فروشگاه مرکزی سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ ، در تلاش است تا محصولات سامسوگ از جمله تبلت ها و موبایل های این کمپانی را به محض ورود به بازار ایران در اختیار کاربران این محصولات قرار دهد. فروش محصولات یک فعالیت تخصصی است و باید توسط کارشناسان فروش انجام گیرد. ازین رو نمایندگی سامسونگ کارشناسان زبده را جهت فروش محصولات جذب نموده است. کارشناسان فروشگاه مرکزی سامسونگ، ضمن سرعت‌بخشی به امر فروش، قادرخواهند بود تا تمامی اطلاعات تخصصیِ مورد نیازِ مشتریان را در اختیار آنان قرار دهند.

 خرید از نمایندگی و مراکز معتبر تضمین کننده ی کیفیت و قیمت کالا است. توصیه می نماییم جهت خرید محصولات سامسونگ از مراجعه به مراکز غیر مجاز جدا پرهیز نمایید. فروشگاه مرکزی سامسونگ کالای اصل را باقیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

تعویض هارد گوشی مدل SAMSUNG

مشاوره پیش از فروش محصولات سامسونگ

مشاوره پیش از فروش محصولات سامسونگ، شامل خدمات و راهنمایی ها است که پیش از فروش محصولات سامسونگ به کاربران ارائه می گردد. کارشناسان فروشگاه مرکزی سامسونگ پیش از فروش محصولات سامسونگ، اطلاعاتی چون ؛  ساختار نرم افزاری و سخت افزاری محصولات ، نقاط قوت و ضعف محصول ، قطعات و کاربرد آن ها را در اختیار شما قرار می دهند.هم چنین پیش از خرید محصول اطلاعات کافی در ارتباط با شیوه ی استفاده از آن کسب خواهید نمود. به این ترتیب خریدی آگاهانه و هوشمندانه خواهید داشت و عمر مفید محصول شما افزایش می یابد.

فروش قطعات جانبی محصولات سامسونگ

فروشگاه مرکزی سامسونگ ضمن ارائه ی کالای با کیفیت ، قطعات جانبی محصولات را نیز به کاربران ارائه می نماید . به این ترتیب در صورت بروز هرگونه نقص در قطعاتی که امکان تعمیر آن ها وجود ندارد، قطعه ی اورجینال در اختیار خواهید داشت. از فعالیتهای این مرکز می توان به وارد کردن قطعات اورجینال اشاره کرد .

از این رو کاربران می توانند با اطمینان از اصل بودن این قطعات اقدام به خرید نمایند . فروشگاه مرکزی سامسونگ گامی موثر در جهت رفع نیاز کاربران به کالای اصل و با کیفیت برداشته است . تمامی پرسش ها و ابهامات شما در هنگام خرید قطعات جانبی محصولات سامسونگ پاسخ داده خواهد شد.

تعمیر تاچ آیپد

فروش انواع محصولات سامسونگ

  • فروش انواع تبلت های سامسونگ
  • فروش قطعات جانبی تبلت های سامسونگ
  • فروش قطعات جانبی موبایل های سامسونگ
  • فروش انواع گوشی های سامسونگ

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، خدمات خود را در دو واحد تخصصی تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیرات تبلت سامسونگ به کاربران ارائه می نماید. مجزا بودن واحدها موجب خواهد گشت خدمات با کیفیت و سرعت بیشتری به کاربران ارائه گردد. نمایندگی سامسونگ با تجهیز هر کارگاه به پیشرفته ترین ابزار و امکانات در تلاش است تا تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزه ی تعمیر ،  فروش و آموزش برآورده  سازد. خدمات مرتبط با فروش این برند در فروشگاه مرکزی سامسونگ انجام می پذیرد.در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات سامسونگ مطالعه نمایید.