اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • باتری قدرتمند ال جی V30 پرچم دار در میان پرچم داران !!

باتری قدرتمند ال جی V30 پرچم دار در میان پرچم داران !!

طبق نتایج نهایی تست باتری قدرتمند ال جی V30 ، باتری این گوشی در صورت شارژ کامل، عملکرد بهتری نسبت به سایر پرچمداران اندرویدی موجود در بازار را نشان می دهد. مدتی از ورود گوشی ال جی V30، جدیدترین گوشی شرکت ال جی به بازار می گذرد. این گوشی به سبب ویژگی های منحصر بفردش توانسته در این مدت زمان کوتاه، جایگاه بسیار مناسبی را در بازار گوشی های هوشمند به دست آورد.

گوشی ال جی V30 به تازگی مورد تست عمر باتری قرار گرفت و توانست نتیجه ی رضایت بخشی را رقم بزند؛ به طوری که عمر باتری این پرچمدار ال جی، بهتر از دیگر پرچمداران اندرویدی عنوان شده است. در ادامه به تشریح بیشتر این خبر می پردازیم.

ال جی V30

نرم افزارهای قدرمند گوشی ال جی V30

از جمله دلایل بهبود باتری قدرتمند ال جی V30 نسبت به سایر گوشی های ال جی، می توان به وجود نرم افزارهای قوی در این گوشی اشاره کرد. ظرفیت باتری قدرتمند ال جی V30 به ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت رسیده است؛ این عدد در مقایسه با گوشی های قبلی سری وی ال جی، بهبود را نشان می دهد. جالب است بدانید که گوشی ال جی V30 بهترین عملکرد باتری را در بین تمامی پرچمداران شرکت ال جی که تا کنون معرفی شده اند دارا می باشد.

تراشه ی مصرف بهینه ی انرژی

بهره گیری گوشی ال جی V30 از تراشه ی دارای مصرف بهینه ی انرژی، دلیل دیگری برای افزایش عمر باتری این گوشی می باشد. اما شاید بتوان گفت که مهم ترین علت افزایش عمر باتری این گوشی، حذف صفحه نمایش دوم از گوشی ال جی V30 است. نکته ی شگفت انگیزی که تست عمر باتری گوشی ال جی V30 نشان داد ، این است که عمر این باتری بیش از نه ساعت و نیم می باشد.

همچنین در تست عمر باتری قدرتمند ال جی V30 ، به منظور تست مدت زمان لازم برای شارژ شدن صفر تا صد این گوشی از شارژر دیواری موجود در جعبه ی دستگاه استفاده شد؛ تنیجه ی این تست این بود که باتری این گوشی برای شارژ کامل صفر تا صد، به یک ساعت و چهل و هشت دقیقه زمان احتیاج دارد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

باتری قدرتمند ال جی V30 پیشتاز باتری گوشی های پرچمدار در این پیج مورد بررسی قرار گرفت . درادامه لازم می دانیم به شرح مختصری از خدمات نمایندگی ال جی بپردازیم. نمایندگی ال جی در جهت خدمات رسانی به کاربران در زمینه ی تعمیر و فروش محصولات ال جی فعالیت می نماید. همچنین آموزش تعمیرات ال جی در واحد آموزش این مرکز انجام می گردد.

واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی  در این مرکز ایجاد شده اند . از جمله این واحدها ، واحد تعمیر گوشی ال جی می باشد. متخصصین تعمیرات گوشی lg  ، در این واحد ها ، اقدام به تعمیر و ترمیم تخصصی  انواع مدل های گوشی ال جی می نمایند. واحدهای تعمیرات در نمایندگی ال جی مجهز به آرشیوی کامل از تجهیزات و ابزارآلات می باشند.  در این قسمت به معرفی واحدهای تعمیرات ال جی می پردازیم.

مژده به کاربران گرامی : اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ال جی را در سایر صفحات قابل پیگیری می باشد.
Rate this post
اشتراک گذاری