اشتراک گذاری

ال جی کیو ۸

کمپانی ال جی اخیرا به معرفی گوشی ال جی کیو ۸ پرداخته است . تلفن همراه مذکور نسخه کوچکتر ال جی وی ۲۰ میباشد . زیرا بیشتر مشخصات آن با وی ۲۰ مشابه است . از جمله این مشخصات میتوان به صفحه نمایش ثانویه اشاره کرد. شرکت ال جی پس از عرضه ناموفق جی ۶ به عرضه گوشی‌های میان رده پرداخته است . لازم به ذکر است ، این موبایلها شباهت زیادی به پرچمداران خود دارند. ازاین رو توانسته اند توجه کاربران را به خود جلب کنند .

از این طریق آمار فروش پایین جی ۶ جبران شده است . ال جی کیو ۸ گوشی میان رده ای است که به تازگی توسط این کمپانی کره‌ای معرفی شده‌ است. ال جی کیو۸ از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است . چنانچه ال جی قیمت مناسبی برای این گوشی انتخاب کند، شاهد فروش خوب این گوشی در بازار خواهیم بود. دوربین دوگانه قدرتمند ، صفحه نمایش با رزولوشن QHD و ۴ گیگابایت رم را در کمتر گوشی میان رده ‌ای میتوان یافت.

ال جی کیو ۸

ویژگیهای ال جی کیو ۸

ال جی کیو ۸ به صفحه نمایش ثانویه با رزولوشن ۱۶۰ * ۱۰۴۰ پیکسل مجهز شده است.این نمایشگر برای بسیاری کاربردی و جذاب میباشد . صفحه نمایش این گوشی به محافظ گوریلا گلس ۴ مجهز است . حداکثر روشنایی این نمایشگر ۵۰۰ نیت می ‌باشد.ال جی کیو ۸ گواهی IP67 را کسب کرده است. این گواهی به معنای ضد آب بودن این گوشی میباشد. از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ در کیو ۸ استفاده شده است .

از این رو نسبت به کیو ۶ که به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ مجهز بود، بسیار قدرتمندتر می ‌باشد. ال جی کیو ۸ در روزهای آینده در سراسر جهان عرضه می‌ شود .  موبایل ذکرشده مشخصات منحصربفردی دارد. به همین دلیل در رنج گوشی‌ های بالا رده قرار می ‌گیرد.

ال جی کیو ۸

نمایندگی ال جی و واحد های تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحد های تعمیرات ال جی را به صورت پارتهای تعمیر تفکیک شده راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران محصولات این کمپانی برای رفع ایراد دستگاه خویش باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مجزا بودن کارگاهها موجب میگردد کارشناسان تمامی دقت خود را بر ریکاوری یک محصول بگذارند . همین امر موجب میگردد راندمان کار مجموعه افزایش یابد . تعمیرکاران پروسه تعمیر را با بکارگیری مدرنترین تجهیزات و تکیه بر مهارت خود انجام میدهند .

لازم به ذکر است ، هزینه تعمیرات در این مرکز براساس نرخنامه مصوب اتحادیه از کاربران اخذ میگردد . مهندسین ما هنگام تحویلدستگاه به مشتری نسبت به ارائه گارانتی نیز اقدام مینمایند . به این ترتیب رضایت مشتریان در حیطه پشتیبانی نیز جلب میگردد . کاربران پس از خریداری ال جی کیو۸ چنانچه با افت عملکرد در دستگاه مواجه شدند میتوانند به نمایندگی ال جی مراجعه نمایند .

با مراجعه به دیگر صفحات ما میتوانید به مطالعه مقالات ، محصولات ، اخبار و سوالات متداول بپردازید .

محصولات
سوالات متداول
اخبار
مقالات

  اخبار ال جی / جدیدترین اخبار ال جی / اخبار جدید ال جی / اخبار گوشی ال جی / خبر موبایل ال جی / خبر جدید ال جی / خبر جدید ال جی / جدیدترین اخبار ال جی / اخبار جدید ال جی / خبر جدید ال جی / خبر جدید ال جی / جدیدترین خبر تبلت ال جی / اخبار محصولات ال جی

Rate this post
اشتراک گذاری