اشتراک گذاری

مشکلات آی او اس ۱۱

مشکلات آی او اس ۱۱ کدامند؟ سوالی است که برای اغلب کاربران آیفون به وجود آمده است. ios 11 جدیدترین سیتم عامل طراحی شده برای گوشی های آیفون است. کاربرانی که آپدیت آی او اس را انجام داده اند با مشکلاتی مواجه شده اند که در اینجا به بررسی این مشکلات می پردازیم. همچنین راه حل های رفع این مشکلات نیز در این مطلب در اختیار شما قرار می گیرند.

بهبود سرعت سنسور اثر انگشت گوشی اندروید

بررسی مشکلات آی او اس ۱۱ و راه حل آن ها

 آی او اس سیستم عامل گوشی های آیفون است که در این نسخه برای کاربران مشکلاتی را ایجاد کرده است. در ادامه به بررسی انواع این مشکلات می پردازیم:

خالی شدن باتری در ios11

یکی از مشکلات آی او اس ۱۱ خالی شدن زودهنگام باتری گوشی آیفون می باشد. برای رفع این مشکل ابتدا برنامه های مصرف کننده ی زیاد باتری را پیدا کنید و بعد آن ها را ببندید. با مراجعه به بخش Battery power می توانید پر مصرف ترین برنامه ها را در طی ۲۴ ساعت گذشته ببینید.

کار نکردن برنامه های آیفون در آی او اس ۱۱

برنامه های متناسب با آی او اس ۱۱ اپلیکیشن های ۶۴ بیتی هستند به همین دلیل اگر برنامه ی شما ۳۲ بیتی باشد در این سیستم عامل آپدیت شده قابل اجرا نخواهد بود. با مراجعه به این  بخش Settings> General> About> Applications می توانید اطلاعات مربوط به برنامه های خود را مشاهده کنید.

بسته شدن خود به خود برنامه ها

برای رفع مشکل بسته شدن خود به خودی برنامه ها می توانید آن ها را آپدیت کنید. حذف و دانلود مجدد برنامه نیز در رفع این مشکل تاثیرگذار است.

داغ شدن گوشی آیفون

مشکل عده ای ازکاربران داغ شدن گوشی است و مشکل بعضی دیگر از کاربران جمع شدن گاز باتری در آن می باشد که باعث ورم کردن آن می شود که در برخی موارد منجر به جدا شدن صفحه نمایش از آیفون می شود. در این زمان بهتر است که برنامه هایی مثل بازی که مصرف زیادی دارند را حذف کنید زیرا ممکن است ادامه ی استفاده از آن ها باعث خاموش شدن خودکار گوشی بشود.

از کار افتادن صفحه ی لمسی در ios 11

یکی دیگر از مشکلات آی او اس ۱۱ از کارافتادن صفحه ی لمسی است ، اگر این اتفاق تنها در زمان استفاده از یک برنامه ی خاص برای شما رخ می دهد لازم است آن را حذف کنید زیرا معمولا عدم سازگاری آن برنامه با گوشی شما و یا حجم زیاد آن باعث چنین اتفاقی می شود. اگر هم صفحه ی اصلی شما به طور کلی کار نمی کند لازم است تا آن را ریست کنید.

چگونه به آی او اس ۱۰ برگردیم؟

اگر شما هم از آپدیت سیستم عامل جدید ناراضی هستید و با مشکلات آی او اس ۱۱ مواجه هستید ، شاید قصد داشته باشید به نسخه ی قبلی یعنی ios 10 برگردید. در این بخش به آموزش بازگشت به ios 10 می پردازیم. رعایت دو نکته در انجام این کار بسیار ضروری است، اول آنکه نسخه ی قبلی را باید به صورت دستی دانلود کنید و دوم اگر احتیاج به بازگرداندن یک نسخه ی پشتیبان دارید تنها می توانید پشتیبان را بر اساس ios10  ریستور کنید.

برای این کار در مرحله اول از نصب آیتونز با آخرین ورژن در دستگاه خود مطمئن بشوید، پس از آن ios 10 را متناسب با نوع دستگاه خود دانلود کنید و سپس سرویس Find My iPhone را خاموش کنید. در این مرحله دستگاه را به رایانه و صل کرده و از باز بودن برنامه ی آیتونز اطمینان داشته باشید سپس با هم زمان نگه داشتن کلید های پاور و کم کردن صدا در مدت ۱۰ ثانیه گوشی را Force Restart کنید. پس از انجام این فرآیند دستگاه شما برای بازگردانی آماده خواهد شد. بر روی Restore iPhone کلیلک کرده و مسیر فایل را انتخاب کنید. پس از این مرحله بازگدانی به  ios10 انجام خواهد شد.

تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون یکی از تخصصی ترین سرویس هایی است که ارائه می شود. این تعمیرات تنها توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام می شود. کاربارن می توانند در راستای تعمیر مشکلات دستگاه خود به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. به جهت فراهم کردن بهترین شرایط برای شما تیمی مجرب را گرد هم آورده ایم و  با دسترسی به بهترین امکانات و ابزار آلات توانسته ایم انواع تعمیرات آیفون را  در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی ارائه کنیم.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل با شعار احترام به مشتریان و حفظ حقوق آنان توانسته است همواره انتخاب اول کاربران باشد. یکی از خدمات ما ارائه ی جدیدترین مقالات در مورد گوشی های اپل می باشد که در این مطلب مشکلات آی او اس ۱۱ از نظرتان گذشت. نمایندگی رسمی اپل در بخش های فروش و پس از فروش به تمام کاربران خدمات رسانی می کند. تمام خدمات ارائه شده در این نمایندگی دارای تضمین می باشند. فروش جدیدترین تولیدات اپل نیز در این نمایندگی انجام می شود. تمام محصولات به صورت اورجینال و همراه با گارانتی ارائه  می شوند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

Rate this post
اشتراک گذاری