اشتراک گذاری

تعمیر تبلت سونی

ممکن است برای بسیاری از کاربران تبلت های سونی پیش آمده باشد که بدون دلیل مشخص، دستگاه شان خاموش شود و پس از آن به سختی روشن شود. بارها شنیده ایم که کاربران از مشکلاتی شبیه به این دچار ناراحتی شده اند و به مرکز تعمیر تبلت سونی ، مراجعه کرده اند. کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، بر این نظرند که بسیاری از مواقع تمام شدن شارژ دستگاه، دلیل خاموش شدن تبلت سونی نمیباشد. هرچند اولین کاری که پس از خاموش شدن تبلت سونی لازم است انجام بگیرد، چک کردن شارژ تبلت میباشد.

پس از انجام این کار، گزینه های دیگری مورد بررسی قرار میگیرند. از مهم ترین این گزینه ها، روشن کردن تبلت از طریق بازی کردن با دکمه ی پاور تعبیه شده بر روی آن، تعویض شارژر و باتری تبلت سونی، خارج ساختن باتری در دستگاه هایی که باتری از آن خارج میشود و در نهایت ریکاوری تبلت سونی میباشد. اگر با انجام چنین مراحلی همچنان مشکل خاموش شدن ناگهانی و یا روشن نشدن تبلت سونی، ادامه دار بود، لازم است به مرکز تعمیر تبلت سونی مراجعه فرمایید تا با بررسی دقیق تر و کارشناسانه تر، علت این مشکل را شناسایی کنند و برای تعمیر صحیح و اصولی آن، اقدام به عمل آورند. در ادامه به بررسی برخی از خدمات ویژه ی نمایندگی تعمیر تبلت سونی اشاره خواهیم داشت.

تعمیر تبلت سونی

حل مشکلات کارت حافظه ی تبلت سونی

یکی از مشکلاتی که دارندگان تبلت های سونی و البته سایر تبلت ها و گوشی ها ممکن است با آن مواجه شوند، کار نکردن خودکار کارت حافظه ست. این مشکل اگر چه به میزان کمتری نسبت به گذشته اتفاق روی میدهد اما قطعا نگرانی زیادی را به همراه دارد. چرا که  در چنین مواقعی احتمالا بعضی از اطلاعات شما روی کارت حافظه نمایش داده نمیشوند واز دسترس خارج هستند. اما برای حل این مشکل باید چه کرد؟ نمایندگی تعمیر تبلت سونی در چنین مواقعی توصیه میکند از نصب و نرم افزارهای مشکوک بر روی تبلت خود خودداری کنید و سعی کنید مدام نرم افزار های نصب شده را آپدیت نگه دارید.

تعمیرشارژ نشدن تبلت سونی

مشکل شارژ نشدن تبلت های سونی را میتوانیم از متداول ترین مشکلات بر بشماریم. برای حل این مشکل، ابتدا از یک شارژر دیگر با سیم شارژی متفاوت استفاده کنید. اگر به شارژر دیگری دسترسی ندارید می‌توانید تبلت را از طریق کابل به کامپیوتر وصل کنید تا از سالم یا ناسالم بودن شارژر خود مطمئن شوید. اگر شارژ مشکل نداشته باشد به احتمال زیاد کارایی باتری با اشکال مواجه شده است. پس لازم است تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت سونی آن را معاینه و در صورت نیاز تعمیر کنند.

تعمیر هنگ کردن صفحه ی نمایش تبلت سونی

از دیگر مشکلات شایع که تبلت های سونی احتمالا با آن مواجه میشوند، هنگ کردن صفحه ی نمایش  است. به عنوان مثال ممکن است زمان استفاده از تبلت به طور کاملا ناگهانی تبلت متوقف شود یا به اصطلاحی هنگ کند. در چنین مواقعی معمولا هیچ کدام از برنامه‌ها کار نمیکنند. معمولا این اختلال در تبلت‌های قدیمی‌تر بیشتر رخ می‌دهد.

برای برطرف کردن آن باید دستگاه تبلت را بروزرسانی و تمامی برنامه‌های آن  را آپدیت کنید. در صورتی که این آپدیت به صورت خودکار انجام نشود، لازم است با مراجعه به گوگل پلی این کار را انجام بدهید. اما اگر مشکل همچنان ادامه دار بود لازم است حتما به نمایندگی تعمیر تبلت سونی مراجعه کنید تا اساسی تر به مشکل پرداخته شود.

حل مشکل داغ شدن بیش از حد تبلت سونی

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت سونی از آن ابراز نگرانی میکنند، داغ شدن بیش از اندازه ی دستگاه شان است. برای جلوگیری از وقوع این مشکل، ابتدا اپ‌های غیر ضروری تر را از تبلت خود پاک کنید. هرچه تبلت شما سبک‌ تر شود، امکان داغ شدن آن کمتر است. بازی‌های بسیار سنگین را از تبلت سونی خود پاک کنید و چندین اپ را به طور همزمان بر روی آن اجرا نکنید.

فراموش نکنید اپ هایی که در بک گراند تبلت سونی مشاهده میشوند سی پی یو را درگیر میکنند. اگر مشکل داغ شدن تبلت سونی شما نرم افزاری نباشد، ممکن است داغ شدن تبلت تا حدی پیش جدی شود که دستگاه خود به خود خاموش شود.  در چنین صورتی لازم است حتما به نمایندگی تعمیر تبلت سونی مراجعه کنید تا مشکل را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

تعمیر تبلت سونی یکی از تخصصی ترین خدماتی ست که این نمایندگی به مشتریان و کاربران خود اختصاص میدهد. در این مجموعه تمرکز بر حوزه ی خدمات پس از فروش، با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال میشود. فراموش نکنید چنین خدماتی تنها با تکیه بر دانش و تجربه ی بالای متخصصین و برخورداری از لوازم و قطعات اورجینال امکان پذیر است. متاسفانه مراجعه به مراکز غیر مجاز و فاقد استاندارد های لازم، میتواند مشکلات جدیدی را به تبلت های سونی اضافه کند و در این بین علاوه بر اتلاف وقت، کاربر مجبور به پرداخت هزینه های اضافی بسیاری میشود. برای جلوگیری از چنین خساراتی، پیشنهاد میشود در مواقع بروز مشکل، با برقراری اولین تماس با شعب نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، از راهکارهای مفید و مقرون به صرفه ی  تیم مشاوره ی این مرکز، بهره مند شوید.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.