اشتراک گذاری

مراقبت از گوشی

مراقبت از گوشی امری لازم و ضروری برای کاربران میباشد .درواقع همه کاربران باید در مورد این موضوع آگاهی داشته باشند. همانطور که مستحضر هستید موبایل حاوی اطلاعات بسیاری مهمی میباشد . این اطلاعات میتواند شخصی و یا اطلاعاتی مهم در مورد اموال و یا زندگی شما ‌باشد. بدیهی است کاربر باید به بهترین شکل از این اطلاعات محافظت کند . برای مراقبت از گوشی یک سری نباید ها وجود دارد .  با انجام ندادن این نبایدها میتوانید به شکل مناسبی از تلفن همراه خود محافظت نمایید.

با توجه به کاربرد و نقش موبایل در زندگی افراد ، استفاده از روشهای مراقبت از گوشی در نگهداری آن اهمیت به سزایی دارد . در این مطلب نکاتی که باید در مواظبت هر چه بهتر موبایل رعایت شود ذکر شده است . با بکارگیری این روشها شاهد افزایش طول عمر دستگاه خواهید بود .با ما همراه باشید .

مراقبت از گوشی

راهکارهای مراقبت از گوشی

جهت مراقبت از گوشی راهکارهای متعددی وجود دارد . واضح است افراد با رعایت موارد زیر میتوانند از دستگاه خود به بهترین شکل نگهداری نمایند . این راهکارها عبارتند از :

  • عدم شارژر گوشی در تمام ساعت شب.
  • نظافت موبایل.
  • خاموش کردن وای ‌فای و بلوتوث در صورت عدم استفاده.
  • استفاده از شارژرهای مخصوص خود برند گوشی.
  • قرار ندادن گوشی در هوای بسیار گرم یا بسیار سرد.
  • توجه به مسایل امنیتی . با توجه به اینکه، گوشیهای شما، حاوی اطلاعت هویتی مهمی هستند حتما برای آنها از کلمه عبور مناسب انتخاب کنید.
  • روشن نگه نداشتن بلند مدت گوشی .

همانطور که متوجه شدید راههای مراقبت از گوشی بسیار ساده است . بدیهی است با بکاربردن این روشها میتوانید در افزایش عمر تلفن همراه خود نقش داشته باشید .

نکات مهم در مراقبت از گوشی

مهمترین نکات در مراقبت از گوشی عبارتند از : قفل کردن صفحه را هرگز فراموش نکنید .  همواره نسبت به ، به روز رسانی موبایل اقدام نمایید . گوشی خود را به وسیله درگاه USB شارژ نکنید .  گرفتن پشتیبان از اطلاعات موبایل هرگز فراموش نشود . دمای گوشی خود را کنترل نمایید . از صفحه نمایش گوشی خود مراقبت کنید .  مراقب نفوذ رطوبت به گوشی خود باشید . مراقب باشید چه برنامه هایی را بر روی گوشی خود نصب می‌ نمایید . امیدواریم با ارائه این مطلب توانسته باشیم سطح علمیتان را افزایش دهیم .

نمایندگی سونی و واحد های تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، واحد های تعمیرات سونی را به صورت پارتهای ریکاوری تفکیک شده راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که تعمیرکاران با تمامی دقت و توجه خود پروسه بازیابی را انجام میدهند . کارگاههای فنی نمایندگی سونی به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده است . مدیریت این مرکز با ورود تجهیرزات نوین به کشور نسبت به خریداری و به روز کردن کارگاهها اقدام مینماید .

ضمنا باسابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تاییدشده از سوی مراکز معتبر در این مرکز مشغول به فعالیت میباشند . چنانچه هر سوالی درزمینه مراقبت از گوشی داشته باشید میتوانید با نمایندگی سونی تماس بگیرید . کارشناسان ما با بهره گیری از دانش خود پاسخگوی شما خواهند بود .

در دیگر صفحات ما میتوانید به مطالعه مقالات ، اخبار ، محصولات و سوالات متداول بپردازید .

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری