اشتراک گذاری

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ مطابق با آخرین متدهای روز دنیا در نمایندگی رسمی سامسونگ انجام میگردد .صفحه تاچ یا لمسی میتواند با دو نوع تکنولوژی طراحی شود.تاچ های مقاومتی که بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار طراحی شده اند و صفحه لمسی خازنی .تکنولوژی تاچ مقاومتی، همان فناوری است که در تاچ گوشیهای لمسی قدیمی‌ از آن استفاده میشد . تکنولوژی مذکور امروزه جای خود را به صفحه لمسی خازنی داده است.

تاچ گوشیهای خازنی به دو دسته کلی تقسیم میشود : پیکربندی ظرفیت مشترک و پیکربندی ظرفیت انفرادی.  مهندسین ما به نحوی به تعمیر تاچ موبایل سامسونگ میپردازند که کاربر پس از دریافت محصول با افزایش کارایی آن مواجه شود . 

باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی به آنالیز و رفع ایراد دستگاه کاربران مبادرت می ورزند . بدیهی است از این طریق در کمترین زمان پروسه ریکاوری به اتمام میرسد.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

تعویض تاچ موبایل

کارشناسان مرکز تعمیر تاچ موبایل سامسونگ درصورت حل نشدن مشکل تاچ به تعویض آن مبادرت می ورزند . تعویض تاچ موبایل برای بار اول کمی دردسر دارد . روش تعویض تاچ اسکرین به دو نوع تقسیم میشود .در نوع اول کاربر با تاچ های غیر پرسی و جدا از خود ال سی دی روبه رو میباشد . در نوع دوم با مدل پرسی ،یعنی تاچ به ال سی دی پرس شده است . این امر واقعا کار را سخت و دقتی چند برابر میخواهد .

مهندسین مرکز تعمیر تاچ موبایل سامسونگ پس از پشت سر گذاشتن ازمونهای متعدد علمی برای فعالیت انتخاب شده اند . این افرد با شرکت در دوره های اموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . به همین دلیل این مجموعه قادر به تعمیر دستگاههایی است که سایر تعمیرگاهها از انجام آن ناتوانند .

آموزش تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

آموزش تعمیر تاچ موبایل سامسونگ به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار دسته بندی میگردد . دوره های آموزش تعمیرات سامسونگ به صورت تخصصی تحت نظر اساتید با تجربه حوزه تعمیرات برگزار میشود .  مرکز سخت افزار ایران با برگزاری کلاسهای تعمیرات موبایل در کارگاه های مجهز و استفاده از اساتید مجرب توانسته کارآموزان زیادی را در این رشته وارد بازار کار کند . کارآموزان پس از پایان این کلاسها میتوانند تمامی گوشیهای موبایل را به خوبی تعمیر کنند .

کار آموزان پس از اتمام دوره صاحب مدرکی معتبرمیشوند . تعمیر تاچ موبایل سامسونگ براساس استانداردهای جهانی انجام میشود . ما تمام توان خود را در امر تعمیرات بر اصل رضایت شما عزیزان بنا مینهیم .

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، واحد های نمایندگی تعمیرات سامسونگ را مجزا راه اندازی کرده است . به عنوان مثال کاربران برای رفع ایراد موبایل باید به واحد موبایل مراجعه نمایند . کارگاههای فنی این مرکز به ابزارآلات مدرن و درجه یک تجهیز شده است . تعمیرکاران با بکارگیری مدرنترین تجهیزات و تکیه بر مهارت خود بهترین خدمات ریکاوری را ارائه مینمایند . به همین دلیل کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز قابل قیاس با سایر تعمیرگاهها نیست .

به دلیل حضور پررنگ محصولات تولیدشده توسط کمپانی سامسونگ در کشور این مرکز به ارائه تمامی خدمات مرتبط با محصولات شرکت مذکور مبادرت می ورزد . کادر مجرب مرکز ریکاوری سامسونگ با کیفیتی منحصربفرد تعمیر تاچ موبایل سامسونگ را انجام میدهند . امید است بتوانیم با ارائه خدماتی باکیفیت رضایت هرچه بیشترتان را کسب نماییم .

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری