اشتراک گذاری

تعمیر باتری موبایل سونی

از قطعات مهم موبایل که احتمال خرابی در آنها بالا است باتری موبایل است. باتری قطعه ای آسیب پذیر است که به دلیل طول عمر مشخص خرابی در آن بسیار زیاد اتفاق می افتد. این موضوع به دلیل شارژ و دشارژ مداوم رخ می دهد. استفاده مکرر از باتری باعث تخلیه آن شده و نیاز به شارژ مجدد در آن اتفاق می افتد. از مشکلاتی که برای باتری پیش می آید و نیاز به تعویض یا تعمیر باتری موبایل سونی را ایجاد می کند تخلیه شارژ و فاسد شدن آن است. در چنین مواقعی نشانگر باتری گوشی شما به صورت کامل شارژ را نشان می دهد اما در واقع باتری شارژ ندارد و پس از مدت کوتاهی شارژ تمام و باتری خالی می شود. فاسد شدن باتری نیز می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که می تواند با تغییر ظاهری باتری خود را نشان دهد.

در چنین مواردی راه حل های متفاوتی وجود دارد یکی از راه حل ها تعمیر باتری موبایل سونی است. این کار با استفاده از روش های متفاوت نرم افزاری یا سخت افزاری صورت می گیرد. اگر مشکل باتری با استفاده از روش های فوق حل نشد تعویض باتری راه حل نهایی است. در صورت بروز مشکل در باتری خود می توانید به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه کنید. خدمات تعمیر باتری موبایل سونی در این نمایندگی به وسیله کارشناسان مجرب انجام می شود.

تعمیر باتری موبایل سونی

تعویض یا تعمیر باتری موبایل سونی

با مراجعه با مرکز تعمیر Sony باتری گوشی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. ابزار های متفاوتی برای تست باتری و عیب یابی آن وجود دارد. بعد از عیب یابی در صورتی باتری گوشی شما قابل ترمیم نبود تعویض می شود. تعمیر باتری موبایل سونی با اطلاع شما کاربران و با استفاده از قطعات اصل انجام می شود. نمایندگی تعمیرات سونی آمادگی تعمیر و در صورت نیاز تعویض باتری گوشی شما را دارند. تضمین کیفیت تعمیرات باتری در نمایندگی مجاز سونی ارائه می شود. خدمات تعمیر باتری هم می تواند از نوع نرم افزاری و هم از نوع سخت افزاری باشد. ارائه نکات مهم در نگهداری از باتری در بخش تعمیرات نرم افزاری انجام می شود. روش های مختلفی برای بهینه سازی باتری در این بخش اجرا خواهد شد. در قسمت سخت افزاری نیز خدمات تعمیر و احیا باتری صورت می گیرد.

روش درست شارژ کردن باتری موبایل

  • اجازه ندهیم باتری کاملا تخلیه شود و وقتی میزان شارژ باتری به 10 یا 20 درصد رسید آن را شارژ کنید.
  • توجه به خنک ماندن گوشی امری ضروری است این موضوع در سالم ماندن باتری و عدم نیاز به تعمیر باتری موبایل سونی اهمیت دارد.
  • در هنگام شارژ شدن از موبایل خود استفاده نکنید این کار باعث داغ شدن باتری می شود.
  • نگذاریم گوشی پس از شارژ در برق بماند و با تمام فرآیند شارژ آن را از برق جدا کنید.
  • باتری موبایل را به میزان 100 درصد شارژ نکنید و قبل از رسیدن به مقدار 100 درصد آن را از برق جدا کنید.

انواع مشکلات باتری موبایل

  • در حالی که گوشی شما شارژ می شود باتری نمی تواند گوشی شما را روشن کند
  • پس از اتصال به برق باتری موبایل به طور کامل شارژ نمی شود
  • باتری گوشی پس از شارژ به طور کامل به سرعت تخلیه می شود
  • شناسایی باتری توسط دستگاه انجام نمی شود
  • با وجود اینکه موبایل روشن است اما باتری شارژ نمی شود

روش های تعمیر باتری موبایل سونی

 استفاده از سیم یو اس بی در تعمیر باتری موبایل سونی

شما می توانید با استفاده از یک سیم یو اس بی باتری گوشی خود را احیا کنید. در این روش برای تعمیر باتری موبایل سونی، باتری گوشی خود جدا کنید. توجه داشته باشید که کدام سر باتری منفی و کدام قسمت مثبت است. یک سیم یو اس بی تهیه و پس از برش سر کوچکتر آن به یک سیم قرمز و یک سیم مشکی برسید. در این سیم سر قرمز قطب مثبت و سر مشکی قطب منفی است. این سیم ها با توجه به قطب خود به قطب معادل خود در باتری متصل می شود. حال سر بزرگتر را به یک کامپیوتر و یا یک لپ تاپ متصل می کنیم. باتری پس از مدتی عملیات شارژ را آغاز می کند.

شارژ و دشارژ کامل به منظور تعمیر باتری موبایل سونی

از روش هایی که می توانید برای تعمیر هنگام بروز مشکل در باتری های لیتیوم یونی استفاده کنید، روش شارژ و دشارژ باتری است. این کار بدین صورت انجام می شود که باتری را به صورت کامل تخلیه کرده و سپس حداقل به میزان 48 ساعت شارژ کنید. توصیه می شود در این نوع باتری ها این کار را ماهی یک بار انجام دهید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

نمایندگی مجاز سونی در ایران توانسته است به ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی بپردازد. از ویژگی های این نمایندگی ارائه به روزترین محصولات و خدمات این شرکت به شما عزیزان است. اگر می خواهید یکی از محصولات نمایندگی سونی را خریداری کنید با مراجعه به این شرکت از تخصصی ترین خدمات ما بهره مند شوید. کارشناسان نمایندگی مجاز سونی ارائه دهنده بهترین خدمات به شما مراجعه کنندگان هستند.

مشاوره تخصصی توسط کارشناسان ما به شما در انتخاب محصول کمک می کند. شما با در میان گذاشتن معیارهای مورد نظر خود با کارشناسان ما بهترین خرید را خواهید داشت. ارائه چنین خدمات مطلوبی در نمایندگی مجاز سونی رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و باعث شده است که این نمایندگی به اولین انتخاب شما هنگام خرید تبدیل شود. از دیگر خدمات نمایندگی سونی به شما کاربران محترم تعمیرات گوشی سونی است. این خدمت با استفاده از پیشرفته ترین ابزار های تعمیر و خبره ترین کارشناسان و تعمیرکاران صورت می گیرد. در صورت ایجاد مشکل در گوشی یا تبلت خود به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه کنید. استفاده از قطعات اصل هنگام تعمیر به شما مراجعه کنندگان محترم تضمین می گردد.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری