اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • ویژگی های فاش شده از گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت

ویژگی های فاش شده از گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت

در حالی که چند روز تا آغاز سال 2019 باقی نمانده است، شرکت سونی مانند دیگر شرکت ها در حال کار روی پروژه جدید خود برای عرضه گوشی است. این روزها بحث در مورد اینترنت نسل 5، در میان سازندگان گوشی های هوشمند بسیار داغ است. سازندگان گوشی تلفن همراه به شدت برای ارائه گوشی های با صفحه نمایش انعطاف پذیر با هم رقابت می کنند. ارائه گوشی های گیمینگ نیز در صدر برنامه بسیاری از شرکت ها است. طبق تصاویر فاش شده از گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت ، بسیاری از ویژگی های این گوشی لو رفته است. نمایندگی سونی جدیدترین اخبار این شرکت را در اختیار شما علاقه مندان به تکنولوژی قرار می دهد. اخبار نمایندگی سونی برگرفته از منابع معتبر می باشد. بنابراین می توان به این اخبار اعتماد کرد.

سونی اکسپریا XZ4 کامپکت

ویژگی های لو رفته سونی اکسپریا XZ4 کامپکت

با توجه به تصاویر لو رفته از سونی اکسپریا XZ4 کامپکت طراحی ظاهری این گوشی به مدل های قبلی شباهت زیادی دارد. در این مدل حاشیه‌های بالایی و پایینی نیز مانند سونی اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت است. اندازه نمایشگر سونی اکسپریا XZ4 کامپکت، 5 اینچ می باشد. این مدل نسبت به مدل قبلی خود بزرگ تر شده است. قاب سونی اکسپریا XZ4 کامپکت براق نیست. دوربین سونی اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت به صورت یک دوربین تکی است. این دوربین در پنل پشتی این گوشی قرار دارد. این مدل دارای یک دوربین سلفی در قاب جلو می باشد. این گوشی دارای اسپیکرهای دوگانه‌ در پنل جلویی است. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در بالای گوشی تعبیه شده است. در قسمت پشتی ای مدل حسگر اثر انگشت وجود ندارد. بجای قرار دادن اسکنر در پشت این گوشی یک اسکنر در کنار گوشی تعبیه شده است.

نمایندگی سونی با استفاده از کادری مجرب به خدمت رسانی به شما عزیزان می پردازد. کارشناسان و کادر فنی نمایندگی سونی پس از گزینش و آنالیزهای متعدد انتخاب می شوند. لزوم آشنایی این کارشناسان با محصولات شرکت سونی و تمامی قطعات این شرکت، برای کارشناسان نمایندگی سونی وجود دارد. مدیریت نمایندگی سونی کارشناسان خود را از میان زبده ترین کارشناسان انتخاب می کنند. تعمیرکاران این نمایندگی از تعمیرکاران متعهد هستند که در کار تعمیرات بسیار خبره هستند. از دیگر موارد مهم در نمایندگی سونی خدمات پس از فروش است. این نمایندگی با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود، توانسته است رضایت آنها را جلب کند. جلب رضایت شما مشتریان عزیز هدف اصلی نمایندگی سونی است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری