اشتراک گذاری

تعمیر بلندگو موبایل ال جی

تعمیر بلندگو موبایل ال جی  یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی است که به دست زبده ترین کارشناسان تعمیرات سخت افزار و با استفاده از سازگارترین تجهیزات انجام می پذیرد. عملیات تعمیر بلندگو موبایل ال جی در این مرکز با عیب یابی صحیح دستگاه آغاز شده و تا بازیابی همه جانبه کیفیت موبایل ال جی ادامه دارد.

شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با این قطعه، در مرکز تعمیر بلندگو موبایل ال جی ، شامل گارانتی و ضمانت است و هزینه های اخذ شده جهت تعمیر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران محاسبه می گردد.

تعمیر بلندگو موبایل ال جی

عیب یابی صحیح و تعمیر بلندگو موبایل ال جی

عیب یابی صحیح دستگاه و کشف علت بروز اختلال در عملکرد اسپیکر، چندان پیچیده نیست و کاربر به خودی خود نیز می تواند برخی اقدامات مورد نیاز جهت عیب یابی را انجام دهد. بنابراین در صورتی که این اشکال در دستگاه شما ظاهر شده بهتر است پیش از تحویل آن به یکی از مراکز مجاز تعمیر بلندگو موبایل ال جی آنرا تست و بررسی نمایید. جهت این کار دستورالعمل های زیر که توسط کارشناسان بخش تعمیر بلندگو موبایل ال جی تدوین و گردآوری گشته اند را دنبال نمایید.

مراحل عیب یابی، تعمیر و تعویض بلندگو موبایل ال جی

  • اگر با تست دستگاه متوجه شدید که هیچ صدایی از گوشی شما شنیده نمی شود این احتمال وجود دارد که شما از یک هدست یا وسیله دیگری استفاده کرده باشید که باعث ایجاد مشکل در بلندگو شده است. برای رفع این اشکال و اطمینان از علت آن هرگونه وسایل اضافی مورد استفاده همانند هدست را کنار بگذارید و یک پیام آزمایشی بر روی پست صوتی خود قرار دهید.
  • در گام بعد می بایست پیام های پست صوتی خود را چک کرده و پیام آزمایشی را اجرا کنید. اگر صدای پیام را شنیدید، پس مشکل از هدست است و باید آن را تعویض کنید. در صورتی که صدای پیام را نشنیدید مرحله زیر را جهت ادامه تعمیر اسپیکر موبایل ال جی امتحان کنید.
  • در این مرحله می بایست یک کلیپ ویدئویی آزمایشی صدادار بسازید و صدای خود را به مدت چند ثانیه در آن ضبط نمایید. صدایی که ثبت نموده اید را بر روی بلندگوهای خارجی دستگاه اجرا کنید. اگر صدای آن را می شنوید پس اسپیکر سالم است اما اگر صدایی شنیده نمی شود سعی کنید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید (توجه داشته باشید که پیش از این کار از طالاعات گوشی خود بک آپ تهیه کنید زیرا ریست کردن دستگاه سبب حذف تمامی اطلاعات ذخیره شده در گوشی می شود).
  • در صورتی که اشکال پیش آمده، حتی با بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ای نیز برطرف نشود احتمالاً اشکال پیش آمده سخت افزاری است و دستگاه می بایست توسط تعمیرکاران متخصص بررسی شود. جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر بلندگو موبایل ال جی می توانید به نمایندگی ال جی مراجعه کرده و در پارت تخصصی مربوطه حضور یابید.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

  • رفع مشکل قطع شدن صدای بلندگو گوشی ال جی
  • رفع مشکل کم شدن صدای گوشی ال جی در مرکز تعمیر بلندگو موبایل ال جی
  • حل مشکل قطع شدن بلندگو پشتی گوشی ال جی
  • رفع مشکل قطع شدن صدای بلندگو
  • تعویض بلندگو گوشی ال جی در مرکز تعمیر بلندگو موبایل ال جی
  • رفع ایراد مشکلات بازر (اسپیکر) گوشی ال جی
  • تست و بررسی همه جانبه صدای بلندگو گوشی ال جی
  • رفع ایراد مشکلات بلندگو گوشی ال جی در مرکز تعمیر بلندگو موبایل ال جی

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند.

نمایندگی ال جی در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی ال جی تمرکز دارد. در این بخش تمامی محصولات با ضمانت اصل و گارانتیِ اورجینال بودن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند. خدمات مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در پارت های آموزشی این مرکز به علاقمندان ارائه می گردد.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز نظیر تعمیرات ال جی، بازیابی اطلاعات، سرویس در محل تلویزیون، تعمیر اسپیکر موبایل ال جی و … می توانید با در این مرکز حضور یافته و پس از مراجعه به پارت مربوطه آنها را دریافت نمایید. (ارائه سرویس در محل تلویزیون در این مرکز از طریق تماس تلفنی و ثبت درخواست امکانپذیر است). سایر واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را دنبال نمایید.

3.7/5 (3 امتیاز)
اشتراک گذاری