اشتراک گذاری

تعویض گلس گوشی ال جی

تعویض گلس گوشی ال جی ، یکی از خدماتی است که در حوزه سرویس های تعمیر موبایل به کاربران ارائه می شود. بسیار مهم است که برای تعویض این قطعه مهم و حساس، از گلسی استفاده شود که اورجینال بوده و بتواند نهایت کیفیت را برای کاربر فراهم سازد. همچنین چون این قطعه با بخش های مهمی همچون تاچ و ال سی دی موبایل در ارتباط است، لازم است، فردی که تعویض آن را انجام می دهد باید از مهارت و تجربه کافی برای انجام این کار برخوردار باشد.

با توجه به همه این موارد، در نمایندگی ال جی شرایطی فراهم شده که فرایند مورد بحث با دقت و ظرافت بالایی انجام شود و خللی در عملکرد ال سی دی یا تاچ به وجود نیاید. برای آشنایی هرچه بیشتر شما کاربران گرامی با تعویض گلس گوشی ال جی، در ادامه این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

تعویض گلس گوشی ال جی

تعویض گلس گوشی ال جی و شناخت این قطعه

یکی از مهم ترین نکاتی که در مبحث تعویض گلس گوشی ال جی وجود دارد، شناخت این قطعه است. آنجا که محافظ های ال سی دی هم معمولا با عنوان گلس شناخته می شوند، لازم است کاربران اطلاعاتی در مورد تفاوت این دو قطعه داشته باشند. گلس مورد بحث ما، به صورت فابریک روی گوشی وجود داشته و برای جدا کردن آن، نیاز به تجهیزات خاصی است. در برخی موارد آسیب این نوع گلس، منجر به ایجاد شکستی هایی در ال سی دی و آسیب دیدن تاچ می شود.

این در حالی است که نوع دیگر گلس، در واقع حکم محافظ صفحه نمایش را داشته و به صورت مجزا خریداری و نصب می شود. این گلس، در مدل های مختلف در بازار موجود بوده و یکی از قطعات جانبی موبایل ال جی به شمار می رود. تعویض گلس گوشی ال جی، دقیقا مرتبط با نوع اول بوده و ظرافت ها و حساسیت های خاص خود را دارد.

پیشگیری از تعویض گلس گوشی ال جی

تعویض گلس گوشی ال جی به خصوص در مواردی که نیاز به تعویض ال سی دی و تاچ هم باشد، هزینه نسبتا زیادی را در پی دارد. همچنین ممکن است برخی تعمیرکاران مهارت کافی برای انجام این کار را نداشته و نا خواسته باعث بروز مشکلات جدی در کیفیت عملکرد موبایل شوند. بنابراین بهتر است تا حد امکان از بروز اتفاقاتی که تعویض این قطعه را ضروری می سازند پیشگیری شود.

یکی از ساده ترین راه ها برای حصول این امر، تهیه یک محافظ با کیفیت برای ال سی دی می باشد. توصیه می کنیم هنگام خرید موبایل مورد نظرتان، محافظ مناسب آن را نیز از مراکز معتبر خریداری کرده و به این ترتیب، شدت ضربه های سنگین را کاهش داده و از تعویض گلس گوشی ال جی خود پیشگیری نمایید. مراقبت از گوشی هم موردی است بدیهی که همه کاربران به آن توجه دارند.

زمان تعویض گلس گوشی ال جی

همانطور که اطلاع دارید، همه کاربران برای محافظت از ال سی دی گوشی خود، یک محافظ صفحه مناسب تهیه کرده و روی آن نصب می کنند. این محافظ اغلب شدت ضربه را گرفته و مانع از آسیب به ال سی دی می شود. اما گاهی شدت ضربه به حدی است که علاوه بر محافظ، گلس گوشی هم می شکند. در این شرایط، نیاز به تعویض گلس گوشی ال جی در محیطی مجهز می باشد.

گاهی شکستن گلس همراه با شکستن ال سی دی و یا حتی بروز آسیب های جدی در تاچ دستگاه خواهد بود. در این صورت باید کل ال سی دی تعویض شود. اما در شرایطی که تاچ یا صفحه نمایش آسیبی ندیده باشند، امکان تعویض گلس به تنهایی وجود دارد. بنابراین اگر موبایل ال جی شما از ارتفاع پرت شد و یا ضربه شدیدی خورد، به احتمال زیاد زمان تعویض تعویض گلس آن فرا رسیده است.

واحد تعمیرات گوشی ال جی

واحد تعمیرات گوشی ال جی، مرکزی است مجهز که انواع تجهیزات و دستگاه های روز دنیا در حوزه تعمیرات موبایل در آن فراهم شده است. کارشناسانی در این واحد فعالیت می کنند که به دلیل برخورداری از تجربه و مهارت بالا، می توانند انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ال جی را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند.

آرشیوی در این واحد فراهم شده که انواع قطعات یدکی اصل و اورجینال را به صورت شرکتی در خود جای داده است. به این ترتیب، برای تعویض گلس گوشی ال جی در واحد مورد بحث، از قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده می گردد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی مفتخر است که در طول سالها فعالیت، توانسته خدمات و سرویس های کاربردی را به کاربران خود ارائه نماید. حسن شهرت این مرکز به حدی است که علاوه بر کاربران، توجه و اعتماد بسیاری از همکاران در دیگر مراکز خدماتی را نیز به خود جلب نموده است. این نمایندگی، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران را جلب نموده است.

ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش ال جی، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستند که نمایندگی lg به کاربران ارائه می دهد. اگر مالک هریک از مدل های لوازم خانگی، کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل، دوربین و …. ال جی هستید، سرویس های این نمایندگی حرفه ای شامل شما می شود.

واحد تعمیرات ال جی

تعمیرکاران مجرب واحدهای تعمیرات ال جی، کمر همت بسته اند تا هیچ یک از کابران محصولات این شرکت را بی پاسخ نگذارند. در همین راستا، تعمیرکاران این واحدها تخصصی ترین دوره های تعمیر هریک از محصولات الکترونیک را در آموزشگاه های معتبر گذرانده اند و بر جزئیات عملکردی این محصولات اشراف کامل دارند. همنچنین مدیریت نمایندگی ال جی در راستای تحقق این هدف، واحدها را به تجهیزات، ابزار و دستگاه های پیشرفته مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است.

بدین ترتیب، شما کاربران گرامی در صورت مشاهده مشکل در هریک از انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تجهیزات جانبی ال جی خود، می توانید به واحدهای تعمیرات مذکور مراجعه نموده و شاهد بازگشت کیفیت محصول خود باشید.

مرکز تعمیرات تبلت اپل

مرکز تعمیرات تبلت اپل

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

واحد تعمیرات موبایل اچ تی سی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت ها و خدمات نمایندگی ال جی، به این بخش مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / مرکز تعمیر موبایل / تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی / تعمیرات گوشی ایسوس / تعمیرات گوشی اپل / تعمیرات گوشی ال جی / تعمیرات گوشی سامسونگ / تعمیرات گوشی سونی / تعمیرات گوشی هواوی /

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری