اشتراک گذاری

بررسی سیستم اندروید وان

وجود نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید باعث سردرگمی کاربران اندروید شده است. هر سال نسخه های جدیدی از این سیستم عامل اندروید منتشر می شود. در عین حال نام هایی مانند اندروید خالص، اندروید گو و اندروید وان نیز وجود دارند. Android one برنامه ای منتشر شده از سوی شرکت گوگل است. اگر شما از علاقه مندان سیستم اندروید هستید در ادامه با ما همرا باشید تا بتوانید با این سیستم آشنا شوید. کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی شما را با به روزترین نرم افزار ها و سخت افزارهای این شرکت آشنا می کنند. شما کاربران گوشی ال جی می توانید به روزترین اطلاعات را از بخش مقالات نمایندگی ال جی دریافت کنید.

اندروید وان

پیدایش سیستم اندروید وان

شروع پروژه اندروید وان را می توان با همکاری شرکت نوکیا با گوگل دانست. پس از این که شرکت نوکیا در استفاده از ویندوز فون در گوشی خود شکست خورد، تصمیم گرفت به سیستم عامل اندروید روی آورد. نوکیا در جریان رویداد MWC 2018 اعلام کرد که گوشی های این شرکت بر پایه برنامه اندروید وان گوگل ارائه خواهد شد. در حالی که اندروید وان برای گوشی های رده پایین و میان رده توسط گوگل در نظر گرفته شده بود، گوگل تصمیم گرفت با تغییراتی در این پروژه تمام سازندگان را از این پروژه بهره مند کند.

شرکت گوگل با اندروید وان از دستکاری هایی که توسط شرکت های مختلف روی اندروید، جلوگیری می کند و دستگاه با اندروید خالص اجرا می شود. تولیدکنندگان تلفن همراه برای استفاده از این برنامه باید شروط خاصی را بپذیرند. از این شروط می توان به نصب لوگوی اندروید وان در پشت گوشی، انتشار کامل به‌روزرسانی‌های سیستمی و امنیتی برای گوشی‌ و کنترل تعداد و نوع برنامه‌های از پیش نصب شده اشاره کرد.

Android one چیست؟

دستگاه های مبتنی بر اندروید وان، همانند گوشی های گوگل پیکسل، سیستم عامل اندروید خالص را اجرا می کنند. بنابراین دستگاه ها با این سیستم پایدارترین نسخه اندروید را اجرا می کنند. از ویژگی های چنین سیستم هایی این است که هیچ گونه دستکاری و اپلیکیشن ها و سرویس های از پیش نصب شده‌ی وجود ندارد. در واقع اندروید وان خالص ترین شکل اندروید است. گوگل ادعا کرده است که با این سیستم گوشی حداقل دو سال نسخه سیستم عامل اندروید جدید را دریافت می کند. از دیگر ویژگی هایی که گوگل به آن اشاره دارد دریافت به روز رسانی های امنیتی ماهانه در سریعترین زمان ممکن است.

Android one تمام ویژگی های سیستم عامل اندروید را دارد. مجموعه ای از سرویس های گوگل و همچنین Google Assistant در سیستم های اندروید وان در اختیار کاربر خواهد بود. البته گوگل محدودیتی برای تولید کنندگان گوشی قرار نداده است. آنها به راحتی می توانند ویژگی های اختصاصی خود را به گوشی خود اضافه کنند. از مزیت های اندروید سادگی است زیرا اندروید خالص را اجرا می‌کند. نبود ویروس‌ها عملکرد روان‌تری را برای دستگاه به وجود می آورد که از مزایای این سیستم است. دریافت جدیدترین نسخه‌ی اندروید توسط گوگل تا دو سال و دریافت جدیدترین به‌روز‌رسانی‌های امنیتی تا سه سال از دیگر مزایای این سیستم است.

نمایندگی تعمیرات ال جی

شما کاربران محترم گوشی ال جی در صورت بروز مشکل در گوشی خود می توانید به مرکز تعمیرات موبایل ال جی مراجعه فرمایید. صداقت در اعلام عیوب دستگاه و دریافت تخصصی ترین خدمات از ویژگی های این مرکز است. شما با مراجعه به این مراکز همواره مطمئن خواهید بود هزینه منصفانه را برای تعمیرات گوشی ال جی خود پرداخت خواهید کرد. کارشناسان خبره نمایندگی تعمیرات ال جی و استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعمیر تضمین تعمیر بدون نقص محصولات ال جی را به شما می دهند.

Rate this post
اشتراک گذاری