اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس

تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس قبل از هر چیزی نیاز به شناسایی دقیق و عیب یابی درست دارد. تکنسین دوره دیده و با تجربه به آسانی، تن به تعویض و یا تعمیر قطعه ی اسپیکر موبایل ایسوس نمی دهد. شیوه درست تعمیرات گوشی اینگونه است که ابتدا مشکلات نرم افزاری دستگاه باید برطرف شود سپس مشکلات سخت افزاری. اسپیکر گوشی ایسوس از جمله قطعات حساسی است که بر اثر عوامل گوناگون دچار مشکل و اختلال خواهد شد. این قطعه وظیفه ی ضبط و پخش صدا را در گوشی های هوشمند بر عهده دارد.

اگر به خوبی کار نکند یا دچار حادثه شود ارتباط تلفنی و امکان ضبط و پخش صدا و فیلم را از کاربر می گیرد. اهمیت این قطعه در موبایل ایسوس موجب شده است تا در این مقاله به نحوه ی تست و تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس بپردازیم با ماه همراه باشید.

تعمیر میکروفن موبایل

عوامل ایجاد کننده ی اختلال در اسپیکر

هر روزه به قابلیت ها و کاربردهای گوشی ها و تبلت های هوشمند افزوده می شود. به همین دلیل این دستگاه نقش پر رنگ تری به مرور زمان به خود گرفته است. بسیاری از کاربران با توجه به حساسیت این دستگاه و با در نظر گرفتن عملکرد حیاتی آن در زندگی روزمره، تمهیدات متعددی برای حفاظت آن در نظر گرفته اند. می توان اظهار داشت که اگر گوشی در معرض آب خوردگی، گرد و خاک، سقوط از ارتفاع، ضربه، به خوردن تنظیمات یا حملات ویروسی و نرم افزاری قرار بگیرد به طور حتم، قطعات مختلف آن دچار مشکل خواهند شد.

یکی از این قطعات اسپیکر است. تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس نیاز به شناسایی علت و قوع اختلال دارد. در ادامه روش های بر طرف کردن علل ایجاد مشکلات و نحوه ی تعمیر اسپیکر موبایل ایسوس را بیان خواهیم کرد لطفا به ادامه ی مطلب توجه فرمایید.

تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس

همانطور که در مطلب قبل عنوان کردیم ریشه یابی علت وقوع یک  اختلال در موبایل نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه و صرف زمان تعمیرات دارد. کاربران قبل از وقوع اختلال در عملکرد اسپیکر بهتر است که با یک محافظ قوی یا گلس خوب، گوشی را از آب خوردگی یا ورود گرد و خاک به آن محافظت کنند. اما اگر گوشی از دست شما افتاده، مورد ضربه واقع شده، دچار حملات ویروسی شده و یا به وسیله ی افراد متفرقه تنظیمات صدای آن به هم خورده است، برای تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس توصیه می کنیم مراحل زیر را دنبال کنید.

بررسی نرم افزاری

اگر اسپیکر گوشی شما بعد از نصب یک برنامه دچار مشکل شود، بهترین کار حذف برنامه ی مخرب است. اگر برنامه حذف نشد و یا با حذف آن اختلال همچنان باقی بود، می توانید با پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی خود، تنظیمات کارخانه را فعال کنید.

سپس عملکرد اولیه ی دستگاه را باز یابید. اما اگر مشکل، نرم افزاری نباشد برای تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس مراحل بعد را دنبال کنید.

بررسی سخت افزاری

مطمئن شوید که اسپیکر گوشی پس از ضربه یا آب خوردگی و یا در کل حادثه، مشکل پیدا کرده است. برای این کار کافی است که هدست یا هندزفری را از گوشی جدا نمایید سپس یک آهنگ پخش کنید. اگر همچنان مشکل باقی بود با ارسال یک پیغام صوتی و گوش کردن به آن و یا ضبط فیلم با صدا و مشاهده ی آن می توانید به سلامت یا عدم سلامت اسپیکر پی ببرید. اگر صداهای موجود در این آزمایش ها به گوش رسید اسپیکر شما مشکل نداشته بهتر است به سراغ تنظیمات صدای گوشی خود بروید و تنظیمات را به حالت پیش فرض تغییر دهید. اما اگر صدا پخش نشد ما به شما توصیه می کنیم که به تعمیرکاران خبره ی تعمیرات موبایل ایسوس در تهران مراجعه بفرمایید تا در کوتاه ترین زمان اقدام به تعویض و یا تعمیر اسپیکر گوشی ایسوس شما کنند.

تعمیر موبایل ایسوس در تهران

 تعمیر موبایل ایسوس در تهران زیر نظر تکنسین های خبره ای انجام می گیرد که دوره های آموزشی بین المللی را گذرانده اند. این تکنسین ها بر اساس متدهای استاندارد تعمیرات روز دنیا خدمات متنوع خود را به مشتریان ارائه می دهند. تعمیر موبایل و تبلت ایسوس نیاز به تخصص ویژه ای در شناخت سیستم نرم افزاری و سخت افزاری آن دارد. چرا که گاه دیده شده به دلیل شناسایی نادرست مشکل نرم افزاری، هزینه های گزاف تعمیرات سخت افزاری برای کاربر تراشیده شده است.

در هر صورت، نمایندگی موبایل ایسوس علاوه بر واحد تعمیرات، در بخش فروش و مشاوره به ارائه ی جدیدترین تولیدات کمپانی ایسوس پرداخته است تا مشتریان ایرانی علاوه بر بهره مندی از محصولی اصل و اوجینال از خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر آن نیز بهره مند شوند. نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس در تهران، آماده ی خدمت رسانی به همه ی مشترکانی ایسوس در سراسر ایران است. ما اینجا گرد آمده ایم تا شما در آسودگی خیال به استفاده از دستگاهتان بپردازید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری