فروشگاه مرکزی اپل

فروشگاه مرکزی اپل با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه خدمت میپردازد. افرادی که قصد خرید محصولات اپل را دارند میتوانند به فروشگاه مرکزی اپل مراجعه نمایند. همانطور که مستحضر هستید برای خرید محصولات اورجینال یاید به نمایندگی اصلی محصول مراجعه کرد. از این رو برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد شیاد پیشنهاد میگردد پس از جستجو و اطمینان از مجاز بودن نمایندگی اقدام به خرید نمایید. شما عزیزان میتوانید جهت خرید محصولات اپل به فروشگاه مرکزی اپل  مراجعه نمایید. ضمنا دستگاههای مذکور با قیمت واقعی خود در این مرکز به فروش میرسد.

فروشگاه مرکزی اپل

مشاوره پیش از فروش محصولات اپل

مدیریت فروشگاه مرکزی اپل جمعی از پرسنل مجموعه را ملزم به ارائه مشاوره پیش از فروش کرده است. از این طریق افرادی که قصد خرید دارند میتوانند ابتدا با کارشناسان ما مشورت نمایند. بدیهی است با اطلاع از ویژگیهای دستگاههای پیشنهادی میتوانید انتخابی دقیق و هوشمند داشته باشید. محصولات اپل نسبت به دیگر برندها قیمتی بیشتر دارند. به همین دلیل برای جلوگیری از هرگونه پشیمانی پیشنهاد میگردد ابتدا به بررسی ویژگیهای محصول بپردازید. فروشگاه مرکزی اپل با ارائه این اپشن سعی در جلب رضایت تمامی کاربران خود دارد.

نمایندگی فروش اپل

سرویس هایی که نمایندگی فروش اپل به کاربران عزیز ایرانی ارائه میدهد، انواع و رشته های مختلفی دارد. از آنجا که محصولات اپل تنوع  بسیار بالایی دارن، این خدمات هم انواع مختلفی رو شامل میشوند. متقاضیان خرید محصولات اپل ، میتوانند با مراجعه به مراکز فروش این نمایندگی، از امکانات ویژه ای که برایشان در نظر گرفته شده استفاده کنند.

متقاضیان میتوانند با انواع مشخصات و ویژگی های این محصولات آشنا بشوند، با نمونه های روشن در نمایندگی کارکنند و نحوه ی استفاده از آن ها را یاد بگیرند، محصولات را با هم مقایسه کنند و در آخر انتخاب کنند کدام محصول بیشتر مورد پسندشان قرار گرفته است. متقاضیان خرید محصولات اپل، میتوانند اطمینان بالایی از اصالت کالا داشته باشند و با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

اجزای تشکیل دهنده ی موبایل ایسوس

نمایندگی فروش تبلت اپل

تبلت های اپل بعد از استقبال مثال زدنی مردم از گوشی های موبایل این کمپانی، طراحی و روانه ی بازار شدند. این تبلت ها به مرور زمان با پیشرفت های چشمگیری روبرو شدند. این استقبال در بین ایرانیان هم قابل توجه بوده و هست. به دنبال این استقبال، نمایندگی اپل، بخشی جداگانه را به فروش تبلت های این کمپانی اختصاص داد. نمایندگی فروش تبلت اپل ، با هدف خدمت رسانی به کاربران، تمام سرویس های فروش را با کیفیت بالا ارائه میدهد.

مشاوران با حوصله ی این مجموعه ، میتوانند تمامی سوالات کاربران را در مورد ویژگی ها و امکانات این تبلت ها در اختیار کاربران عزیز قرار بدهند. کاربران با استفاده از راهنمایی های کادر فروش، میتوانند بهترین محصول را متناسب با نیاز و علاقه ی خودشان انتخاب کنند و از آن لذت ببرند.

نمایندگی فروش موبایل اپل

معمولا خرید محصولات اپل برای کاربران ایرانی، با حساسیت های زیادی همراه  است. از آن جا که این کمپانی نمایندگی رسمی فعال در کشورمون ندارد، متقاضیان خرید این محصولات از بابت خرید محصولات تقلبی نگران هستند. برای جلوگیری از این نگرانی ها و با هدف خدمت رسانی به کاربران عزیز ایرانی، از سال ها قبل، تصمیم گرفتیم خدمات فروش محصولات اپل رو به صورت استاندارد ارائه بدهیم.

این مجموعه با همکاری مشاوران فروش حرفه ای در سطح کشور، میتواند کاربران را در زمینه ی تهیه ی محصولات مورد نظرشون راهنمایی کند. این محصولات معمولا بر اساس نوع نیاز و کاربری و بودجه ی کاربر، انتخاب میشوند. در بسیاری از مواقع خریدار بخاطر ناآگاهی، مجبور به پرداخت هزینه های اضافی میشه. این تفاوت قیمت ها به خاطر سرویس و امکاناتی ست که در محصولات اپل در نظر گرفته میشن. نمایندگی فروش موبایل اپل به خوبی کاربران را با تفاوت های انواع گوشی های موبایل اپل آشنا میکند. خریداران با انتخاب این نمایندگی، میتوانند از ضمانت و کیفیت گوشی موبایل خود، مطمئن باشند.

فروش انواع محصولات اپل

فروشگاه مرکزی اپل در پکیجی اورجینال به فروش محصولات اپل مبادرت می ورزد. کاربران میتوانند با اطمینان از اصل بودن کالا اقدام به خرید نمایند. محصولات اپل عبارتند از:

  • آیفون
  • آیپد
  • آیپاد
  • مک بوک
  • آی مک
  • اپل واچ
  • اپل تی وی

نمایندگی اپل و واحد های تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، واحد های تعمیرات اپل را مجزا راه اندازی کرده است. به همین دلیل کاربران برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات اپل در راستای کسب رضایت کاربران اقدام به ارائه تمامی خدمات ریکاوری مرتبط با محصولات اپل مینماید. عیب یابی و رفع ایراد دستگاه باید توسط مهندسین آشنا و مسلط به علم الکترونیک و کامپیوتر انجام گردد. چنانچه پروسه تعمیر به دست افراد بی تجربه سپرده شود موجبات وارد آمدن خسارات زیادی به محصول را فراهم میکند.

تعمیرات در این مرکز به دو شکل انجام میگردد: سخت افزاری و نرم افزاری. تمامی پروسه تعمیر زیرنظر اساتید با تجربه و خبره این حوزه انجام میگردد. امروزه با بیشتر شدن تولیدات لوازم الکترونیکی و ارتباطی نیاز به تعمیر آنها هرروز بیشتر احساس میگردد. از این رو اقدام به تشکیل تیمی حرفه ای کرده ایم. لازم به ذکر است، فروشگاه مرکزی اپل در جهت کسب رضایت شما عزیزان گام برمیدارد.

فروش قطعات جانبی محصولات اپل

فروشگاه مرکزی اپل علاوه بر محصولات اپل به فروش قطعات جانبی آن نیز میپردازد . یکی دیگر از فعالیتهای این مرکز وارد کردن قطعات اورجینال میباشد . به همین دلیل کاربران میتوانند با اطمینان از اصل بودن این قطعات اقدام به خرید نمایند . فروشگاه مرکزی اپل با ارائه قطعات جانبی قصد دارد تمامی نیاز افراد را رفع نماید . امید است بتوانیم با ارائه هرچه بهتر خدمات موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم اوریم .