تعمیرات گوشی سونی

تعمیرات گوشی سونی در این مرکز با تکیه بر سه پارامتر اساسی و ضروری انجام می پذیرد؛ پارامتر نخست انجام تعمیرات گوشی سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان حوزه تعمیرات موبایل است؛ پارامتر دوم استفاده از پیشرفته ترین و هوشمندانه ترین تجهیزات در روند تعمیرات گوشی سونی است که به دست جمعی از مهندسان و تعمیرکاران این حوزه خریداری گشته و در اختیار مهندسان این مرکز نهاده شده‌اند.

پارامتر سوم تعهد و التزام تمامی کارشناسان و مهندسان حاضر بر پیاده ‌سازی روندهای تعمیر بر اساس استانداردها و ضوابط بین المللی است. اجرایی ساختن تمامی این پارامترها در مرکز تعمیرات گوشی سونی سبب گشته تا این مرکز یکی از پیشروترین و موفق ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات در زمینه ترمیم، بازسازی، تعویض قطعات و تعمیرات گوشی سونی باشد.

تعمیرات گوشی سونی

خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل سونی

نمایندگی تعمیرات موبایل سونی با گردآوری کادری مجرب و متخصص از تکنسین ها و مهندسین با تجربه آماده ی خدمت رسانی در راستای کارکرد صحیح اسمارت فون های سونی می باشد. این مرکز قادر به رفع و تعمیر تمامی نواقص و عیوب موجود درانواع مدل های مختلف گوشی های سونی در بخش های گوناگون مرتبط با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری است.

کاربران گرامی ضمن حضور در نمایندگی مجاز تعمیرات موبایل sony، بسته به نوع اختلال گوشی مورد نظر به یکی از دو پارت تعمیراتی سخت افزاری و نرم افزاری هدایت شده تا کارشناسان ما با توجه به مشکل پیش آمده وارد عمل گردند و بازیابی عملکرد اصلی دستگاه با بالاترین سطح کیفی ممکن شکل گیرد. 

در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب، خاطرنشان می نماییم که نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سونی از قطعات مشابه و اورجینال استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که سرویس های عرضه شده در این مجموعه دارای ضمانت نامه های معتبر کتبی نیز می باشد.در زیر به شرح برخی از تعمیرات تخصصی قابل ارائه در نمایندگی تعمیرات موبایل sony می پردازیم.

تعمیر باتری گوشی سونی یکی از خدمات تعمیراتی در حوزه سخت افزار گوشی سونی است. باتری های دستگاه های هوشمند از جمله گوشی ها پس از مدت زمانی ممکن است به دلایل مختلفی درگیر ایرادات و اختلالاتی شوند. گاهی گوشی برای تعمیر قطعه ای به تعمیرگاه می رود و پس از بازگشت دچار ایراد و اختلال در باتری می شود.

در چنین حالتی معمولا مشکل خیلی پیچیده نیست و تنها با یک بار شارژ و دشارژ شدن حل می شود. بدون وجود باتری امکان روشن شدن و روشن ماندن دستگاه وجود ندارد. خرابی های باتری گوشی سونی اغلب اوقات با نشانه هایی همراه است. بیشتر تکنسین ها برای رفع اختلالاتی که به باتری مربوط اند، پیشنهاد می دهند که باتری را تعویض کنیم. تعویض باتری هم ساده تر و هم سریع و مطمئن تر است. می توانید برای تعمیر باتری گوشی سونی خود از نمایندگی تعمیرات گوشی سونی کمک بگیرید.

گاهی وای فای گوشی سونی بدون هیچ دلیلی قطع می شود یا اصلا ارتباطی برقرار نمی کند. این مشکل می تواند در نتیجه مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. عدم پایداری در ارتباط وای‌فای یا عدم اتصال به وای فای رایج ترین مشکلات مربوط به وای فای موبایل سونی است.

دلیل این دو مشکل رایج هم عمدتا ضعیف بودن قدرت سیگنال‌ها، مشکلات نرم افزاری و عدم به روز رسانی، نصب یک برنامه خاص، معیوب بودن یکی از قطعات سخت ‌افزاری و عدم تنظیم درست مودم است. برای تعمیر وای فای موبایل سونی باید تک تک این موارد بررسی شوند. می توانید از نمایندگی تعمیرات گوشی سونی کمک بگیرید و این مشکل را به طور دقیق حل کنید.

این سرویس یکی از خدمات حوزه نرم افزار است که نمایندگی تعمیرات گوشی سونی ارائه می دهد.  ممکن است به هر دلیلی و به طور ناگهانی و کاملا ناخواسته اطلاعاتی را از حافظه گوشی خود حذف کنید. برای احیا اطلاعات و داده های گوشی تلفن همراه خود حتما باید از یک مرکز معتبر و متخصص و البته امن کمک بگیرید. بازیابی اطلاعات گوشی سونی در نمایندگی تعمیرات گوشی سونی در محیطی کاملا امن و مطمئن و به کمک دستگاه های بازیابی اطلاعات مدرن از جمله دستگاه pc 3000 انجام می شود.

سرعت عمل و زمان برای بازیابی اطلاعات پاک شده موبایل فاکتور های مهمی هستند. حافظه دستگاه‌های اندرویدی ساختاری دارند که بعد از پاک شدن بخشی از اطلاعات، فضای موجود را با اطلاعات پایه‌ای نگاه می‌دارد و به مرور زمان و در شرایط نیاز اطلاعات جدید را روی آن جایگزین می کنند. به کمک نمایندگی تعمیرات گوشی سونی می توانید شانس بازیابی اطلاعات گوشی خود را افزایش دهید.

اسپیکر یا بلندگوی گوشی سونی یکی از بخش های سخت افزاری از این دستگاه است. برای تعمیر اسپیکر گوشی سونی ابتدا باید اصول پایه ای را بررسی کنیم. خرابی بلندگو منجر می شود که صدا پخش نشود و ضبط نشود. باید برای تعمیر اسپیکر موبایل سونی مسائل نرم افزاری و سخت افزاری را بررسی کنیم. عمدتا مشکلات مربوط به اسپیکر ریشه نرم افزاری دارند.

در مواردی نیز ممکن است بخش سخت افزاری تلفن همراه سونی در قسمت اسپیکر دچار اختلالات و خرابی های باشد که منجر به عدم کارایی این قطعه می شود. اگر مطمئن هستید که اسپیکر موبایل سونی مشکلات سخت افزاری ندارد، می توانید از روش هایی نظیر فورس ریستارت و فکتوری ریست استفاده کنید. البته قبل از اجرای هر دوی این روش ها، اتصال انواع گجت ها به گوشی را قطع کنید. اگر مشکلتان حل نشد از نمایندگی تعمیرات گوشی سونی کمک بگیرید.

این روزها دوربین بخش مهمی از گوشی های هوشمند را تشکیل می دهد. ماژول دوربین قطعه ی حساس و آسیب پذیری است. یک اختلال جزیی در بعد نرم افزاری گوشی نیز می تواند منجر به خرابی دوربین آن شود. گاهی اوقات مشکلاتی چون سیاه شدن برنامه ی گوشی، تار شدن عکس های گرفته شده، از بین رفتن قدرت فوکوس دوربین، ارورهای مرتبط با پر بودن حافظه ی گوشی با وجود خالی بودن حافظه و عدم ثبت عکس و ویدئوی جدید ریشه در تداخلات نرم افزاری موبایل دارد. معمولا نصب یک بدافزار مخرب دلیل اصلی پیدایش مشکلات مذکور است. البته شکستگی لنز، قطعی اتصالات دوربین و خرابی مدارهای مرتبط به آن نیز از دیگر مسائلی هستند که عملکرد صحیح دوربین را مختل می سازند. به هر حال مشکل هر چه باشد؛ در نمایندگی تعمیرات گوشی سونی قابل حل است.

سی پی یو فرمانروای کلی گوشی شماست. هر آنچه که در نمایشگر گوشی قابل رویت است، نتیجه ی عملکرد صحیح سی پی یو می باشد. بنابراین نشانه ی خرابی سی پی یو خاموشی کلی دستگاه است. معمولا کاربران عادی در چنین شرایطی به خرابی باتری گوشی مشکوک می شوند و حضور پر رنگ سی پی یو در موبایل را فراموش می نمایند. اما واقعیت این است که تنها 65 درصد از خرابی های مرتبط با خاموشی گوشی ریشه در باتری معیوب دارد. با حضور در نمایندگی تعمیرات گوشی سونی شاهد تعمیر سی پی یو موبایل سونی به بهترین شکل ممکن خواهید بود.

ال سی دی شکسته اختلال دردسرسازی است که در اثر بی احتیاطی کاربر ایجاد می شود. زمانی که گوشی ضربه می خورد و یا از ارتفاع خاصی سقوط می کند، اولین قطعه ای که احتمالا با مشکل شکستگی رو به رو است، ال سی دی می باشد. در چنین شرایطی تعویض قطعه برای استفاده ی دوباره از گوشی ضروری است. نمایندگی تعمیرات گوشی سونی با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته و نمونه ی اورجینال مشابه فرآیند جایگزینی را انجام می دهد. لازم به ذکر است که تعویض ال سی دی در نمایندگی رسمی سونی دارای گارانتی می باشد.

برد هر گوشی موبایل از اجزای مختلفی چون ترانزیستور، سیم پیچ، مدارها، آی سی ها و خازن ها تشکیل می شود. یک آسیب جزیی در اجزای سازنده ی برد گوشی منجر به عدم تشکیل پردازش های آن خواهد شد. معمولا در این شرایط تداوم استفاده از گوشی ممکن نبوده و دستگاه ناگهان خاموش می شود. نوسانات ناهنجار برق می تواند دلیلی برای پیدایش خرابی برد گوشی های سونی باشد. بنابراین استفاده از شارژرهای تقلبی را فراموش کنید. عبور ولتاژهای غیر استاندارد از آی سی های برد باعث سوختگی آن ها می شود. نمایندگی تعمیرات گوشی سونی با استفاده از نمونه های مشابه کارایی برد را تعمیر کرده و اجزای سوخته را در صورت امکان تعویض می نماید. کافی است به یکی از شعب این مجموعه مراجعه نمایید.

سوالات کاربران موبایل سونی

برای رفع خرابی های گوشی آب خورده ی سونی چه کار کنیم؟

آبخوردگی یکی از مشکلات دردسرسازی است که می تواند در اثر بی احتیاطی کاربر برای گوشی های هوشمند امروزی اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی تک تک قطعات تشکیل دهنده ی گوشی از جمله ال سی دی، برد، آی سی تغذیه، دوربین و… در معرض خطر سوختگی و از کار افتادگی قرار دارند. برای جلوگیری از گسترش خرابی های ناشی از نفوذ رطوبت به درون گوشی، باید همان دقایق اول پیدایش مشکل آبخوردگی دست به کار شوید.

اگر گوشی آبخورده همچنان روشن باقی مانده است، سریعا آن را خاموش کنید و تمامی کابل های متصل را جدا کنید. سپس سیم کارت گوشی را بیرون کشیده و با دستمال بدون پرزی آب روی نمایشگر و بدنه ی گوشی را خشک کنید. فراموش نکنید که به هیچ عنوان نباید به گوشی آب خورده ضربه زد. این کار موجب نفوذ بیشتر آب به درون دستگاه خواهد شد. پس از خشک کردن گوشی بدون فوت وقت به نمایندگی تعمیرات گوشی سونی مراجعه کنید تا کارشناسان ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارایی قطعات معیوب را تعمیر کرده و رطوبت درون گوشی را دفع کنند.

چرا ویبره ی گوشی سونی کار نمی کند؟

ویبره موتور ظریف و حساسی است که در اطلاع رسانی تماس ها و پیام های دستگاه نقش پر رنگی دارد. گاهی اوقات یک اتصالی داخلی در ساختار تشکیل دهنده ی ویبره منجر به از کار افتادگی کامل آن می شود. این موضوع زمانی دردسرساز است که شما به سایلنت کردن گوشی خود عادت داشته باشید. اما جای نگرانی نیست.

ممکن است یک ری استارت ساده باعث رفع اختلالات نرم افزاری گوشی شده و کارایی ویبره را ترمیم کند. وجود بد افزارها و باگ های مخرب نیز در خرابی ویبره نقش دارند. اگر پس از ری استارت کردن گوشی سونی همچنان ویبره نمی زند؛ به نمایندگی تعمیرات گوشی سونی مراجعه کنید. کارشناسان ما پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه عملکرد اصلی ویبره ی گوشی های سونی را بازیابی می کنند.

