اشتراک گذاری

تعمیر باتری تبلت سامسونگ

خرابی باتری تبلت سامسونگ از معدود اتفاقاتی است که ممکن است برای هر کاربر پیش آمده باشد. قبل از هرچیزی باید بدانیم کارکرد درست تبلت فقط در صورتی اتفاق می افتد که باتری تبلت سامسونگ به درستی عمل کند. اگر در تبلت خود متوجه اشکال و یا ایراداتی شدید حتما به دنبال منشا آن باشد. نمی توان با نگاه اول همه چیز را به باتری مرتبط دانست. در بیشتر مواقع در صورت تکرار ایراد، احتمالا این مشکل به باتری مربوط است. در این مقاله به مبحث تعمیر باتری تبلت سامسونگ می پردازیم. با ما همراه باشید.

نشانه های خرابی باتری تبلت سامسونگ

گاهی اوقات پیش آمده است که کاربر نکات پیشگیری از خرابی باتری تبلت سامسونگ را رعایت کرده است اما به دلایل دیگر، مثل افتادن گوشی در آب، ضربه خوردن به باتری و … با  مشکل مواجه شده است. اگر اتفاقات زیر به صورت مکرر و پی در پی برای تبلت سامسونگ شما پیش بیاید، احتمالا باتری آن ایراد پیدا کرده است و نیاز به تعمیر باتری تبلت سامسونگ است. این اختلالات در عملکرد دستگاه تا صدمات دیگری برای تبلت شما ایجاد نکرده اند، باید جدی گرفته شده و سریعا رفع شوند.

  • خاموش شدن ناگهانی و بی دلیل تبلت سامسونگ.
  • ریستارت شدن خود به خود تبلت.
  • اختلال در روند شارژ شدن باتری تبلت سامسونگ
  • تغییر شکل ظاهری باتری تبلت و به اصطلاح باد کردن باتری.
  • سریع خالی شدن شارژ باتری تبلت سامسونگ.
  • به هم ریختن تنظیمات ساعت و تاریخ دستگاه.
  • هنگ کردن گوشی.
  • آسیب رسیدن به صفحه نمایش.

تعمیر باتری تبلت سامسونگ بسیار پیچیده است. همین پیچیدگی مهارت بالا می طلبد. کاربر حتما باید به تعمیرگاهی مراجعه کند که از پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر استفاده کنند. واحد تعمیرات تبلت سامسونگ با سابقه ی درخشان در خدمت رسانی به شما آماده است. دستگاه خود را به ما بسپارید تا بدون هیچ صدمه ای، با عملکرد اولیه، آن را تحویل بگیرید.

خدمات تخصصی تعمیر باتری تبلت سامسونگ

واحد تعمیرات سامسونگ با سابقه ی طولانی که در زمینه ی تعمیر  دارد  به راحتی می تواند عیوب مختلفِ باتری تبلت سامسونگ را بر طرف کند و تعمیر باتری تبلت سامسونگ را انجام دهد. در واحد تعمیرات تبلت سامسونگ، علاوه بر عیب یابی شارژر، سوکت شارژ ،مدار شارژر و …  در صورتی که باتری تبلت سامسونگ به احیا، تعوبض سلول، شوک دادن، کالیبره کردن، تست شدن، تغییر تنظیمات تبلت جهت کاهش مصرف، نصب نرم افزارهای بهینه سازی مصرف انرژی نیاز داشته باشد، تعمیرکاران خبره ی ما با سرعت بالا، دقت و کیفیت بی مثال اقدامات لازم را انجام می دهند. 

در پایان اگر هیچکدام از این اقدامات جوابگو نبود، با استفاده از آرشیو قطعات اورجینال به تعویض باتری تبلت سامسونگ اقدام می کنند تا رضایت مشتری تمام و کمال جلب شود.

راه های پیشگیری از خرابی باتری تبلت سامسونگ

در کنار آگاهی به این قضیه که هر باتری عمر مفید خاصی دارد. بعد از آن کارایی اولیه خود را از دست داده در نتیجه نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. جدای از این موضوع اگر می خواهید باتری تبلت سامسونگ شما نیازی به تعمیر و یا تعویض پیدا نکند، حتما نکات زیر را با دقت هر چه تمام تر مطالعه کرده و به کار ببندید.

  • زمان مناسب اولین شارژ باتری تبلت سامسونگ خود را رعایت کنید.
  • از شارژر خودِ تبلت یا خانواده ی آن برای شارژر استفاده کنید.
  • در هنگام شارژ، از تبلت استفاده نکنید.
  • تبلت را در جاهای خیلی گرم قرار ندهید.(دمای مناسب را انتخاب کنید).
  • مدام باتری تبلت خود را پر و خالی نکنید.
  • به شارژ زودتر از موعد اقدام نکنید.
  • شارژ باتری تبلت سامسونگ کم تر از ۴۵ دقیقه و یا بیشتر از یک ساعت طول نکشد.
  • نور صفحه ی تبلت را در بالاترین وضعیت خود قرار ندهید.
  • بازی ها و برنامه های پرحجم و با گرافیک بالا را در تبلت سامسونگ نصب نکنید.
  • برنامه های باز شده را با پنل گوشی ببندید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با سال ها تجربه در زمینه ی فروش و تعمیرات تمامی محصولات سامسونگ همیشه در صدر اولین می درخشد. واحدهای مجزایی که برای پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان در نظر گرفته شده، آماده ی خدمت رسانی سریع و با کیفیت به مراجعین عزیز است. 

در نمایندگی سامسونگ می توانید بهترین خدمات را در کنار عالی ترین کیفیت و کمترین هزینه مشاهده کنید. اگر می خواهید برای سال های طولانی از خرید خود راضی باشید حتما به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید. کسب اعلای رضایت مشتری از افتخارات بزرگ این مجموعه است.

تعمیرات تبلت سامسونگ

تعمیرات تبلت سامسونگ با سابقه ی طولانی که در مسیر تعمیرات داشته است، به راحتی می تواند تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت شما را برطرف کند. این تعمیرات علاوه بر رفع مشکل باتری تبلت سامسونگ، دیگر مشکلات مربوط به تعمیر تبلت سامسونگ را نیز بر طرف خواهد کرد. 

اگر تبلت سامسونگ شما نیاز به تعمیر و یا تعویض باتری، اسپیکر، دوربین، تاچ، ال سی دی، گلس و … داشت، تعمیرکاران ما آماده هستند تا بی شائبه به شما هموطنان عزیز، خدمت رسانی کنند. با تلاش های شبانه روزی تکنسین های ما، کیفیت اولیه دستگاه به راحتی باز خواهد گشت و کاربر راضی و خرسند به استفاده ی دوباره از دستگاه خود می پردازد.

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ یکی از قدیمی ترین واحدهایی است که به طور تخصصی، سال ها در تعمیر محصولات سامسونگ درخشیده است. انواع محصولات سامسونگ، چه قدیمی و چه جدید، به راحتی در دستان تکنسین های ماهر و با تجربه ی ما قابل تعمیر است.

 اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشت، مطمئن باشید که قطعات اورجینال، ساخت کمپانی سامسونگ، اولین گزینه ای است که در نظر گرفته می شود. شما مشتری عزیز می توانید با مراجعه به تعمیرات سامسونگ با چشمان خود شاهد اوج کیفیت و کارایی ما در زمینه ی تعمیر هر نوع از محصولات سامسونگ در تعمیرگاه ما باشید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری