آموزش تعمیرات تبلت

آموزش تعمیرات تبلت یکی از تخصصی ترین دوره های تعمیر می باشد. با تولید گسترده ی انواع تبلت و شیوع استفاده از آن ، نیاز به تعمیر تبلت امری است غیرقابل چشم پوشی .مرکز آموزش تعمیرات با بهره گیری از اساتید متخصص و تجهیز کردن کارگاه ها مطابق با استاندارد های روز فعالیت می نماید. لازم به ذکر است ، کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تبلت میتوانند تمام برند های تبلت موجود در بازار را ترمیم و بازیابی کنند .

در آموزش تعمیر تبلت کارآموزان عیب یابی بخش سیم کارت (تبلت)، آنالیز مین برد تبلت و عیوب مرتبط به برنامه ریزی تبلت را فرا میگیرند. ضمنا آموزش تعمیرات تبلت بصورت نیمه خصوصی زیر نظر تعمیرکار متبحر تبلت برگزار می شود . هزینه ی اموزش براساس نرخنامه ی مصوب از کارآموزان اخذ می گردد . امید است بتوانیم با ارائه ی خدمات آموزشی درخور رضایت هرچه بیشتر شما کاربر محترم را کسب نماییم.

لازم به ذکر است ، کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تبلت میتوانند تمام برند های تبلت موجود در بازار را ترمیم و بازیابی کنند . در آموزش تعمیر تبلت کارآموزان عیب یابی بخش سیم کارت (تبلت)، آنالیز مین برد تبلت و عیوب مرتبط به برنامه ریزی تبلت را فرا میگیرند. ضمنا آموزش تعمیرات تبلت بصورت نیمه خصوصی زیر نظر تعمیرکار متبحر تبلت برگزار می شود . هزینه ی اموزش براساس نرخنامه ی مصوب از کارآموزان اخذ می گردد . امید است بتوانیم با ارائه ی خدمات آموزشی درخور رضایت هرچه بیشتر شما کاربر محترم را کسب نماییم .

آموزش تعمیرات تبلت

مرکز آموزش تعمیر تبلت

مرکز آموزش تعمیر تبلت با راهکارهای نوین علمی به فعالیت می پردازد . برای یاد گیری هر چه بهتر تعمیرات تبلت ضروری است پروسه ی آموزش به صورت عملی طی شود . در این صورت کارآموزان میتوانند با انجام کار عملی یادگیری بهتری داشته باشند. تمامی مراحل ریکاوری در مرکز آموزش تعمیر تبلت توسط کارآموز و تحت نظارت استاد صورت می گیرد . بهره گیری از دانش اساتیدی که تجربه ی کافی دارند یکی از مهمترین ویژگی های این مرکز می باشد . کارآموزان با تکیه بر مهارت مدرسین و یادگیری اصولی می توانند بعد از اتمام دوره آموزش به چرخه ی بازار کار بپیوندند. برگزاری دوره آموزش تعمیر تبلت بر اساس استاندارد های علمی انجام می گردد .

سرفصل های آموزش تعمیرات تبلت

  • آموزش عیب یابی و برطرف کردن معایب بخش مدار  LNA :RF
  • تدریس عیب یابی و تعمیرات GPUدر مرکز آموزش تبلت.
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات HDMI
  • تدریس عیب یابی و تعمیرات CPUدر مرکز آموزش تعمیرات تبلت.
  • آموزش عیب یابی و تعمیراتFLASH IC
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات USB
  • تدریس عیب یابی و تعویض نمایشگر ، تاچ در مرکز آموزش .
  • آموزش عیب یابی و تعویض تاچ اسکرین.
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات و تعویض صفحه کلید.
  • تدریس عیب یابی و تعمیرات و تعویض سوکت سیم کارت در مرکز آموزش تعمیرات تبلت .
  • آموزش عیب یابی مموری کارت.
  • آموزش استفاده اصولی از اولتراسونیک.
  • آموزش استفاده اصولی از هیتر.
  • تدریس استفاده اصولی از آچار و پیچ گوشتی در مرکز آموزش تبلت.
  • آموزش استفاده اصولی از سیم چین.
  • آموزش استفاده اصولی از کابل نرم افزاری.
  • تدریس استفاده اصولی از سیم لاکی در مرکز تعمیرات تبلت.
  • آموزش استفاده اصولی از شابلون.
  • آموزش استفاده اصولی از لوپ رومیزی.
  • تدریس عیب یابی و برطرف کردن معایب بخش مدار FILTERS :RFدر مرکز آموزش تعمیرات تبلت.
  • آموزش عیب یابی و برطرف کردن معایب بخش مدار  coupler :RF
  • آموزش عیب یابی و برطرف کردن معایب بخش مدار IC RF :RF
  • تدریس عیب یابی و برطرف کردن معایب بخش مدار IC PF :RFدر مرکز آموزش .

بله، درصورتی که در دوره‌های مرکز آموزش تعمیرات تبلت شرکت کردید اما نتوانستید مباحث این دوره‌ها را به خوبی یاد بگیرید، می‌توانید مجدداً به صورت رایگان در دوره‌های آموزش تعمیر تبلت شرکت کنید. اینگونه با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه نگرانی از این نظر که زمان و پولتان را هدر نمی‌دهید، می‌توانید در این دوره‌ها ثبت نام کنید و پس از پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی تعمیر تبلت به یک تعمیرکار حرفه‌ای تبدیل شوید.

در کل در دوره آموزش تعمیرات تبلت با تمامی ابزار‌هایی که قرار است برای عیب‌یابی و تعمیر تبلت از آن‌ها استفاده کنید آشنا خواهید شد و نحوه عیب‌یابی کاملاً اصولی به همراه نحوه تعمیر و تعویض تک تک قطعات تبلت را یاد خواهید گرفت. جهت اطلاع دقیق از سرفصل‌های دوره آموزش تعمیر تبلت می‌توانید به محتوایی که در این زمینه در همین صفحه قرار گرفته است مراجعه کنید.

بله، خوشبختانه کارآموزان شهرستانی نیز می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیر تبلت و ثبت نام در دوره‌های آموزشی این مرکز در کلاس‌های عیب‌یابی و تعمیرات حرفه‌ای تبلت حضور پیدا کنند. مهم‌تر از همه اینکه کارآموزان شهرستانی می‌توانند به درخواست خود کلاس‌های آموزش تعمیر تبلت را در طول هفته یا در پایان هفته به صورت فشرده پشت سر بگذرانند. علاوه‌بر این مرکز آموزش تعمیرات تبلت مناسب‌ترین خوابگاه‌ها جهت سکونت موقت کارآموزان را به آن‌ها معرفی می‌کند.

جهت برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات تبلت در مرکز تعمیر تبلت از اساتید با تجربه‌ای استفاده شده است که تمامی دوره‌های آشنایی با ابزارآلات تعمیر تبلت، عیب‌یابی و تعمیرات حرفه‌ای تبلت را به صورت کاملاً عملی به کارآموزان ارائه می‌دهند. بنابراین کارآموزان علاقه‌مند به تعمیر تخصصی تبلت در هر سطحی که باشند می‌توانند به بهترین شکل ممکن از دوره‌های آموزشی مرکز تعمیرات تبلت بهره‌مند شوند.

دلایل متعدد و البته قانع‌کننده‌ای وجود دارد که شما را مجاب می‌کند تا در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش تعمیرات تبلت شرکت کنید. یکی از این دلایل، تضمینی بودن دوره‌های آموزشی این مرکز است به این معنا که اگر با شرکت در کلاس‌های آموزش تعمیر تبلت نتوانستید به خوبی مفاهیم تئوری یا عملی تعمیر تبلت را فرا بگیرید می‌توانید مجدداً به صورت رایگان در این دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

علاوه‌بر این مرکز تعمیر تبلت یکی از معتبرترین مراکزی است که در کنار ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تبلت، با برخوردار بودن از اساتید خبره و مجرب خدمات آموزش تعمیرات حرفه‌ای تبلت را به کارآموزان علاقه‌مند ارائه می‌دهد. بنابراین تمامی مباحثی که در دوره‌های آموزشی این مرکز به شما آموزش داده می‌شود همراه با اساتید کار بلد و با تجربه است که شما را به تعمیرکاری حرفه‌ای در زمینه تعمیرات تخصصی تبلت تبدیل می‌کند.

کلاس‌های آموزش تعمیرات تبلت حداکثر تا دو هفته بعد از ثبت نام در این دوره برگزار خواهد شد منتهی بهتر است پس از ثبت نام با مرکز تعمیر تبلت تماس بگیرید تا اساتید و کارشناسان این مرکز زمان دقیق برگزاری دوره آموزشی تعمیرات حرفه‌ای تبلت را به شما اعلام کنند.

دوره ی عمومی تعمیر تبلت

مرکز آموزش تعمیر تبلت دوره ی عمومی تعمیر تبلت را برای افراد عادی درنظر گرفته است . علاقمندان با شرکت در این دوره می توانند به یادگیری موارد :

خاموشی تبلت که تعمیرکار باید برای شروع بسنه بنوع برند راهکار داشته باشد. اتصالی و اتصال کوتاه روی برد. آموزش عدم کارکرد دوربین، مموری کارت و ویبره. عدم کارکرد تاچ و ال سی دی. عدم کارکرد بلوتوث (آی سی بلوتوث تبلت). عدم کارکرد USB و ایرادات مرتبط به کانکتور شارژ تبلت.عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت. مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه. مشکلات مدار RX و مدارTX در قسمت سیم کارت تبلت. مشکلات مدار پاور و تغذیه. مشکلات مدارات کی برد و اسپیکر و بازر و میکروفن و ….مشکلات شارژ نشدن و تخلیه شارژ و شارژ کاذب بپردازند. بدیهی است کارآموزان با شرکت در دوره ی عمومی مرکز آموزش تعمیرات تبلت می توانند برطرف کننده ی ایرادات سطحی دستگاه خویش باشند .

دوره ی تخصصی تعمیر تبلت

مرکز آموزش تعمیر تبلت دوره ی تخصص را برای به روز کردن اطلاعات تعمیرکاران طراحی کرده است . این دوره شامل موارد زیر می گردد :

آموزش تخصصی تعمیر تبلت سامسونگ شامل سری های جدید نوت Note.آموزش حرفه ای، تحلیل قطعه به قطعه و تکنینک های اصولی و علمی تعمیر آیپاد iPod. آموزش ترمیم متالیزه های کنده شده از روی برد (متالیزه های زیر ICهای XGOLD , GAZOO , RAPUYAMA , AURA , AVILM). تدریس ریبال کردن تمامی IC های تخصصی شامل: چسبی و دو طبقه و معمولی و MICRO ICدر مرکز آموزش تعمیرات تبلت. آموزش و تعمیرات تبلت بوسیله روشهای نوین و علمی: جریان کشی٬ ولتاژگیری٬ مسیریابی، CUT LINE٬TEST POIN.

تدریس و عیب یابی و تعمیرات تبلت توسط SPECTRUM ANALYZER , OSCILLOSCOPE , SIGNAL GENERATOR ,GSM TESTER در مرکز آموزش تعمیرات تبلت. واضح است تکنسین ها با ثبت نام در این دوره می توانند با روش های نوین تعمیر آشنا شوند.

آموزش نکات مهم در تعمیرات تبلت

مدرسین مرکز آموزش تعمیرات تبلت مهمترین نکات در ریکاوری تبلت را به کارآموزان می آموزند . بدین ترتیب افراد با شرکت در این دوره ها با تمامی فنون و زیر و بم مراحل تعمیر آشنا می شوند . اساتید  مرکز آموزش تعمیرات تبلت پس از آزمون های معتبر علمی برای فعالیت برگزیده شده اند . ایشان در طی سال ملزم به گذراندن دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشور می باشند.

از این رو کارآموزان می توانند با تکیه بر دانش مدرسین این مجموعه صاحب دانشی به روز گردند . ضمنا کارآموزان با حضور در این دوره ها به فراگیری کار با مولتی متر دیجیتال، شناخت اسیلوسکوپ و عملکرد آن در تعمیرات مدار تبلت، شناخت خازن سنج دیجیتال، کار با هیتر، کار با منبع تغذیه (نحوه ولتاژ رسانی به برد تبلت)، شناخت دستگاه آلتراسونیک، شناخت دستگاه آی آر IR، کار با BGA Machine و کار با شابلون کاری چیپ نیز می پردازند.

نمایندگی تبلت و واحدهای تعمیرات تبلت

مدیریت نمایندگی تعمیر تبلت ، واحدهای تعمیرات تبلت را به صورت مجزا راه اندازی کرده است . از این رو کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کارگاه های این مرکز مجهز به ابزارآلات درجه یک و مدرن می باشد . نمایندگی تبلت با ورود جدیدترین تجهیزات به کشور نسبت به خریداری و به روز کردن کارگاه ها اقدام می نماید . مجزا بودن واحدهای تعمیر موجب می گردد تعمیرکاران با تمامی دقت و توجه خود پروسه ی ریکاوری را انجام دهند . لازم به ذکر است ، تکنسین های ما ابتدا به آنالیز دستگاه معیوب می پردازند.

همین امر موجب می گرد بهترین گزینه برای تعمیر انتخاب شود . از این طریق احتمال بروز خطا حین بازیابی به صفر می رسد . چنانچه با سوالی در زمینه ی نحوه ی آموزش تعمیرات تبلت مواجه شدید می توانید با کادر نمایندگی تبلت تماس بگیرید.

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت ایسر / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگ / تعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی /  تعمیرات تبلت توشیبا /

تعمیرگاه مجاز تبلت ایسوس / تعمیرات مجاز تبلت سونی / تعمیرات مجاز تبلت ال جی / تعمیرات مجاز تبلت اپلتعمیر تبلت ایسوس  / تعمیر تبلت اپل / تعمیر تبلت دل / تعمیر تبلت فوجیتسو / تعمیر تبلت اچ پی / تعمیر تبلت لنوو / تعمیر تبلت ال جی / تعمیر تبلت سامسونگ / تعمیر تبلت شارپ / تعمیر تبلت سونی /تعمیرات تبلت توشیبا /