اشتراک گذاری

تعمیر باتری موبایل ال جی

باتری موبایل جز آن دسته از قطعات موبایل است که احتمال آسیب و خرابی در آن زیاد است. دلیل این مشکل نیز استفاده مکرر از باتری توسط گوشی و شارژ و دشارژ دائم این قطعه است. از مشکلاتی که برای این قطعه پیش می آید تخلیه شارژ در مدت کوتاه و فاسد شدن این قطعه است. مشکل تخیله سریع شارژ بدین صورت است که دستگاه شما به صورت کامل شارژ می شود و میزان صد درصد رانشان می دهد اما با گذشت زمان کمی شارژ تخلیه می شود و باتری خالی می شود. در هنگام بروزچنین مشکلی راه حل های متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه ها تعمیر باتری موبایل ال جی در واحد تعمیرات موبایل ال جی است. این کار با یکی از روش های تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری صورت می گیرد.

روش دیگر در برخورد با این مشکل تعویض باتری است. شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی می توانید به تعویض باتری خود و دریافت باتری اورجینال گوشی خود اقدام کنید.

تعمیر باتری موبایل ال جی - LG

تعویض یا تعمیر باتری موبایل ال جی

در صورت مشکل در باتری گوشی شما این قطعه توسط کارشناسان ما مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. اگر خرابی باتری شما به صورتی است که دیگر امکان تعمیر باتری موبایل ال جی وجود نداشته باشد گزینه تعویض این قطعه با یک قطعه جدید رو به روی شما است. در این صورت کارشناسان ما با ارائه اطلاعات به شما کاربر محترم این قطعه را با نمونه اصل تعویض خواهند کرد. بنابراین در صورت بروز مشکل در گوشی خود به نمایندگی تعمیرات ال جی و واحد تعمیرات موبایل ال جی مراجعه کنید. واحد تعمیرات موبایل ال جی خدمات تخصصی را در زمینه تعویض موبایل ارائه می کند.

از دیگر خدمات واحد تعمیر موبایل ال جی تعمیر باتری موبایل ال جی است. این خدمت هم می تواند از نوع خدمات نرم افزاری این واحد باشد و هم از نوع سخت افزاری. در بخش نرم افزاری شما نکات نگهداری از باتری و روش های بهینه سازی این قطعه را دریافت می کنید. در بخش سخت افزاری نیز شما خدمات مربوط به احیا این قطعه با استفاده از ابزارها و روش های نوین و کارآمد را دریافت می کنید.

تعمیر باتری موبایل ال جی

انواع مشکلات باتری موبایل ال جی

  • باتری در حال شارژ شدن است اما نمی تواند گوشی را روشن کند
  • باتری موبایل به صورت کامل شارژ نمی شود
  • باتری موبایل به سرعت تخلیه می شود
  • باتری موبایل توسط دستگاه شناسایی نمی شود
  • موبایل روشن است اما باتری شارژ نمی شود

چگونه باتری موبایل ال جی را درست شارژ کنیم

  • وقتی میزان شارژ به 10 یا 20 درصد رسید گوشی را شارژ کنید
  • به خنک نگه داشتن گوشی توجه کنید و توجه داشته باشید گوشی در هنگام شارژ خنک باشد
  • هنگام شارژ از گوشی استفاده نکنید
  • وقتی باتری شارژ شد آن را از برق جدا کنید
  • باتری خود را تا 100 درصد شارژ نکنید و وقبل از رسیدن به این میزان از شارژ جدا کنید

نمایندگی ال جی توانسته است همگام با بروز رسانی های اخیر شرکت ال جی به ارائه محصولات ال جی در ایران بپردازد. اگر قصد خرید یکی از گوشی های این شرکت را دارید می توانید به نمایندگی مجاز ال جی مراجعه کنید. شما با ارائه خواسته های خود از گوشی مورد نظر خود به کارشناسان ما بهترین مشاوره و پیشنهاد را از آنها دریافت خواهید کرد. این نمایندگی با ارائه بهترین خدمات توانسته است رضایت شما مشتریان عزیز را به دنبال داشته باشد و به اولین گزینه شما هنگام خرید گوشی تبدیل شود.

نمایندگی مجاز ال جی علاوه بر فروش محصولات این کمپانی به تعمیر محصولات این شرکت نیز مشغول به فعالیت است. تعمیرات محصولات ال جی که از مهمترین وظایف نمایندگی ال جی است با استفاده از پیشرفته ترین ابزار تعمیر و کارآمدترین روش های تعمیر انجام می شود. باز خوردهای مثبت شما مشتریان عزیز از نمایندگی تعمیرات ال جی نشانه موفقیت ما در تعمیر گوشی هوشمند و تبلت و لوازم جانبی آن ها است.

Rate this post
اشتراک گذاری