فروشگاه مرکزی سونی

فروشگاه مرکزی سونی ، محصولات کمپانی سونی  از جمله تبلت ها و موبایل های این کمپانی  را به کاربران ارائه می نماید. در صورتی که قصد خرید کالای اصل و اورجینال را دارید با مراجعه به نمایندگی سونی از فروشگاه مرکزی خریداری نمایید. مزیت خرید از نمایندگی ، کیفیت وقیمت مناسب کالا می باشد. کارشناسان فروش در فروشگاه مرکزی سونی مشغول به فعالیت هستند .

این کارشناسان با تمامی محصولات آشنایی کامل داشته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد. آگاهی از مشخصات محصول و مزیت ها  و معایب آن پیش از خرید کالا ، شما را در انتخابی هوشمندانه یاری خواهد نمود.

فروش انواع محصولات سونی

فروش انواع محصولات سونی از جمله ، تبلت ها و موبایل های این کمپانی در نمایندگی سونی انجام می گردد. سال ۲۰۰۱  سال ورود شرکت سونی به دنیای موبایل است .  در این سال سونی با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشی‌های تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد همکاری بست . گوشی های اکسپریای شرکت سونی از جمله قدیمی ترین گوشی ها هستند که هنوز در بازار موبایل حضور دارند. در این قسمت به معرفی برخی از خدمات فروشگاه مرکزی سونی می پردازیم.

خدمات پس از فروش سونی

فروش انواع تبلت های سونی

فروش انواع گوشی های سونی

فروش قطعات جانبی تبلت های سونی

فروش قطعات جانبی موبایل های سونی

مشاوره پیش از فروش محصولات سونی

مشاوره پیش از فروش محصولات سونی ، از جمله خدماتی است که کارشناسان فروشگاه مرکزی سونی ارائه می نمایند . پیش از خرید اطلاعات جامعی در ارتباط با محصول مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  این اطلاعات عبارتند از ، مشخصات فنی محصول، ساختار نرم افزاری و سخت افزاری محصولات ، نقاط قوت و ضعف محصول ، قطعات تشکیل دهنده ی محصول و …..

نکته ی مهم دیگر که مشاوران فروش به شما آموزش می دهند ، شیوه ی استفاده از محصول و بهره مندی از تمامی قابلیت های آن می باشد. به این ترتیب  پیش از خرید محصول اطلاعات کافی در ارتباط با شیوه ی استفاده از آن کسب خواهید نمود.

فروش قطعات جانبی محصولات سونی

فروش قطعات جانبی در کنار فروش محصولات ، امری ضروری به نظر می رسد. زیرا در هنگام بروز مشکل در دستگاه ها ، زمانی که تعمیر قطعات امکان پذیر نباشد ، تعویض آن ها اجتناب ناپذیر است. به این ترتیب در صورت بروز هرگونه نقص در قطعاتی که امکان تعمیر آن ها وجود ندارد، قطعه ی اورجینال در اختیار خواهید داشت.

در صورت نبود قطعه در کشور ، قطعه ی مورد نظر از کشور تولید کننده ی محصول خریداری خواهد شد. لازم به ذکر است ، خدمات مشاوره پیش از خرید در فروشگاه مرکزی سونی ، شامل خرید قطعات جانبی نیز می شود . کاربران می توانند پیش از خرید قطعات جانبی اطلاعات لازم را در خصوص قطعه مورد نظر کسب نمایند.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی  با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در بخش ها ی فروش ، تعمیرو آموزش تعمیرات سونی  پاسخگو باشد. در این صفحه با بخشی از خدمات فروشگاه مرکزی سونی آشنا شدید. نمایندگی سونی بر این نکته واقف است که همواره حق با مشتری است و رضایت تک تک مشتریان از این مجموعه برای مدیریت نمایندگی سونی بسیار حایز اهمیت می باشد.

از همین رو در صورت بروز کوچکترین مشکل و یا نارضایتی مشتری از روند تعمیرات مراتب به دقت بررسی شده وباشخص خاطی برخورد خواه دشد. اعتماد شما مهم ترین انگیزه ی ما جهت ارائه ی خدمات بهتر است. واحدهای تعمیرات سونی در این مجموعه متشکل از دو واحد تعمیرات موبایل سونی و تعمیرات تبلت سونی می باشد. جهت آشنایی با هر واحد می توانید روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.