علت خرابی تاچ گوشی سونی چیست؟

تاچ پل ارتباطی میان قابلیت های گوشی های هوشمند و دستورات کاربر است. از کار افتادگی تاچ گوشی سونی باعث از کار افتادگی ابعاد کلی آن می شود. دلایل خرابی تاچ گوشی به دو دسته ی سخت افزاری و نرم افزاری تجزیه پذیر هستند. اما معمولا خرابی تاچ زمانی اتفاق می افتد که گوشی در اثر بی احتیاطی کاربر سقوط می کند. به هر حال مشکل تاچ گوشی سونی هر چه باشد؛ به بهترین شکل ممکن در نمایندگی تعمیرات گوشی سونی برطرف خواهد شد.

چرا سیم کارت درون موبایل sony شناسایی نمی شود؟

مشکل شناسایی نشدن سیم کارت درون گوشی موبایل دارای دلایل جزیی و کلی بسیاری است. گاهی اوقات هیچ گونه اختلالی در ساختار تشکیل دهنده ی گوشی دیده نمی شود و معضل عدم شناسایی شدن سیم کارت درون دستگاه ریشه در وضعیت نامناسب سیم کارت دارد.

پانچ اشتباه سیم کارت، فرسودگی و دفرمه شدن سیم کارت، عدم آنتن دهی صحیح اپراتور سیم کارت، عدم ثبت سیم کارت توسط اپراتور برخی از مشکلاتی هستند که باعث شناسایی نشدن سیم کارت درون گوشی می شوند. اما در این بین تعویض نادرست رم گوشی و یا خرابی جایگاه سیم کارت دستگاه نیز می تواند باعث شناسایی نشدن سیم کارت شود. برای بررسی وضعیت گوشی و رفع این مشکل یکی از شعب نمایندگی تعمیرات گوشی سونی را برگزینید.

نمایندگی تعمیرات گوشی سونی

نمایندگی تعمیرات گوشی سونی ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم موبایل سونی است. این مرکز با تهیه تجهیزات روز دنیا و گزینش تکنسین های باتجربه، تلاش دارد خدماتی شایسته به هموطنان ارائه کند. نمایندگی تعمیر موبایل سونی در راستای ارتقای کیفی خدمات، همواره خود را با تولیدات و استانداردهای جدید کمپانی سونی به روز کرده تا بتواند به تمامی نیازها و درخواست های کاربران پاسخ مناسب ارائه دهد. این نمایندگی با چندین شعبه در تهران، کرج و شهرستان ها، همت خود را به کار بسته تا مناطق بیشتری را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

دیگر خدمات نمایندگی تعمیر موبایل سونی

نمایندگی سونی با سالها تجربه در زمینه تعمیر انواع گوشی های هوشمند قادر به رفع مشکل گوشی شما در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت است. این نمایندگی با ارائه خدمات متنوع در زمینه تعمیر موبایل رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است. تمام خدمات این نمایندگی با ارائه گارانتی صورت می گیرد. این موارد بالا بودن سطح کیفیت تعمیرات ارائه شده در این مرکز را نشان می دهد.

کاربران موبایل سونی در صورت مشاهده هرگونه اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری در این دستگاه و مراجعه به این مرکز می توانند مشکل را با کارشناسان این نمایندگی مطرح کنند. هرگونه اشکال در تاچ موبایل، باتری، میکروفن، اسپیکر، دوربین و دیگر قطعات موبایل با مراجعه به این مرکز قابل حل خواهد بود. متخصصان این نمایندگی قادر به حل دیگر مشکلات موبایل مانند هنگ کردن، عدم آنتن دهی، عدم شناسایی سیم کارت، خاموش شدن مکرر گوشی و … خواهند بود. در ادامه دیگر خدمات واحد تعمیرات گوشی سونی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سونی
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل سونی
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیر موبایل سونی
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • شوک‌ باطری در مرکز تعمیر موبایل سونی
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیر موبایل سونی
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل سونی
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل سونی
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ گوشی
  • ریست کردن گوشی
  • تعمیر USB در مرکز تعمیر موبایل سونی

تعمیر گوشی سونی در تهران

تعمیر برد موبایل سونی، تعویض قاب موبایل، تعمیر ال سی دی موبایل، تعویض باتری، رفع مشکل هنگ کردن موبایل و تعمیر اسپیکر و میکروفون موبایل سونی از جمله سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل سونی در تهران هستند. شما با توجه به موقعیت جغرافیایی خود می توانید به یکی از شعبه های این نمایندگی در سطح شهر تهران مراجعه کرده و برای تعمیر و رفع مشکلات موبایل سونی خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که، نمایندگی سونی از مراکز معتبر و رسمی تعمیر موبایل در کشور است. خدمات باکیفیت و مطلوب این نمایندگی سبب افزایش روزافزون مشتریان وفادار به مجموعه گردیده است. به پاس این همراهی، نمایندگی تعمیر موبایل سونی تلاش دارد تا بالاترین سطح کیفی خدمات خود را به آنان ارائه کند.

تعمیر موبایل سونی در کرج

تجهیزات پیشرفته و مدرن و بهره مندی از قطعات اصلی و اورجینال، دو ویژگی مهم مرکز تعمیرات موبایل سونی در کرج است. این ویژگی ها در کنار توانمندی و تجربه بالای تکنسین های تعمیر موبایل، سبب شده تا بیش از 90 درصد دستگاه های تحویلی به نمایندگی تعمیر موبایل سونی در کرج، به بهترین نحو تعمیر و رفع اشکال گردد. رفع مشکل روشن نشدن موبایل، تعمیر گوشی آب خورده، رفع مشکل کار نکردن دوربین، عیب یابی و تعمیر مدار شارژ موبایل سونی، تعمیر ال سی دی موبایل و بازیابی اطلاعات از دست رفته موبایل برخی از مهمترین خدمات این مرکز به شمار می روند.

تعمیرات گوشی سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

تعمیرات گوشی و تبلت سونی با توجه به کاربری بالای این دو محصول در درون کشور، نیاز بسیاری از هموطنان است. گوشی ها و تبلت های سونی، هر اندازه که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند، ممکن است به دلیل بروز برخی رویدادهای غیرقابل پیش بینی و غیرمترقبه و یا حتی استهلاک قطعات دچار اختلال در عملکرد و یا خرابی گردند. درست در همین زمان است که پای یک مرکز تعمیرات گوشی و تبلت سونی به میان می ‌آید و کاربران این دستگاه ها در جستجوی تعمیرگاهی مجاز و استاندارد جهت رفع نواقص ایجاد شده در دستگاه های خود میگردند.

در همین راستا مرکز تعمیرات گوشی و تبلت سونی در تلاش است تا تمامی نیازها و درخواست های کاربران دو دستگاه تبلت و موبایل سونی را رفع و برطرف سازد. کاربران گرامی این دو محصول می توانند تمامی اشکالات و تعمیرات مورد نیاز دستگاه های خویش را با حضور در مرکز تعمیرات گوشی و تبلت سونی رفع و برطرف سازند.

معرفی مدل های مختلف گوشی و تبلت سونی

با توجه به هوشمند بودن ساختار گوشی ها و تبلت های سونی، اجرای عملیات تعمیر بر روی آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا ضمن تعمیر قطعات معیوب، مانع از آسیب‌رسانی به دیگر بخشهای‌ آنها گردند و کیفیت عملکرد دستگاه‌ها را به همان وضعیت نخستین بازگردانند. مدیریت مرکز تعمیرات سونی، به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سونی از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند.

چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، این مرکز یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات تعمیرات سونی مشغول به‌کار و فعالیت است. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سونی ضمن معرفی خدمات ارائه شده در حوزه تعمیرات تبلت و گوشی سونی، به معرفی مدل های مختلف گوشی و تبلت سونی پرداخته اند. شما کاربران گرامی در صورتی که از علاقمندان این دو دستگاه هستید می توانید با مراجعه به این بخش با جدیدترین مدل ها و تکنولوژی های به کار رفته در آنها آشنا شوید.

مقالات، پرسش های متداول و اخبار تعمیرات موبایل سونی

کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی سونی بخشی از دانش تخصصی خویش را از طریق نگارش مقالاتی در این حوزه با مخاطبان سایت به اشتراک گذاشته اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت مقالات تخصصی نمایندگی سونی این حوزه به بخش زیر مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی میتوانید پرسش های خود را در زمینه اشکالات به وجود آمده در دستگاه هایتان با کارشناسان ما در میان گذاشته و پاسخ های خویش را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات گوشی سونی تمامی پرسش های شما را بررسی کرده و پاسخ های تخصصی مرتبط با هریک را در اختیار شما قرار خواهند داد. جهت مشاهده پرسش های دیگر کاربران و پاسخ های ارائه شده به بخش سوالات متداول نمایندگی سونی مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی و اخبار مرتبط با این حوزه به بخش اخبار سونی مراجعه نمایید.