اشتراک گذاری

تاریخچه موبایل ال جی

در توضیح تاریخچه موبایل ال جی باید به موارد ذیل بپردازیم : کمپانی ال‌ جی پس از نوکیا و سامسونگ، سومین تولید‌کننده گوشی‌های موبایل در جهان است. محصولات شرکت ال‌ جی شامل پنلهای صفحه ‌نمایش، تلویزیون، لوازم‌ خانگی، تجهیزات همراه مانند تلفن همراه، لپتاپ و تبلت و در نهایت قطعات الکترونیکی برای سایر شرکتها است. کیفیت بالا و فناوری‌ های مورد استفاده در محصولات ال‌ جی تأثیر زیادی در کسب اعتبار برای این شرکت در بازارهای جهانی داشته است.

براساس ادعای مدیر ارشد بخش گوشیهای شرکت ال ‌جی آنها به تولید ۱۴۰ میلیون موبایل در سال ۲۰۱۰ امیدوار بودند.اما موفق به تولید۱۱۶،۷ میلیون دستگاه گوشی موبایل شدند. سهم LG در بازار گوشیهای موبایل در سالهای ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به ترتیب ۵، ۶/۶ و ۸/۴ درصد میباشد .موبایلهای  سری Optimus ساخت ال‌ جی دستاورد بزرگی برای این شرکت به شمار میرود . و سود بسیاری نصیب شرکت مینماید.

هم اکنون گوشی Optimus 3D با قبلیت پخش فیلم و فیلمبرداری در حالت سه‌ بعدی در سراسر جهان به فروش میرسد . این موبایل  مجهز به دو دوربین ۵ مگاپیکسلی است . امیدواریم بتوانیم با ارائه مقاله تاریخچه موبایل ال جی گامی در جهت افزایش سطح علمیتان برداریم.

تاریخچه موبایل ال جی

سالشمار تاریخچه موبایل ال جی

۱۹۹۷، اولین تلفن همراه دیجیتال CDMA برای Ameritech و GTE در امریکا ساخته شد. گوشی هوشمند GSM به روسیه، ایتالیا و اندونزی صادر شد.

۲۰۰۳، ال‌ جی به بازار گوشی GSM خاورمیانه و اروپای شمالی وارد شد. حجم صادرات ماهانه به بیش از ٢.۵ میلیون دستگاه رسید . ال‌جی به‌ عنوان تولیدکننده‌ برتر CDMA شناخته شد.

۲۰۰۴، EVSB نسل بعدی فن ‌آوری مخابرات DTV، توسط US ATSC به‌ عنوان استاندارد صنعتی آمریکا/کانادا انتخاب شد. نخستین گوشی هوشمند ماهواره‌ای و زمینی DMB دنیا را معرفی کرد.

۲۰۰۵،ال‌ جی به‌ عنوان چهارمین تامین‌کننده‌ گوشی‌ های هوشمند جهان شناخته شد . نخستین تلفن همراه ۳G UMTS DMB را تولید کرد.

 ۲۰۰۶، LG Chocolateنخستین مدل از سری بلک ال‌ جی گوشیهای پیشرفته معرفی شد.( سالشمار و تاریخچه موبایل ال جی )

۲۰۰۹، به‌عنوان سومین برند برتر درزمین تولید تلفن همراه در بازار جهانی برگزیده شد.

۲۰۱۰، ال‌ جی  از اولین و سریعترین گوشی هوشمند dual-core رونمایی کرد. LG OPTIMUS 2X  رونمایی شد.

۲۰۰۹، به‌عنوان سومین برند برتر درزمین تولید تلفن همراه در بازار جهانی برگزیده شد.

۲۰۱۱، LG Revolution اولین موبایل هوشمند ال‌ جی با پشتیبانی از شبکه ۴G معرفی و پس‌ازآن Optimus LTE، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ۴G ال‌جی اعلام شد.

۲۰۱۲، نخستین گوشی هوشمند LTE مبتنی بر پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon S4 Pro منتشر شد.

در پایان تاریخچه موبایل ال جی باید به این نکته اشاره نماییم که ، طی دو سال اخیر شرکت ال ‌جی از مجموعه‌ جدیدی از گوشیهای هوشمند رونمایی کرده است .

نمایندگی ال جی و واحد های تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، با طراحی پارتهای تعمیر تفکیک شده تخصصیترین تعمیرات را به کاربران ارائه میدهد . طراحی واحدهای تعمیر به شکل مجزا موجب گشته کارشناسان در هر پارت تعمیرات مربوط به یک محصول را انجام دهند . واضح است تمرکز بر تعمیر یک محصول سبب افزایش راندمان کار مهندسین میگردد .

به دلیل مجزا بودن کارگاههای فنی این مرکز ، کاربران برای دریافت انواع سرویس و تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند .به عنوان مثال برای رفع ایراد تبلت باید به کارگاه تعمیر تبلت رجوع کرد . مهندسین نمایندگی رسمی ال جی پس از اتمام پروسه ریکاوری به ارائه گارانتی نیز میپردازند .

کارشناسان این مرکز با تسلط بر دانش روز و آشنایی با تاریخچه موبایل ال جی پاسخگوی سوالات تخصصی شما میباشند . پیشنهاد ما به تمامی کاربران این است که با درنظر گرفتن مزایا و معایب هر مرکز تعمیراتی به انتخاب مرکزی مورداطمینان بپردازند .

در دیگر صفحات سایت میتوانید به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید .

1/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری