اشتراک گذاری

تعمیر تاچ موبایل ال جی

همان طور که می دانید یکی از بزرگترین قابلیتهای تکنولوژی مدرن در گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید صفحه لمسی یا تاچ اسکرین آن ها است. با وجود تمام مزیت هایی که این قابلیت برای گوشی های اندروید دارد، مشکلاتی نیز هر چند وقت یک بار می تواند گریبان گیر صاحبان این گوشی ها باشد. از کار افتادن تاچ اسکرین یا صفحه لمسی نیز از این مشکلات محسوب می شود. یکی از برندهای محبوب دارای این قابلیت ال جی است. چنانچه شما نیز با معضل خرابی یا از کار افتادگی تاچ گوشی ال جی خود مواجه هستید، مطالعه این مطلب را برای آشنایی با روش های تعمیر تاچ موبایل ال جی توصیه می کنیم.

تعمیر تاچ موبایل ال جی

تعمیر تاچ موبایل ال جی توسط تعمیرکاران مجرب

برخی از مشکلاتی که برای گوشی های هوشمند خصوصا ال جی پیش می آید قابل حل به روش ساده و فردی نیست و باید کار را به دستان مهندسین ماهری سپرد که تخصص آن را دارند. در صورت نیاز به این افراد می توانید آنها را در مرکز تعمیرات ال جی بیابید. متخصصین ما واحد تعمیرات موبایل در تلاش هستند تا در بخش های مختلف به بهترین شکل خدمات مرتبط با برند ال جی را ارائه دهند.

روش هایی برای تعمیر تاچ موبایل ال جی

قبل از هر چیز بهتر است سخت افزار موبایل خود را تست کنید. اگر خرابی تاچ موبایل به هر یک از بخش های سخت افزاری مربوط باشد، باید توسط یک فرد متخصص برطرف شود. تعمیر تاچ موبایل ال جی فقط زمانی به روشهای قید شده ممکن است که نقص فنی از خود تاچ بوده باشد. البته قابل ذکر است که این نقص فنی در صورتی که با یکی از تست های زیر رفع نشود، نیازمند تعمیرکار و تعمیر یا تعویض تاچ می باشد. نکاتی که قبل از تعمیر تاچ موبایل ال جی باید بررسی شود.در تعمیر تاچ موبایل ال جی توجه به نکات زیر ضروری است.

بررسی مصرف رم موبایل

یکی از بخش های کلیدی گوشی ال جی مثل بسیاری از گوشی های هوشمند حافظه رم آن می باشد. در سیستم عامل های اندروید، به دلیل ساختار نصب انواع اپلیکیشن حافظه رم ممکن است مورد مصرف بالا قرار بگیرد. این امر باعث کندی عملکرد تاچ در گوشی ال جی شما و یا از کار افتادن آن می شود. در این حالت باید مقداری از حافظه رم را آزاد کنید. این عمل با لغو نصب برنامه های غیرضروری و یا پاک کردن اطلاعات اضافی ممکن می گردد.

فعال سازی GPU 2D Rendering

در برخی مواقع صفحه لمسی یا تاچ گوشی شما در اجرای فرمان لمسی کند عمل می کند. در این حالت می توانید از گزینه GPU rendering استفاده کنید. این گزینه در مسیر Settings و بخش Developer Options فعال می گردد. اگر متوجه این بخش نشدید باید در ابتدا خود گزینه Developer Options را فعال کنید. برای این کار نیز مسیرSettings و سپس About Phone را طی کرده و بر روی گزینه Build number هفت بار کلیک نمایید. فعال کردن GPU 2D Rendering عملکرد تاچ را سرعت می بخشد.

روش تست مولتی تاچ اندروید

گاهی ایجاد اختلال در اعمال فرمان های حرکتی گوشی به مولتی تاچ اندروید مربوط می باشد. این اختلال می تواند سخت افزاری نیز باشد. در گوشی های هوشمند ال جی حدود ۵ الی ۱۰ نقطه در لمس همزمان پشتیبانی می شود. این کار با کمک نرم افزار MultiTouch Tester انجام می پذیرد و سلامت نقاط لمسی را بررسی می کند.

تعمیر تاچ موبایل ال جی با روش بوت اندروید در حالت امن

اگر عملکرد تاچ اسکرین گوشی ال جی تان مربوط به برنامه خاصی باشد، حتما باید گوشی اندروید خود را در حالت safe mode یا ایمن بوت کنید. در این حالت تنها برنامه هایی اجرا می شوند که حالت سیستمی را روی گوشی دارند. درنتیجه برنامه های نصب شده و غیر سیستمی که باعث خرابی تاچ شده اند، شناسایی می گردند.

بررسی شارژر گوشی ال جی

در صورتی که برای شارژ گوشی ال جی خود از شارژر اصلی استفاده نکنید یا اتصال بین کابل شارژر با آداپتور دچار مشکل گردد، می تواند در خرابی تاچ تاثیر گذار باشد. در ابتدا از سلامت شارژر و اتصالات آن مطمئن شوید و اگر اشکال تاچ از شارژر باشد با تعمیر و تعویض شارژر مشکل تاچ را هم برطرف می کنید.

گفتنی است در برخی مواقع تا زمان رفع مشکل تاچ گوشی می توانید برای اجرای فرمانهای صوتی گوشی از اپلیکیشن Google Voice Access استفاده نمایید. اما در صورتی که هیچ یک از تست های فوق در رفع اختلال یا خرابی تاچ گوشی ال جی شما موثر نبود، برای تعمیر تاچ موبایل ال جی باید به یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای مراجعه کنید.

غیرفعال سازی Ambient Display

پس از انتشار نسخه لالی پاپ یا آب نبات چوبی سیستم عامل اندروید، قابلیت جدیدی به نام Ambient Display به گوشی های هوشمند افزوده شد که در ال جی نیز کاربرد دارد. این قابلیت درست است که ظاهر جذابی دارد ولی گوشی اندروید را دچار اختلالاتی می کند.

Ambient Display همانند Moto Display در نسخه های قبلی اندروید می باشد که شیوه ای است کاربردی برای نمایش اعلانات در مدت زمان کوتاهی بر روی صفحه نمایش قفل شده اندروید. این نوآوری ممکن است سبب تعمیر تاچ موبایل ال جی شما گردد. چرا که کندی نمایشگر لمسی را در اجرای فرمانها به دنبال دارد. شما می توانید با طی مسیر Settings – Display گزینه Ambient Display را غیرفعال کنید.

کالیبره کردن صفحه نمایش گوشی

جهت تعمیر تاچ موبایل ال جی لازم به ذکر است که از دیگر بررسی های الزامی می توان به کالیبره کردن نمایشگر اشاره کرد. با گذشت زمان نمایشگر نسبت به میزان فعالیت کاربر تغییر دما می دهد. در نتیجه سیستم رنگ و عملکرد تاچ نیز تغییر می کند. کالیبره کردن صفحه نمایش گوشی به صورت دستی و یا با کمک نرم افزار نیز امکان پذیر است. به طور مثال Touchscreen Calibration یکی از برنامه های کاربردی برای کالیبره کردن نمایشگر گوشی شما است.

تعمیر گوشی ال جی

واحد تعمیر گوشی ال جی تمامی مشکلات موبایل ال جی از جمله مشکلات تاچ را پس از عیب یابی و یافتن راه حلی سریع رفع خواهد نمود. این واحد از برترین متخصصین تعمیر گوشی موبایل بهره می برد و کارشناسان ما در صدد هستند تا بهترین خدمات را به کاربران انواع مدل های تلفن های همراه ال جی ارائه نمایند. تعمیر موبایل ال جی تنها بخشی از خدمات گسترده ی این مرکز می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در گوشی ال جی خود با مهندسین و متخصصین این مرکز تماس گرفته از تخصصی ترین خدمات ما بهره مند شوید.

نمایندگی ال جی

در نمایندگی ال جی مجموعه کارشناسان و مسئولین متخصص ما برای ارائه خدمت در حوزه فروش محصولات ال جی و همچنین خدمات پس از فروش همیشه آماده پاسخگویی هستند. نمایندگی این برند پرطرفدار و قدیمی بهترین خدمات را در مورد بهترین محصولات ال جی عرضه می کند. آن چه ما را متمایز می ساز د، احترام به مشتریان و پاسخگویی به نیاز های آنان می باشد.

تعویض تاچ تبلت ال جی V700

نکات مربوط به خرابی و تعویض تاچ تبلت ال جی V700

آدرس نمایندگی های ال جی

تعمیر موبایل ال جی در تهران

تعمیر موبایل ال جی در تهران

نمایندگی تبلت ال جی

نمایندگی تبلت ال جی

مرکز تعمیرات ال جی

این مرکز موظف است با بهره مندی از تخصص و مهارت کارشناسان و مهندسین تعمیر و بازسازی کلیه محصولات تولیدی ال جی را عهده دار گردد. مرکز تعمیرات ال جی بدون هیچ توقعی از شما مراجعین گرامی دعوت می کند تا برای استفاده از خدمات بروز و مدرن این مرکز با تیم برتر ال جی در تماس و ارتباط باشید. با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ال جی دیگر مشکلی غیر قابل حل نخواهد بود.

Rate this post
اشتراک گذاری