نمایندگی سونی در شهرستان ها

نمایندگی سونی در شهرستان ها به عیب یابی و رفع ایراد دستگاههای معیوب شهرستانیهای عزیز میپردازد . ترمیم و بازیابی تبلت و موبایل باید در کارگاههای مجهز توسط تعمیرکاران متخصص انجام شود . کادرفنی این مرکز با حضور در دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . از این رو کاربران میتوانند با اسودگی خاطر دستگاه معیوب خود را بدست تعمیرکاران ما بسپارند .تخصص مهندسین ما با شرکت در آزمونهای متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است .

کادر مجرب مرکز تعمیرات سونی قادر به رفع ایراد دستگاههایی هستند که سایر نمایندگیها از انجام آن ناتوانند . کیفیت بالا و سرعت ارائه خدمات در نمایندگی سونی در شهرستان ها کاربران بسیاری را مایل به دریافت خدمات از این مرکز کرده است . مرکز تعمیرات سونی امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را مهیا ساخته است . . به همین دلیل کاربران شهرستانی سونی دیگر دغدغه ای برای تعمیر نشدن دستگاه خود نخواهند داشت .

تعمیرات هارد موبایل

نمایندگی تعمیرات سونی در شهرستان ها

تعمیرات از اصلی ترین حوزه های فعالیت نمایندگی سونی میباشد. به همین جهت، با احداث نمایندگی تعمیرات سونی در شهرستان ها ، به صورت مجزا و تخصصی تر بر انجام این امر، متمرکز شدیم. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم کارشناسی قوی، تعمیر محصولات مختلف سونی، از جمله گوشی های موبایل و تبلت ها را به عهده گرفته و با گسترش دامنه ی کاری خود، فعالیتش را در قالب شعب مختلف تهران و شهرستان، دنبال میکند. تعمیر محصولات سونی، به جهت حساسیت و ظرافت قطعات به کار رفته در این محصولات، دقت و تخصص بسیار بالایی را طلب میکند و هر گونه اقدام ناشیانه در طول مراحل تعمیر، میتواند منجربه خرابی بیشتر و غیرقابل جبرانی برای گوشی و تبلت های این کمپانی شود.

این تجهیزات، مانند تمامی تجهیزات الکترونیکی در سراسر جهان، از عمر مفیدی برخوردارند. اما آن چه حائز اهمیت است، این است که با رعایت اصول استفاده و تعمیرات صحیح و حتی تعویض قطعات معیوب، میتوان این عمر مفید را برای مدت بیشتری تمدید کرد. این مجموعه نمایندگی، با رسیدگی صحیح به تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در واحد های مجزا و اختصاصی، قادر است هرگونه مشکل را با کمترین خطا شناسایی کرده و آن را مرتفع سازد. چنانچه از کاربران گوشی و تبلت های سونی هستید، این مژده را به شما میدهیم که با انتخاب نمایندگی تعمیرات سونی در شهرستان ها ، از خدمات ویژه و منحصر به فردی در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود، بهره میبرید.

ویژگی های نمایندگی سونی در شهرستان

بارزترین خصوصیات نمایندگی سونی در شهرستان ها عبارت است از : نمایندگی سونی در شهرستان ها برای جذب کارشناسان مجرب تمامی تلاش خود را انجام داده است . کارشناسان و تعمیرکاران این مرکز مسلط به تعمیر تمامی محصولات تولیدشده توسط کمپانی سونی هستند . برخی از مهمترین ویژگیهای کارشناسان نمایندگی سونی در شهرستان ها عبارت است از : خلاقیت ، مهارت ، دانش ، پویایی و خبرگی . مدیریت مرکز تعمیرات سونی با مدیریت صحیح و تلاشی مستمر توانسته تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در نمایندگی رسمی سونی پیاده‌ کند .

احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آنها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات سونی و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از دیگر ویژگیهای نمایندگی سونی در شهرستان ها است .

مراحل ارسال کالا به نمایندگی سونی در شهرستان

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی سونی در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی سونی در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی سونی در شهرستان ها پس از دریافت کالا.
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی سونی در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی سونی در شهرستان ها.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در شهرستان ها در پارتهای تعمیر تفکیک شده به رفع ایراد دستگاه کاربران میپردازد . مجزا بودن واحدها موجب میگردد تعمیرکاران تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول نمایند . کارگاههای فنی این مرکز به ابزارآلات درجه یک تجهیز شده است . کارشناسان با بکارگیری این تجهیزات و تکیه بر مهارت خود باکیفیت ترین خدمات تعمیر را ارائه مینمایند . با همه گیر شدن استفاده از موبایل و تبلت در سالهای اخیر بروز اشکالات مختلف و خرابی برای این دستگاهها حقیقتی است اجتناب ناپذیر .

نبود خدمات پس از فوش مناسب و عدم حضور مستقیم کمپانیها در بازار موجب به وجود امدن تعمیرگاههای غیرمجاز زیادی شده است . ضمنا خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت نمایندگی تعمیرات سونی در شهرستان ها به شدت کنترل میگردد .