اشتراک گذاری

تعمیر دوربین آیپد

تعمیر دوربین آیپد از جمله امور تخصصی است که توسط تعمیرکاران توانایی انجام خواهد گرفت که با قطعات، نحوه ی باز و بسته کردن و مشکلات ایجاد شده در هرکدام آشنایی کامل داشته باشد. اپل کمپانی به نامی است که علاوه بر گوشی، محصولات دیگری از قبیل تبلت، لپ تاپ و … نیز وارد بازار کرده و توانسته نظر کاربران این محصولات را به خود جلب کند.. یکی از محصولاتی که هر روزه بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود تبلت اپل یا آیپد می باشد. آیپدهای ساخته شده ی این کمپانی انواع مختلفی داشته و دارای قابلیت های ویژه ای می باشند.

یکی از این قابلیت ها دوربین با کیفیت و حساس می باشد که فناوری های منحصر به فردی در آن به کار رفته است. این قطعه در بسیاری از مواقع در معرض حوادث سخت افزای و گاها نرم افزاری قرار می گیرد. دوربین با قابلیت ضبط و ثبت وقایع یکی از کاربردی ترین قطعات آیپد بوده که صحت و سلامت آن برای کاربر از اهمیت ویژه ای برخودار است. در این مقاله به تعمیر دوربین آیپد پرداخته ایم با ما همراه باشید.

مشکلات دوربین آیپد

هر دستگاه الکترونیکی بر اثر عوامل سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکلات متعدد خواهد شد. یکی از این مشکلات، عدم کارکرد درست دوربین است. اگر دوربین آیپد دچار حملات ویروسی شد و یا بر اثر ضربه، سقوط از ارتفاع، آبخوردگی، گرد و غبار، سرما و گرمای بیش از حد و… با اختلال رو به رو شده باشد به عنوان کاربر اولین کاری که باید انجام دهید ریشه یابی مشکل است. کاربران می توانند با وسیله ی عیب یابی درست امکان حل مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری قطعه و روند تعمیرات را سرعت بخشند.

اگر علائمی از قبیل: سیاه شدن صفحه ی دوربین، باز نشدن برنامه ی دوربین، اشکال در قسمتی از تصویر، عدم عملکرد صحیح، ارور پری حافظه در حالی که حافظه خالی است و … را مشاهده کردید ابتدا باید به فکر انجام عملیاتی نرم افزاری سپس سخت افزاری باشید. بهتر است نرم افزاری تبلت را خود بررسی کرده سپس برای مشکلات سخت افزاری و تعمیر دوربین آیپد به نمایندگی اپل مراجعه کنید.

در صورت خرابی دوربین آیپد چه کنیم؟

اگر دوربین آیپد ناگهان و بی دلیل ار کار بی افتد، ابتدا روند عیب یابی را دنبال کرده سپس بهتر است که در پی حل مشکلات نرم افزاری بود. به این طریق با حذف برنامه یا اسناد تازه دانلود شده می توان مشکل را در کوتاه ترین زمان برطرف کرده و عملکرد اولیه دستگاه خود را باز یافت. 

در صورتی که حذف، پاسخگو نباشد(با پشتیبان گیری از اطلاعات) به وسیله ی روشن کردن کلید بازگشت به تنظیمات کارخانه می توان کارکرد صحیح دستگاه را باز گرداند. اگر باز هم مشکلات دوربین تبلت اپل برطرف نشد با بررسی تنظیمات دوربین و بازگرداندن آن به حالت پیش فرض می شود از شر ایرادات دوربین خلاص شوید.

اما اگر دوربین ضربه دیده و یا آیپد از ارتفاع سقوط کرده و یا اینکه دچار آبخوردگی شده یا بر اثر گرما و سرمای بیش از حد با اختلال در عملکرد مواجه باشد، اگر سیم های ارتباطی آن با برد قطع شده یا شیشه ی دوربین دچار خش خوردگی شده باشد، باید به کارشناسی توانا مراجعه کرد که با تعمیر دوربین آیپد خیال شما را آسوده نماید. این تکنسین ها باید به دانش روز دنیا آگاه بوده و خود را به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز کرده باشند تا کار تعمیر بر مبنای اصول و استاندارد های جهانی پیش برود.

نحوه ی تعمیر دوربین آیپد

عیب یابی درست و به موقع در ریشه ی مشکلات ارزش بالایی دارد. مشکلات نرم افزاری را می توان با حذف برنامه، بازگشت به تنظیمات کارخانه و یا انجام تنظیمات مجدد دوربین از بین برد. در حل مشکل سخت افزاری باید دقت داشت که کاربران از انجام امور تعمیراتی به صورت فردی و بدون اطلاعات کافی خودداری نمایید. کاربران گرامی می توانند در صورت مشاهده ی این قبیل مشکلات، برای تعمیر دوربین آیپد خود به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کرده تا از خدمات مفید و موثر آن ها برخوردار شوند.

در این مرکز که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز شده اگر نیاز به تعویض دوربین باشد، با رعایت اصول و استانداردهای جهانی اقدامات لازم انجام شده و نمونه ی جایگزین آن از آرشیو قطعات اورجینال فراهم خواهد شد. همچنین کاربران می توانند خدماتی نظیر عیب یابی، تعمیر و تعویض ال سی، گلس، دوربین، اسپیکر، میکروفون، برد، باتری، کانکتور، سوکت شارژ، بلوتوث، ویبره، مدار پاور، پلیت آنتن و… آیپد خود را نیز در این واحد دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل به پشتوانه ی تکنسین های خبره و آموزش دیده ی خود، اعلام می کند که قادر است هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری تبلت و گوشی اپل را در کوتاه ترین زمان، با بهترین کیفیت و صرف کم ترین هزینه ها بر طرف سازد. در این نمایندگی که به خاطر رفاه حال مشتریان، به سه واحد مجزا و مستقل فروش ،تعمیر و مشاوره تقسیم شده است، هر گونه خدمات مورد نیاز کاربران آنالیز شده و در بهترین وجه به آن ها ارائه خواهد شد.

این مرکز در بخش فروش خود جدیدترین مدل های محصولات اپل را در معرض دید و خرید مردم قرار داده است تا ایرانیان نیز همگام با پیشرفت های تکنولوژی در حرکت باشند. در واحد تعمیرات علاوه بر انجام روند تعمیر تبلت به وسیله ی دستگاه های مدرن، زیر نظر برترین تکنسین های ایران، خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر نیز ارائه می شود. همچنین برای سهولت کار مشتریان خدمات سرویس در محل تبلت و گوشی اپل نیز راه اندازی شده تا کیفیت و کمیت خدمات ارائه ی شده ی این مرکز با هم برابری کنند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری