اشتراک گذاری

رونمایی از دستبند فیت پرو ۲

براساس خبری که به تازگی در وبسایت ‌های مختلف انتشار یافته ، مشخص شد سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی نوت ۸ از دستبند فیت پرو ۲ نیز رونمایی مینماید .نسل قبلی دستبندهای هوشمند سامسونگ، گیر فیت ۲ نام داشت . دستبندهای مذکور توانستند رضایت اکثر کاربران را به خود جلب نمایند .

لازم به ذکر است ، دستبند فیت پرو ۲ سامسونگ بدون تغییر شماره بوده و تنها نام پرو به دستبند هوشمند فعلی این کمپانی اضافه شده است. این نامگذاری میتواند به دلیل ایجاد تغییرات کم به خصوص از لحاظ ظاهری در گیر فیت پرو ۲ باشد.

دستبند فیت پرو ۲

عرضه دستبند فیت پرو ۲

خبری از مشخصات دستبند فیت پرو ۲ و تاریخ عرضه آن در دسترس نیست. روز ۲۳ آگوست با معرفی گلکسی نوت ۸ و دستبند هوشمند گیر فیت پرو ۲ شاهد مشخصات کامل، زمان عرضه و قیمت هریک از این دو دستگاه هوشمند خواهیم بود. تا آن روز نیز احتمالا خبرهای بیشتری راجع به دستبند فیت پرو ۲ منتشر خواهد شد.

نمایندگی سامسونگ و واحد های تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، واحد های تعمیرات سامسونگ را به صورت مجزا طراحی کرده است . به این ترتیب کاربران لپتاپ برای تعمیر دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . نمایندگی رسمی سامسونگ با بکارگیری دو عنصر تجهیزات پیشرفته و ابزارآلات مدرن به ارائه خدمات ریکاوری میپردازد . کیفیت خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ به نحوی است که عملا جایی برای فعالیت مراکز غیرمجاز باقی نمانده است . کارگاههای این مرکز مجهز به مدرنترین تجهیزات روز دنیا میباشد .

نمایندگی سامسونگ مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه گارانتی است . لازم به ذکر است ، این مرکز به وارد کردن قطعات و تجهیزات اورجینال نیز میپردازد . به همین دلیل درصورت نیاز به تعویض قطعه ، کارشناسان ما از قطعه اورجینال استفاده مینمایند . ضمنا مهندسین مجرب مرکز تعمیرات سامسونگ با تسلط بر علم روز و تازه های دنیای فناوری آماده پاسخگویی به سوالات کاربران درزمینه دستبند فیت پرو ۲ هستند .

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

در دیگر صفحات سایت میتوانید به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید .

Rate this post
اشتراک گذاری