نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها به ایرانیهای ساکن در دیگر شهرهای کشور خدمات ترمیم و بازیابی ارائه مینماید . برای تعمیر دستگاه معیوب کاربران شهرستانی و رفع نیاز ایشان به راه اندازی واحدی تخصصی همت گماشته ایم . این ادعا را داریم که با راه اندازی نمایندگی ایسوس در شهرستان ها جایی برای نگرانی کاربران از تعمیر نشدن دستگاه باقی نمی ماند . کارشناسان ما قادر به رفع ایراد دستگاههایی هستند که سایر مراکز از تعمیر آن ناتوانند .

. کاربران شهرستانی هنگامیکه با کاهش عملکرد دستگاه مواجه شدند میتوانند طی روندی که در این صفحه ذکر خواهد شد ، آن را به نمایندگی ارسال نمایند . پس از طی مراحل بازیابی دستگاه سالم و همانند روز اول تحویل مشتری میگردد . ضمنا به دلیل درخواستهای متعدد کاربران برای بازیابی امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را فراهم ساخته ایم .

خاطرنشان میسازیم ، مدیریت نمایندگی ایسوس در شهرستان ها گروهی از متخصصترین کارشناسان را استخدام کرده است . از این به بعد کاربران شهرستانی ایسوس ، میتوانند کالای معیوب خود را ارسال و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرند.

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

ویژگی های نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

خصوصیات ویژه نمایندگی ایسوس در شهرستان ها عبارت است از : دستگاههای ایسوس با تکیه بر مهارت و دانش روز تعمیرکاران و بهره گیری از ابزارآلات مدرن و درجه یک ریکاوری میگردد . مهندسین مرکز تعمیرات ایسوس مدارج علمی بالایی را کسب کرده اند . این افراد با شرکت در دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشورصاحب مدارکی موثق و معتبر شده اند .

از خصایص بارز پرسنل نمایندگی ایسوس در شهرستان ها میتوان به این موارد اشاره کرد : فراست ، خبرگی ، خلاقیت و مشتری مداری . با تلاش مستمر مدیریت نمایندگی ایسوس در شهرستان ها کلیه خصوصیات یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار در واحد تعمیرات ایسوس پیاده‌ شده است. از این رو کاربران مرکز تعمیرات ایسوس، میتوانند شاهد تمامی ویژگیهای یک مرکز مشتری مدار باشند .

احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آن ها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات ایسوس و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از ویژگیهای نمایندگی ایسوس در شهرستان ها است .

نمایندگی ایسوس در شهرستان

نمایندگی ایسوس در مشهد

خدمات نمایندگی ایسوس منحصر به منطقه ای خاص نمی باشد. اگرچه ساکنین استان تهران و استان البرز می تواند به صورت حضوری از خدمات این مرکز بهره مند شوند، اما کاربران شهرستانی تنها از طریق غیرحضوری قادر به دریافت خدمات مورد نیاز خود خواهند بود. اگر ساکن مشهد هستید با ارسال دستگاه معیوب خود به این نمایندگی، سرویس های مورد نیاز خود را در رابطه با موبایل و تبلت ایسوس دریافت کنید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ارائه شده به شهرستان ها همانند سایر خدمات این مجموعه بوده و توسط تکنسین های باتجربه، تجهیزات مدرن و با استفاده از قطعات اورجینال صورت می گیرد.

نمایندگی ایسوس در تبریز

گوشی و تبلت ایسوس در اثر عوامل مختلفی از جمله ضربه خوردن، آب خوردگی، افتادن از ارتفاع، نوسان برق، کارکرد بالا و فرسودگی قطعات نیاز به تعمیر پیدا می کنند. چنانچه تعمیرات موبایل و تبلت ایسوس به دست افراد مبتدی و ناآشنا به دستگاه های ایسوس انجام شود، احتمال اینکه مشکلات دستگاه شما برطرف نشود بسیار زیاد است. دستگاه های ایسوس، ساختار و عملکرد متفاوتی با دیگر برندها دارند. از این نظر تعمیر آنها مستلزم دانش و تخصص لازم است. نمایندگی تعمیر موبایل و تبلت ایسوس با کادری متخصص و باتجربه و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن، باکیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات را به کاربران ارائه می کند. برای بهره مندی از این خدمات کافی است دستگاه خود را به آدرس آن ارسال کنید.

نمایندگی ایسوس در اهواز

تبلت های ایسوس از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار هستند. این محصول از جمله دستگاه های باکیفیت و خوب کمپانی ایسوس می باشد. با این حال همانند سایر دستگاه های برقی و الکترونیکی، ممکن است تبلت ایسوس نیز دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت نگران نباشید چراکه نمایندگی ایسوس در شهرستان ها با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، مشکلات دستگاه را کاملاً اصولی برطرف کرده و دستگاه را همانند روز اول به شما تحویل می دهد. تلاش این نمایندگی، رفع نیازها و پاسخگویی شایسته به مشکلات شما کاربران گرامی می باشد.

نمایندگی ایسوس در اصفهان

نمایندگی ایسوس در شهرستان ها تمامی مناطق دور و نزدیک کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. عزیزان ساکن در شهر اصفهان، از این پس می توانند با ارسال دستگاه خود به نمایندگی ایسوس، خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. تعمیر برد موبایل ایسوس، تعمیر اسپیکر تبلت ایسوس، تعویض تاچ تبلت، تعمیر سوکت شارژ موبایل ایسوس، تعویض ال سی دی موبایل، تعویض باتری تبلت، تعمیر دوربین موبایل ایسوس و تعمیر فلت تبلت از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز هستند.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

مدیریت نمایندگی ایسوس ، واحدهای تعمیرات ایسوس را به صورت مجزا طراحی کرده است . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که مهندسین تمامی دقت و توجه خود را معطوف به ریکاوری یک محصول مینمایند . همین امر موجبات رضایت کاربران را فراهم میسازد . مهندسین نمایندگی ایسوس در شهرستان ها ابتدا به عیب یابی دستگاه میپردازند . سپس بهترین راه را برای تعمیر انتخاب میکنند .

کلیه تعمیرات سخت افزاری ، نرم افزاری و الکترونیکی دستگاههای ایسوس در این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و با قیمتی مناسب صورت میگیرد . کیفیت بالا و سرعت ارائه خدمات در مرکز تعمیرات ایسوس کاربران را مایل به استفاده از خدمات این نمایندگی کرده است . کارشناسان نمایندگی ایسوس در شهرستان ها تلاش میکنند کیفیت خدمات تعمیر را به حدی افزایش دهند که درخور کاربران عزیزمان باشد .

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ایسوس در شهرستان ها

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه رسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی ایسوس در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی ایسوس در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی ایسوس در شهرستان ها پس از دریافت کالا.
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی ایسوس در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی ایسوس در شهرستان ها.