اشتراک گذاری

عرضه تبلت میان رده جدید سامسونگ

با نزدیک شدن به سال 2019 شرکت سامسونگ سخت مشغول کار روی محصولات جدید خود است. سامسونگ علاوه بر داشتن برنامه برای عرضه گوشی جدید خود، برنامه عرضه تبلت میان رده جدید سامسونگ با نام گلکسی تب را در پیش دارد. تبلت جدید در واقع یک گلکسی تب مدل A است. در مورد تاریخ عرضه تبلت میان رده جدید سامسونگ می توان به  سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ میلادی اشاره کرد. اخبار مرکز تعمیرات تبلت و موبایل برگرفته از جدیدترین اخبار این کمپانی است. برای اطلاع از این اخبار به سایت مرکز تعمیرات تبلت مراجعه فرمایید.

ویژگی های تبلت میان رده جدید سامسونگ

اگر تبلت میان رده جدید سامسونگ شبیه مدل قبلی آن یعنی Galaxy Tab A 10.5 باشد، صفحه نمایش آن ۱۰.۵ اینچ خواهد بود. این تبلت با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل عرضه خواهد شد. چیپست این تبلت اسنپدراگون ۴۵۰ خواهد بود. همچنین این تبلت دارای سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود. البته حافظه های جانبی قابلیت ارتقا به ۴۰۰ گیگابایت را نیز دارد. طبق اخبار منتشرشده گلکسی تب سامسونگ در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی خواهد شد. از اطلاعاتی که در مورد تبلت میان رده جدید سامسونگ منتشر شده است نیز می توان به رنگ آن اشاره کرد. این تبلت احتمالا دارای رنگ های طوسی یا مشکی خواهد بود. تبلت میان رده جدید سامسونگ در زمره تبلت های اندرویدی میان رده جای می گیرد.

تبلت میان رده جدید سامسونگ

نمایندگی تعمیرات تبلت با بهره گیری از جدیدترین متدهای تعمیرات، به شما عزیزان هنگام بروز مشکل در گوشی یا تبلت کمک خواهد کرد. این نمایندگی با بهره گیری از کارشناسان خبره و تعمیرکاران ماهر توانسته است بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. بخش تعمیرات در نمایندگی تعمیرات تبلت داراری پارت های جداگانه به منظور تعمیر هر بخش از محصول است. وجود این قسمت ها در نمایندگی تعمیر باعث شده است که هر قسمت خدمات تخصصی با کیفیتی را به شما عزیزان ارائه دهد. از جمله خدمات این واحد ها، ترمیم و یا تعویض باتری موبایل ، فلش کردن و نصب نرم افزار گوشی، اصلاح نواقص دوربین، تعمیرات آی سی صدا سوخته، رفع ایراد اسپیکر، رفع ایراد مشکلات باطری، رفع مشکلات بلوتوث تبلت، اصلاح مشکلات ویبره تبلت و … است. تمام این خدمات با استفاده از پیشرفته ترین ابزار ها، به دست خبره ترین کارشناسان انجام می پذیرد. همچنین کارشناسان ما بعد از انجاک تعمیر منعکس کننده بازخوردهای شما عزیزان به بخش مدیریتی می باشند. بنابراین کیفیت کار تعمیرکاران ما به طور پیوسته ارزیابی می شود.

Rate this post
اشتراک گذاری