اشتراک گذاری

بررسی گوشی LG V30

سیر تغییر و تحول سریع و حیرت انگیز اسمارت فون ها غیر قابل انکار است. امروزه این دستگاه ها از عناصر جدا ناپذیر زندگی بشری محسوب شده و به عنوان همراهانی دوست داشتنی و محبوب می توانند طیف وسیعی از نیازهای کاربران خود را پاسخ دهند. از سویی دیگر، تولید کنندگان و سازندگان بسیاری در این صنعت فعال بوده که برخی از آنان به مانند اپل و سامسونگ بسیار قدرتمندانه پیش رفته اند. اما کمپانی صاحب نام ال جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال های اخیر توانسته نمونه های بسیار ارزشمندی را روانه بازار کند. به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی و قدرتمند این کمپانی کره ای می توان به گوشی LG V30 اشاره داشت.

گوشی LG V30

گوشی LG V30 با قابلیت های منحصر به فرد

دوربین حرفه ای

ال جی از آن دسته از کمپانی هایی است که محصولات خود را با نوآوری های خلاقانه و فن آوری های نوظهور هم گام ساخته و همواره توانسته است سلیقه کاربران سخت پسند را نیز پوشش دهد. از این رو گوشی LG V30 نمونه ای تمام و کمال بوده که به کاربر امکان می دهد به مانند یک عکاس حرفه ای، تصاویر دلخواه خود را به ثبت رسانده و از صحنه های خاطر انگیز و رویایی خود فیلم برداری کند. از سویی دیگر، ویژگی های سینمایی این گوشی به گونه ای که پیش از این در هیچ گوش همراهی دیده نشده است.

سیستم پخش Hi-Fi QUAD DAC

گوشی LG V30 پذیرای مجموعه ای از قابلیت های ارزشمند و قابل توجه می باشد. به عنوان یکی دیگر از قابلیت های کم نظیر این دستگاه، می توان از سیستم پخش صدا و صوت Hi-Fi QUAD DAC آن نام برد. این مشخصه، تجربه صدای طبیعی و خارق العاده ای را ارائه می دهد و به مانند آن است که در یک اجرای موسیقی زنده شرکت کرده و از موسیقی زنده، کامل و دقیق آن بهره مند هستید. به هرحال، فراگیری صدا به گونه ای است که هیچ ضربی را از دست نخواهید داد.

دستیارصوتی گوگل اسیستنت (GOOGLE ASSISTANT)

از دیگر قابلیت های نوظهور و جالبی که با گوشی LG V30 همراه و همگام شده است، دستیار هوشمند صوتی گوگل اسیستنت می باشد که استفاده از این دستگاه را بسیار هیجان انگیز تر ساخته است. با کمک این شاخصه می توانید از آخرین وضعیت آب و هوا، ترافیک، اخبار ورزشی بهره مند بوده و حتی از خاصیت مترجم آن به هنگام مسافرت استفاده کنید.

مشخصه POINT ZOOM

با وجود آنکه دوربین های معمول در گوشی ها فقط قابلیت بزرگنمایی در مرکز کادر را دارند، کاربران و دارندگان گوشی LG V30 می توانند به کمک زوم کشویی بر روی سوژه های متفاوت در هر قسمتی از کادر بزرگنمایی کنند. گفتنی است، این ویژگی اولین باری است که در صنعت اسمارت فون ها بکار رفته است.

صفحه نمایش OLED FullVision

طیف رنگ های وسیع تر و سیاهی مطلق از جمله مشخصه هایی است که به راحتی در نمایشگر گوشی LG V30 دیده می شود. به لطف این نمایشگر حرفه ای، تصاویر با کنتراست بسیار خوبی ارائه شده و رنگ های واقعی تر و شادتری ارائه می شود. ترکیب این قابلیت با HDR10 باعث ایجاد تجربه سینمایی شده و مشاهده صحنه ها را به مراتب لذت بخش تر ساخته است.

لنز شیشه ای GLASS LENS

یکی دیگر از شاخصه هایی که در گوشی LG V30 یافت می شود، قابلیت لنزهای کریستالی شفاف آن می باشد. این ویژگی، دریافت نور بیشتری را برای ثبت تصاویر شفاف و واضح فراهم آورده و می تواند تجربه عکاسی را برای تان لذت بخش تر از پیش سازد. گفتنی است، این لنز از گشادی دریچه F/1.6 بهره برده، که براساس آن نور بیشتری دریافت و تصاویر زیباتری ارائه می شود.

ضبط ویدئوی Hi-Fi

ثبت ویدئوهای شگفت انگیز با صداهای منحصر به فرد، تجربه بهره مندی از گوشی LG V30 را چندین برابر کرده است. این دستگاه دارای سه میکروفون با کارایی بالا بوده که به کاربر امکان می دهد تا بتواند صدایی واضح، شفاف را رکورد کند.

قابلیت CINE EFFECT

از جمله ویژگی هایی که در دوربین گوشی LG V30 گنجانده شده است، می توان به قابلیت CINE EFFECT اشاره داشت. CINE EFFECT یا جلوه های سینمایی، فیلترهای متنوعی را برای تولید حس دراماتیک بروی تصاویر و عکس های شما ارائه داده و کیفیت فوق العاده ای را به همراه می آورد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی، رسمی ترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. در هر یک از واحدهای این مرکز بنام، متخصصانی فعالیت می کنند که از سالیان متمادی در حوزه ی کاری خود برخوردار بوده و قادر به ارائه خدمات کارشناسان به کاربران هستند. از سویی دیگر، مشتری مداری از جمله اصلی ترین اولویت های نمایندگی این مرکز بوده و کارکنان حرفه ای این مرکز همواره  برای این اصل تلاش شایسته ای کرده اند.

شایان ذکر است، ارائه راهنمایی های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه سرویس های پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز معتبر به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ال جی و واحدها مختلف آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

واحدهای تعمیرات ال جی

اقدامات تخصصی و دقیق در زمینه رفع ایرادات محصولات ال جی، در واحدهای تعمیرات این نمایندگی انجام می پذیرد. این واحدها، به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین ابزارها و دستگاه های بروز و نیز به خدمت گرفتن کارشناسان زبده، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می نمایند. گفتنی است، هر یک از مدل های لوازم خانگی، کامپیوتر، گوشی، تبلت، ماشین های اداری و تجهیزات جانبی و … ال جی، در واحدهای تعمیرات ال جی قابل بررسی و ترمیم می باشند. همچنین، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران دلسوز ما در این واحد از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرده و بدین سان، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

برای پیگیری اخبار و مطالب عمومی و تخصصی در مورد محصولات ال جی، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
Rate this post
اشتراک گذاری