اشتراک گذاری

تعویض گلس موبایل سونی

گوشی ها یکی از پرکاربردترین دارایی های ما هستند که هر لحظه در معرض سقوط، ضربه و شکستن هستند. عمومی ترین اتفاقی که برای هر تلفنی ممکن است می افتد، خرابی و شکستگی گلس می باشد. کاربران این دستگاه هوشمند می توانند با استفاده از زدن گلس محافظ روی گوشی، تاچ و ال سی دی آن را در برابر ضربه و خط و خش محافظت کنند. گلس گوشی عموماً یادآور برچسبی است که به عنوان محافظ صفحه نمایش بکار می رود. شاید تصور کنید که تعویض گلس موبایل سونی کار راحتی باشد اما تعویض گلس موبایل سونی دارای ریزه‌کاری های بسیاری می باشد که عدم توجه به آنها، تمامی زحمات شما را به باد خواهد داد.

این کار تا آنجا ظریف و دقیق است که اندکی بی دقتی در این کار موجب شکستگی گلس می شود و به ناچار باید گلس دیگری را استفاده کرد.  تعویض گلس موبایل سونی یکی از اصلی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل سونی است که توسط تیمی از بهترین تعمیرکاران انجام می پذیرد. اما بد نیست بدانید که علاوه بر این محافظ، قطعه دیگری نیز با نام گلس وجود دارد که به صفحه نمایش گوشی متصل است. این گلس در تمام گوشی هایی که از تکنولوژی Super Amoled بهره مند هستند، بکار رفته است. در هر حال خدمات تخصصی مرتبط تعویض گلس گوشی  سونی  با حضور در مرکز تعمیر موبایل سونی قابل دریافت است.

تعویض گلس گوشی سونی

تعویض گلس موبایل سونی چگونه انجام می شود؟

پیشنهاد ما آن است که تعویض گلس گوشی سونی یا همان محافظ صفحه نمایش را به تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب بسپارید. اما اگر خودتان خواهان تعویض گلس گوشی سونی هستید نکات زیر را رعایت کنید. ابتدا محیطی عاری از گرد و غبار برای تعویض گلس گوشی سونی خود فراهم نمایید سپس دستان خود را تمیز کنید تا عاری از هر گونه چربی و کثیفی باشد. در مرحله بعد صفحه نمایش را  تمام و کمال پاک کنید (برای این کار می توانید از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل استفاده نمایید). دقت کنید که دوربین و اسپیکر برچسب با دوربین و اسپیکر گوشی یکجا باشد.

در چسباندن گلس نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. عدم توجه به این کار سبب ایجاد حباب در زیر گلس می شود. حباب هایی که گاه رفع آنها ممکن نیست. بهتر است پس از تعویض گلس محافظ صفحه نمایش موبایل سونی، آن را با استفاده از دستمال مرطوب موجود در بسته پاک کنید. به هیچ وجه در صورتی که نصب گلس شما کج بود آن را کاملا جدا نکنید، اگر مقدار خطای پیش آمده از کل بدنه بیرون زده نشد، به آن کاری نداشته باشید در غیر این صورت احتمالا نیازمند گلس محافظ جدید برای نصب روی تاچ و ال سی دی گوشی خود هستید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

تعویض گلس در نمایندگی سونی با استفاده از پیشرفته ترین ابزار های تعمیر صورت می گیرد. کارشناسان این نمایندگی دارای تبحر خاصی در تعمیر انواع قطعات گوشی هستند. تعمیرات در نمایندگی تعمیرات سونی در واحد های جداگانه هر محصول صورت می گیرد. در صورتی که در زمینه تعمیر هر یک از محصولات سونی نیاز به یک مرکز معتبر داشتید، به نمایندگ سونی مراجعه کنید. این نمایندگی خدمات تعمیر را در کوتاه ترین زمان و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر انجام خواهد داد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری