه‌های اپل را تعمیر و بازسازی کنند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. 

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی apple در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A SM-T285
Xperia XZ1