اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن موبایل آیفون

تعمیر میکروفن موبایل آیفون ، یکی از حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است. به دلیل تفاوت های برجسته این برند نسبت به سایر، پارتی مجزا جهت تعمیرات گوشی اپل در نظر گرفته شده است. تعمیر میکروفن موبایل آیفون در این مرکز  پس از عیب یابی دستگاه و با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می گیرد. مرکز تعمیرات گوشی اپل با تکیه بر دانش روز، متخصصین برجسته، تجهیزات پیشرفته و تست کنترل کیفیت تبدیل به رقیبی سرسخت برای سایر واحدهای تعمیراتی شده است.

تعمیر میکروفن موبایل آیفون

تعمیر میکروفن موبایل آیفون

به دلیل پیچیده بودن تعمیر میکروفن موبایل آیفون ، جهت تعمیر میکروفن موبایل آیفون به افرادی با حرفه و آموزش دیده احتیاج است تا بتوانند به طور کامل مسائل مربوط به گوشی را رفع نمایند. در ابتدا لازم است اطلاعاتی در زمینه ی میکروفن گوشی و کارکرد آن کسب نماییم. جالب است بدانید که صدای دریافتی از کاربر، به وسیله ی میکروفن تبدیل به سیگنال شده و وارد مدار می شود. انواع مختلفی از میکروفن وجود دارد از جمله: میکروفن خازنی، میکروفن دیجیتال و در نهایت، میکروفن دیجیتال استریو. به منظور تعمیر میکروفن گوشی اپل ، باید نوع این قطعه مشخص شود تا ابزار و تجهیزات تعمیر مورد نیاز نیز به درستی انتخاب گردد.

علل سخت افزاری و نرم افزای خرابی میکروفن گوشی

عوامل مختلفی ممکن است میکروفن گوشی اپل را خراب کند و نیاز به تعمیر میکروفن موبایل آیفون را ایجاد کند. در زیر به برخی از علت های این مسئله اشاره می کنیم:

علل نرم افزاری

در برخی از موارد برخلاف تصور، خرابی به وجود آمده در دستگاه ناشی از عوامل سخت افزاری نمی باشد. گاهی با ارائه ی نسخ های جدید نرم افزار و عدم آپدیت از جانب کاربر موجب بروز اختلال در کارکرد دستگاه می شود. برخی از برنامه ها که از استاندارد مناسبی برخوردار نیستند نیز ممکن است در کارکرد میکروفن اختلال ایجاد کنند.  اغلب خرابی هایی که ناشی از عوامل نرم افزاری است شامل مواردی چون بم و نامفهوم بودن صدا و یا وجود نویزهای مزاحم می باشد. در این صورت که خوشبینانه ترین حالت خرابی دستگاه است، با یک بررسی ساده می توان مشکل به وجود آمده را برطرف نمود.

علل سخت افزاری

عواملی از قبیل ضربه خوردن گوشی، ورود مایعات به دستگاه و یا آلودگی میکروفن در اثر مواجهه با گرد و خاک، ممکن است به سخت افزار میکروفن گوشی آسیب وارد کند و موجب از کار افتادن این قسمت از موبایل شود. اگر آسیب وارد شده به دستگاه ناشی از ورود مایعات یا ضربه باشد، توصیه ی ما به شما این است که هرچه سریع تر به تعمیر میکروفن موبایل آیفون اقدام نمایید چرا که در اغلب موارد با گذشت زمان آسیب وارد شده شدیدتر می شود.در غیر اینصورت احتمال بروز خرابی جدی تر در دستگاه وجود دارد و ممکن است ناچار به تعویض قطعه با هزینه بسیار بالاتری شوید.

تست میکروفون گوشی اپل

یکی از راه های مناسب برای تشخیص سالم بودن یا نبودن میکروفن گوشی اپل، تست میکروفن گوشی اپل با ابزار مناسب است. این کار بسیار تخصصی می باشد و باید با استفاده از دستگاه مخصوص انجام شود. می توان گفت دو راه برای این کار وجود دارد: یکی مولتی متر و دیگری تست دیوید است. واحدی که به وسیله دستگاه مولتی متر به نمایش درمی آید اهم نام دارد. این جریان بیان کننده دو عدد می باشد که می بایست در یک سمت عددی پایین و در سمت دیگر، عدد بزرگتری را به نمایش بگذارد. مقدار اهم نمایش داده شده باید عددی میان ۵۰۰ اهم تا ۳ کیلو اهم را به نمایش بگذارد. چنانچه مقدار به دست آمده خارج از این اعداد باشد، می توان به این نتیجه رسید که میکروفن گوشی اپل خراب است.

چگونه از میکروفن آیفون محافظت کنیم ؟

با توجه به مطالبی که بیان شد، و هم چنین با توجه به هزینه های بالای گوشی آیفون توصیه ما به شما کاربران گرامی این است که از خرابی میکروفن گوشی خود جلوگیری نمایید. از نصب برنامه های ناشناخته و نامعتر دوری کرده و برنامه های خود را از  app store دریافت نمایید. برای جلوگیری از نفوذ مایعات و گرد وغبار از گاردی باکیفیت استفاده نموده و هرچند گوشی های نسل جدید در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند، اما بهتر است با انداختن گوشی خود در آب آن را تست ننمایید. چرا که ضمانت عدم نفوذ آب به داخل دستگاه وابسته به فاکتور خاصی است.

واحد تعمیر گوشی اپل

واحد تعمیر گوشی اپل، در راستای انجام تعمیرات تخصصی گوشی اپل آغاز به کار نمود. فراهم کردن وسایل مجهز روز، آموزش های تخصصی مطابق با پیشرفت دستگاه ها، به کار بردن نیروی جوان و با مهارت موجبات پیشرفت روزافزون نمایندگی تعمیر گوشی اپل را ایجاد نموده است. اگر گوشی اپل نیاز به تعویض میکروفن داشته باشد دو مسئله مهم در این میان هزینه بسیار بالای این برند و هم چنین به علت تحریم ها اصلی بودن قطعات حائز اهمیت می باشد. بنابراین باید برای کاربران این برند زمینه مناسبی ایجاد گردد تا خدماتی برای آن ها در نظر گرفته شود که از جهات مختلف برطرف کننده نیاز این عزیزان باشد. در صورت خرابی میکروفن گوشی اپل، همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی برای تعمیر و در صورت لزوم، تعویض آن می باشند. در این بخش به معرفی برخی از مدل های آیفون می پردازیم.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، فروش و تعمیرات محصولات اپل را به بهترین وجه انجام می دهد . هم چنین گارانتی خدمات ما بیان کننده سطح کیفی فعالیت های انجام شده در این مرکز می باشد. همچنین در بخش فروش نمایندگی اپل ، کارشناسان فروشی حضور دارند که شما را در مورد محصول مورد نظرتان ، به صورت تخصصی ، راهنمایی می کنند ؛ لذا می توانید خریدی مطمئن داشته باشید. به منظور بالاتر رفتن کیفیت هرچه بیشتر خدمات این مرکز، واحدهای تعمیرات به بخش های مجزا دسته بندی شده اند تا بتوان به نیازهای مشتریان در زمان کوتاه پاسخ داده شود. نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل خاطر نشان می کند که این مرکز با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت قطعات اورجینال را جایگزین قطعات اصلی می نماید. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات اپل مطالعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری