اشتراک گذاری

تعمیر تاچ تبلت ال جی

تعمیر تاچ تبلت ال جی از مهم ترین و حساس ترین تعمیراتی است که یک تعمیرکار به آن می پردازد. این قطعه بر سطح بیرونی دستگاه قرار داشته و غالبا بیشتر از همه دچار حادثه می شود. به دلیل پر کاربرد بودن هم چنین استفاده ی مداومی که از تبلت های ال جی می شود؛ مراقبت ویژه ای برای آن ها باید صورت بگیرد. تاچ یکی از پرکاربردترین قطعه هایی که در تبلت ال جی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تبلت شما دچار حادثه شد و نیاز به تعمیر تاچ تبلت ال جی  داشتید، نباید به هر کسی اعتماد کنید. در این مقاله به علل اختلال در تاچ تبلت ال جی و روش های مختلف رفع آن پرداخته و روش های تعمیر تاچ تبلت ال جی را به صورت اجمالی بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل ایسوس

علل اختلال در تاچ تبلت ال جی

اگر تبلت ال جی شما دچار حادثه شد، یا ضربه خورد ، و یا از ارتفاع پایین افتاد، یا اینکه در معرض آبخوردگی قرار گرفت و … به احتمال زیاد دچار مشکلات سخت افزاری شده است و در این وضعیت ممکن است شما نیاز به تعمیر تاچ تبلت ال جی پیدا کنید. در این صورت بهترین کار مراجعه به یک تعمیرکار ماهر است تا به راحتی و در کمترین زمان مشکل را برطرف کند. اگر با نصب کردن برنامه ای متوجه شدید که تاچ تبلت ال جی شما دیگر کار نمی کند برنامه یک بدافزار بوده و با حذف آن می توانید مشکل را برطرف کنید. البته باید بدانید که تشخیص درست علت خرابی تاچ تبلت ال جی، کارِ کارشناسان خبره است بهترین کار مشاوره گرفتن و یا مراجعه به تعمیرکاران ماهر تعمیرات ال جی است.

تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت ال جی

اگر با اطمینان، یک تعمیرکار ماهر را برای رفع مشکل تاچ تبلت خود پیدا کردید؛ مطمئن باشید که بهترین راهکار را برای تعویض و یاتعمیر تاچ تبلت ال جی شما ارائه خواهد داد. یکی از مراکز مطمئن در این زمینه تعمیرات ال جی است که با عیب یابی صحیح و درست به شناسایی علل اصلی اختلال در تاچ تبلت می پردازد. در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت ال جی اقدامات لازم را انجام می دهد. مراجعه کننده می تواند تمام اطلاعات لازم را در زمینه ی تاچ بدون هیچ کم و کاستی از کارشناسان این نمایندگی بخواهد.

یک تعمیرکار خبره ابتدا به رفع مشکلات نرم افزاری می پردازد. خود کاربر می تواند در صورت نیاز به تعمیر تاچ تبلت ال جی اقداماتی اینچنینی را انجام دهد. در این مواقع اگر مشکل نرم افزاری باشد برطرف می شود. ابتدا گوشی را خاموش کنید. اگر دکمه ی پاورعمل نکرد، پاور را با دکمه زیاد کردن صدای گوشی فشار دهید. پس از خاموش شدن دوباره روشن کنید. در مواقعی می توانید باتری را خارج کرده و بعد از مدت زمان کوتاهی دوباره جا بیندازد و گوشی را روشن کنید. اگر بعد از نصب کردن برنامه ای متوجه شدید که عملکرد تاچ گوشی دچار اختلال شده است برنامه را حذف یا پاک کنید. در آخرین مرحله اگر چند روش قبل جوابگو نبود ریست فکتوری انجام دهید اما قبل از ریسب فکتوری حتما از اطلاعات خود بک آپ یا پشتیبان گیری کنید.

تعمیر و یا تعویض قطعه در گزینه های بعدی قرار دارند. اگر به تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت ال جی نیاز بود، باید به تهیه ی تاچ مناسب و اورجینال تبلت مبادرت شود تا از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری کند.

آموزش تعمیر تاچ تبلت ال جی

مهم ترین نکاتی را که می توان در زمینه تعمیر تاچ تبلت ال جی گفت در این مقاله به صورت مفید بیان می کنیم. (به یاد داشته باشید که تا می توانید به یک تعمیرکار ماهر مراجعه کنید). در صورتی که در میانه راه تعمیر تاچ تبلت ال جی دچار مشکل شدید، تا به هزینه های اضافی قطعات دیگر گرفتار نشده اید، حتما به واحد تعمیرات ال جی مراجعه کنید. اگر می خواهید خود تجربه ی تعمیر تاچ تبلت ال جی را کسب کنید، ابتدا تمام امکانات و ابزار مورد نیاز را مثل پیچ گوشتی، انبر پلاستیکی و … را فراهم کنید. از ویدئوهای آموزشی و یا متن های آموزشی این چنینی استفاده کنید و طبق آن پیش بروید. محیطی بدون آلودگی و گرد و غبار را انتخاب کنید. الکتریسیته ی ساکن بدنتان را با لمس یک جسم فلزی تخلیه کنید. حالا مراحل تعمیر تاچ تبلت ال جی را شروع کنید

  • تبلت را خاموش کرده و پیچ های پشت تبلت را باز کنید.
  • حالا باتری را خارج کنید.( اگر باتری نداشت سوکت باتری را بیرون بیاورید تا صدمه ای به دیگر اجزای باتری وارد نشود).
  • در حین کار به تبلت و یا قطعات دیگر فشار وارد نکنید.
  • به دلیل گستردگی مدل های مختلف تبلت برای تعمیر تاچ تبلت ال جی، فایل آموزشی مخصوص تعمیر تبلت ال جی خود را دانلود کرده و طبق آن پیش بروید.

پس از تعمیر تاچ تبلت ال جی چه باید کرد؟

به هر طریق در تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت ال جی، نکات مختلفی باید رعایت شود. به دلیل باز کردن تبلت ال جی، قسمت های مختلف  تبلت مثل صفحه نمایش لمسی، اینترنت و داده و وای فای، اسپیکر، ولوم صدا، پورت شارژر، جک هدفون، حسگر فیوز، بلندگو، دوربین اصلی و سلفی، دکمه ی هوم و … همگی باید تست شوند تا مطمئن شویم که در هنگام تعمیر تاچ تبلت ال جی دچار مشکل نشده اند.

۱-با نمایش یک تصویر تمام مشکل مطمئن شویم صفحه نمایش ضرب ندیده است.

۲-اگر تبلت در حالت روشن به جهات مختلف چرخیده شود و تصویر چندان کیفیت نداشته یا تاچ تغییر رنگ پیدا کند، به معنای آن است که تبلت دوباره نیاز به تعمیر دارد.

با نمایش یک تصویر تمام شکل مطمئن شویم صفحه نمایش ضرب ندیده است.

اگر تبلت در حالت روشن به جهات مختلف چرخیده شود و تصویر چندان کیفیت نداشته یا تاچ تغییر رنگ پیدا کند، به معنای آن است که تبلت دوباره نیاز به تعمیر دارد.

خدمات تخصصی تعمیرات تبلت ال جی

در مرکز تعمیرات ال جی بهترین و تخصصی ترین خدمات تعمیری و یا تعویضی قطعات ال جی انجام می گیرد. هر گونه مشکل نرم افزاری در این واحد برطرف می شود. نصب بهترین و مفیدترین برنامه های مورد نیاز تبلت و یا گوشی خود را  بدون نیاز مراجعه به سایت ها و یا تعمیرگاه های بی کیفیت، از تعمیرات ال جی بخواهید.. انواع تعمیرات سخت افزاری گوشی و تبلت ال جی، از تعمیر و یا تعویض قطعاتی مثل  اسپیکر، میکروفون، تاچ و ال سی دی، برد، باتری، دوربین، آی سی تغذیه و … در واحد تعمیرات ال جی به بهترین نحو امکان پذیر است. ما با توانایی بالایی که در تعمیرات داریم منتظر حضور شما مشتریان عزیز هستیم تا حسن خدمت رسانی خود را نشان دهیم.

نمایندگی ال جی

یکی از برندهایی که هر روز بیش از پیش به آن توجه می شود برند ال جی است. قدرت و کیفیتی که این محصولات دارند بسیار قابل ستایش است. نمایندگی ال جی با سابقه ی درخشان خود، به ارائه ی بهترین و به روزترین محصولات این کمپانی می پردازد. اگر می خواهید خریدی داشته باشید که سه اصل مشتری مداری، کیفیت و هزینه ی کم را دارا باشد، به نمایندگی تعمیرات ال جی مراجعه کنید و خود شاهد بهترین خدماتی باشید که کارشناسان خبره ی ما در زمینه ی مشاوره، خرید و فروش ارائه می دهند. منتظر شما هستیم.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی با سابقه ی طولانی در زمینه ی تعمیر هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری در دستگاه های مختلف ال جی، ماهرترین و کاربلدترین متخصصان را گرد خود آورده است تا با مهارتشان، سخت ترین و حتی ریزترین مشکلات دستگاه شما را برطرف کنند. این تعمیرات با در دست داشتن آرشیو بزرگ قطعات محصولات ال جی، تا به حال به نحو احسن به مقوله ی مهم تعمیر و تعویض قطعات مورد نیاز دستگاه های مختلف پرداخته است. اگر یک بار هم که شده با این تعمیرات سر و کار داشته باشید می بینید با اصل مشتری مداری چگونه به ارائه ی خدمات نوین و بهین به شما می پردازند.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

Rate this post
اشتراک گذاری