اشتراک گذاری

ریکاوری هارد موبایل آیفون

از خدمات نمایندگی تعمیرات آیفون ریکاوری هارد آیفون است. شما کاربران گوشی آیفون می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اپل اطلاعات از دست رفته گوشی خود را بازیابی کنید. این مرکز با بهره گیری از کارشناسان خبره و تعمیرکاران با تجربه اطلاعات گوشی شما را بازیابی می کند. بهتر است بجای اینکه نرم افزار های مختلف را برای بازیابی فایل های از دست رفته گوشی خود امتحان کنید، از نمایندگی آیفون کمک بگیرید.

نمایندگی Apple با بهره گیری از بهترین ابزار های تعمیر و قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات ریکاوری هارد گوشی شما را انجام می دهد. وجود واحد های مجزا در نمایندگی تعمیرات اپل این امکان را فراهم کرده است که برای هر محصول این شرکت خدمات تخصصی مجزا ارائه شود. نمایندگی تعمیرات اپل به دلیل وجود کارشناسان خبره توانسته است خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه نماید. این خدمات باعث رضایت و اطمینان خاطر مشتریان شده است. این موضوع نمایندگی تعمیرات اپل را به عنوان نخستین انتخاب تمام مشتریان هنگام بروز مشکل قرار داده است.

ریکاوری هارد آیفون

روش ریکاوری هارد آیفون

نمایندگی تعمیرات اپل و واحد تعمیرات گوشی آیفون تخصصی ترین خدمات گوشی آیفون را ارائه می دهد. از جمله خدمات تخصصی در این مرکز ریکاوری هارد آیفون است. از مزایای مراجعه به این مرکز شامل موارد زیر است:

  • این مرکز سریعترین مرکز تعمیرات و ریکاوری اطلاعات آیفون است که با استفاده از استاندارد های بین المللی اطلاعات گوشی شما را بازیابی می کند.
  • کارمندان و پرسنل نمایندگی تعمیرات اپل آمادگی پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان در ساعات کاری را دارند.
  • مشاورین و متخصصین این واحد سریع ترین و کارآمدترین راه را برای شما عزیزان در هنگام ریکاوری هارد آیفون می دهند.
  • شما عزیزان با سپردن گوشی خود به نمایندگی ما گارانتی عدم تخریب تجهیزات و اطلاعات و ریکاوری اطلاعات را دریافت می کنید.
  • رعایت استاندارهای بین المللی هنگام بازیابی اطلاعات گوشی از معیار های مهم هنگام ریکاوری است.
  • تمام تجهیزات ریکاوری اطلاعات موبایل در نمایندگی آیفون با تکنولوژی SAS 70 Type II سازگاری داشته و امنیت داده ها رعایت می شود.

نکات مهم در ریکاوری هارد گوشی اپل

  • توجه داشته باشید که برای ریکاوری هارد آیفون از نرم افزارهای که برای بازیابی اطلاعات روی خود گوشی نصب می شوند استفاده نکنید. با این کار قسمت هایی از حافظه گوشی بازنویسی می شود. این بازنویسی باعث می شود اطلاعات آن قسمت بازیابی نشود. همچنین تا زمانی که اطلاعات گوشی خود ریکاوری نشده است تبادل فایل و اطلاعات را انجام ندهید. همچنین از عکس برداری و فیلم برداری با گوشی خود در این مواقع جلوگیری کنید.
  • بعد از این که اطلاعات گوشی شما از دست رفت گوشی خود را خاموش کرده و به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید. اگر گوشی شما بعد از دریافت اطلاعات فلش شد و نرم افزار هایی مجددا روی آن نصب شد امکان بازیابی اطلاعات پایین می آید.

خدمات تخصصی واحد ریکاوری هارد آیفون

تلفن های هوشمند به منبع اطلاعات بسیاری از افراد تبدیل شده است. در گوشی شما اطلاعاتی مانند تصاویر و ویدیو ها، اطلاعات حساب شبکه های اجتماعی، مخاطبین و دیگر اطلاعات مهم نگهداری می شود. اما اگر اطلاعات گوشی شما از دست برود چگونه می توان این اطلاعات را بازیابی کرد؟ نمایندگی تعمیرات اپل آمادگی ارائه خدمات تخصصی در زمینه ریکاوری هارد آیفون و اطلاعات تلفن همراه را دارد. از جمله این خدمات شامل موارد زیر است:

بازیابی عکس

بازیابی ویدیو

ریکاوری اطلاعات

بازیابی موزیک

بازیابی مخاطبین

ریکاوری اسناد کاربر

بازیابی حافظه داخلی آیفون

ریکاوری هارد گوشی آیفون

ریکاوری انواع فایل آسیب دیده

بازگرداندن پیامک های متنی

ریکاوری حافظه اس دی گوشی

ریکاوری  فایل هایی منتقل شده از کامپیوتر به موبایل

نمایندگی مجاز اپل با راه اندازی واحد های مجزا به خدمات رسانی به شما عزیزان مشغول است. این واحد ها شامل واحد های مشاوره، واحد فروش و واحد تعمیرات است. همچنین واحد تعمیرات در پارت های مجزا برای هر کدام از محصولات اپل خدمت رسانی می کند. این واحد ها با ارائه خدمات تخصصی در زمینه هر یک از محصولات کمپانی اپل توانسته است رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماید. شما عزیزان در صورت مشاهده هر گونه مشکل در گوشی خود می توانید از کارشناسان ما در نمایندگی اپل کمک دریافت نمایید. کارشناسان متبحر نمایندگی مجاز اپل ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر به شما عزیزان هستند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری