اشتراک گذاری

علت هنگ کردن تبلت

در این مقاله سعی داریم علت هنگ کردن تبلت که مشکل شایع و بزرگی است را برای شما کاربران گرامی بررسی کنیم. تبلت ها علاوه بر تفاوت های بسیاری که با رایانه دارند، دارای شباهت هایی نیز با یکدیگر هستند . از متداول ترین آنها زمانی است که تبلت شما هنگ می کند یا به حالت انجماد درمی آید و ادامه کار با آن غیرممکن می شود. همانطور که مستحضر هستید ، استفاده از کلیدهای Ctrl+Alt+Delete در ویندوز یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های خروج از این حالت است .

اما در تبلت ها از این سه کلید خبری نیست و باید با روش های دیگری از مشکل پیش آمده خلاص شوید. در بیشتر موارد خلاص شدن از هنگ یا حالت انجماد در تبلت به روش های ساده ای امکان پذیر است. اما این روش های ساده بسرعت به ذهن کاربران خطور نمی کند و گاهی اوقات مدت زمان زیادی از وقت کاربران را تلف می کند.

هنگ کردن تبلت

بررسی علت هنگ کردن تبلت

برای یافتن علت هنگ کردن تبلت ابتدا باید دلایل بروز این مشکل را بررسی نماییم، این موارد از مهمترین علت هایی است که در دستگاه های اندروید موجب هنگ کردن و ارور دادن می شود:

  • اجرای یک نرم افزار
  • کمبود رم
  • بازبودن تعداد زیادی اپلیکیشن بصورت همزمان
  • پایین بودن CPU دستگاه و …

میخوای بدونی علت نچرخیدن صفحه نمایش تبلت اندرویدی چیست ؟ پس مقالشو از دست نده !

راه های رفع مشکل هنگ کردن تبلت

کاربرانی که همواره با علت هنگ کردن تبلت در ذهن خود درگیر هستند می توانند با مطالعه ی این بخش با روش های رفع این مشکل آشنا شوند .

بستن اجباری

اولین پیشنهاد برای رهایی از این مشکل این است که اگر مشکل به وجود آمده به دلیل اجرای یک نرم افزار است، آن را ببندید.

راه اندازی مجدد

گاهی اوقات مشکل آن قدر حاد است که نمی توانید هیچ ابزاری را برای بستن اجباری نرم افزار مشکل ساز، اجرا کنید. در این شرایط بهترین راه حل راه اندازی مجدد دستگاه است.

راه اندازی مجدد اجباری

گاهی اوقات نمی توانید همچون روال عادی ، دستگاه خود را خاموش و روشن کنید . در این شرایط باید از راه اندازی مجدد اجباری کمک بگیرید .

خارج کردن باتری

همان طور که می دانید دستکاری باتری در محصولات اپل بسیار دشوار است و بسیاری از کاربران عادی قادر به انجام این کار نیستند. برخلاف این محصولات، دسترسی به باتری در بیشتر دستگاه های اندرویدی براحتی امکان پذیر است .

خارج کردن باتری

بازگشت به تنظیمات کارخانه

گاهی اوقات یک مشکل با راه اندازی مجدد رفع نمی شود یا در فواصل زمانی مختلف در شرایط متفاوت پدیدار می شود. در این شرایط بهترین راه حل پیشنهادی بازگشت به تنظیمات کارخانه است .

تبلتت دانلود نمیکنه ؟ علت و راهکارهای رفع مشکل دانلود نکردن تبلت رو بهت توضیح دادیم !

فلش کردن گوشی

فلش کردن تبلت یک روش معمول برای رفع هنگ کردن تبلت است. با این روش، شما یک فایل نرم افزاری جدید را روی تبلت خود نصب می‌کنید که ممکن است مشکلات فعلی را برطرف کند. اما قبل از فلش کردن، حتماً از پشتیبان‌گیری از داده‌های مهم خود اطمینان حاصل کنید چرا که این عمل ممکن است به حذف تمامی اطلاعات شما منجر شود.

نمایندگی تبلت و واحدهای تعمیرات تبلت

نمایندگی تبلت ، واحد های تعمیرات تبلت را به صورت مجزا طراحی کرده است . در صورتی که کاربران با این سوال مواجه شدند که « چرا تبلت هنگ می کند » باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند . 

کادرفنی این مرکز با تخصص ویژه در امر ریکاوری تبلت به عیب یابی دستگاه مشتریان مبادرت می ورزند. تکنسین های نمایندگی تبلت ابتدا به آنالیز جزء به جزء قطعات دستگاه پرداخته سپس بهترین گزینه برای تعمیر را برمی گزینند.

بدیهی است از این طریق احتمال خطا در ریکاوری به صفر می رسد . مرکز تعمیرات تبلت با سرلوحه قرار دادن هدف احترام به حقوق مشتریان و کسب رضایت ایشان به فعالیت می پردازد. لازم به ذکر است ، هزینه ی تعمیر در این نمایندگی براساس نرخنامه مصوب اتحادیه از کاربران اخذ می گردد . 

متخصصین این مرکز ملزم به حضور در دوره هایی هستند که از سوی مدیریت جهت بروزرسانی اطلاعات کادرفنی در سیکل های مشخص برگزار می گردد .

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری