اشتراک گذاری

جدیدترین اخبار سامسونگ گلکسی اس 10

در طی چهار سال گذشته سامسونگ هر سال دو مدل گوشی از خانواده گلکسی اس را معرفی کرده است. در سال 2015 گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج معرفی شد. در سال 2016 گلکسی اس 7 و اس 7 اج به بازار معرفی شد. گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سال 2017 عرضه شد. سرانجام در سال 2018 گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس معرفی و به بازار عرضه شد. انتظار می رود در سال 2019 سامسونگ از سامسونگ گلکسی اس 10 با سه مدل Beyond 2 ،‌Beyond 1 و Beyond 3 پرده برداری کند. محصولات سامسوگ مانند تبلت ها و موبایل های این شرکت را به محض ورود به بازار ایران در نمایندگی ها سامسونگ می توان یافت. کارشناسان فروشگاه مرکزی سامسونگ تمامی اطلاعات تخصصی مورد نیاز مشتریان را در مورد جدیدترین گوشی های این شرکت در اختیار آن ها قرار می دهند.

زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی S10

شرکت کره‌ای سامسونگ از گوشی های پرچمدار خودش در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اسپانیا پرده برداری می‌کند. نمایشگاه MWC 2019 25 الی 28 فوریه (6 الی 9 اسفند ماه) برگزار می شود. گلکسی اس 9 با قیمت پایه 720 دلار به بازار عرضه شد. احتمالا پایین‌رده‌ترین مدل گلکسی اس 10 قیمتی مشابه یا کمی پایین‌تر بین 650 الی 700 دلار خواهد داشت. احتمالا مدل میانی این خانواده با قیمت 800 الی 820 دلار و مدل بالارده با قیمت 1000 دلار به عرضه درخواهد‌ آمد.

ویژگی های احتمالی سامسونگ گلکسی اس 10

طبق اخبار منتشر شده سامسونگ گلکسی S10 در رنگ‌های زرد، سبز، صورتی، مشکی، سفید، خاکستری منتشر می شود. سامسونگ گلکسی S9 که در حال حاضر پرچمدار سامسونگ است در شش رنگ مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، بنفش و طلایی عرضه شده است. بنابراین استفاده‌ی شرکت کره‌ای سامسونگ از رنگ‌هایی مشابه تعجب برانگیز نخواهد بود. طبق اخبار منتشره از ویژگی های گوشی گلکسی اس 10، این مدل دارای دوربین سه گانه خواهد بود. در این مدل از اسکنر عنبیه برای استفاده در اسکنر اثر انگشت زیر صفحه استفاده نخواهد شد. در بین سه مدل galaxy S10 ارزان ترین مدل از یک نمایشگر 5.8 اینچی برخوردار است . این مدل با طراحی صفحه تخت به عرضه خواهد شد.

دومین عضو این خانواده هم دارای نمایشگر 5.8 اینچی خواهد بود. اما تفاوت طراحی در لبه‌‌های گرد مانند گلکسی S9 خواهد بود. اما ستاره‌ی سال آینده سامسونگ گلکسی S10 از نمایشگر 6.2 اینچی خمیده بهره خواهد برد. این ویژگی هیچگاه در سایر مدل های سامسونگ استفاده نشده است. سامسونگ از  سیستم تشخیص چهره 3 بعدی  و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در این گوشی استفاده خواهد کرد. احتمالا گلکسی اس 10 از UFS 3.0 پشتیبانی می‌کند. این برای اولین بار خواهد بود که در گوشی هوشمند از این فناوری استفاده می شود. UFS جدیدترین و سریع‌ترین ابزار ذخیره‌سازی در دستگاه‌های قابل حمل است. UFS 3.0 نسبت به نسل گذشته‌ی خود یعنی 2.1 دارای دو برابر پهنای باند خواهد بود. این گزینه برای سرعت بالای انتقال داده‌ در اینترنت نسل پنجم گزینه‌ی ایده‌آلی است.

نمایندگی محصولات سامسونگ

کاربران گرامی محصولات سامسونگ می توانند مشاوره پیش از فروش محصولات سامسونگ را از نمایندگی های سامسونگ دریافت کنند. خدمات این نمایندگی ها شامل راهنمایی های مورد نیاز پیش از فروش محصولات سامسونگ است. ساختار نرم افزاری و سخت افزاری محصولات ، نقاط قوت و ضعف توسط کارشناسان فروشگاه مرکزی سامسونگ به کاربران ارائه می شود. همچنین شما کاربران محترم می توانید خدمات تعمیر موبایل سامسونگ را در نمایندگی تعمیرات سامسونگ دریافت نمایید. این نمایندگی ها از بهترین متخصصین و امکانات کارگاهی در تعمیرات موبایل بهره می برد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری