اشتراک گذاری

مشکل میکروفون اپل

با فراگیر شدن مشکل میکروفون اپل و گزارش های متعدد کابران مبنی بر مشکل در میکروفون برخی دستگاه‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ، در نهایت اپل دستور تعمیر تمامی آن‌ها را داده است. شرکت اپل امروز تأیید کرد که برخی از دستگاه‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس که iOS 11.3 و نسخه‌های بالاتر را اجرا می‌کنند، دارای مشکلی در  میکروفون خود می باشند  که در حین مکالمه میکروفن را غیرفعال می‌کنند. مشکل میکروفون اپل منوط به تعداد اندکی از کاربران می باشد که دچار این مشکل هستند، دکمه‌ی فعال‌سازی بلندگوی آن‌ها هنگام برقراری تماس یا چت تصویری از طریق فیس‌تایم به حالت کم‌رنگ و غیرفعال درآمده است.

نارضایتی کاربران و مشکل میکروفون اپل

برخی کاربران در ردیت و توییتر گزارش  مشکل میکروفون اپل را داده اند که در چند ماه‌ گذشته دچار چنین مشکلی شده اند. اسناد فاش شده نشان می‌دهند که اپل از موضوع مطلع است. اسناد مذکور گزارش‌هایی بوده‌اند که مشکل میکروفون اپل توسط مراکز خدمات رسمی اپل به این شرکت ارسال شده‌اند. اپل در پاسخ به این مشکل از کارمندان مراکز خدمات خود خواسته است تا به عنوان راه‌حل احتمالی به مشتریان بگویند دستگاه‌های بلوتوث جفت شده با گوشی را حذف کنند. همچنین اپل به مراکز خدمات توصیه کرده است که در صورت حل نشدن مشکل میکروفون اپل ، برنامه‌ی عیب‌یابی صدا را اجرا کنند.

به گفته‌ی اپل در صورتی که این برنامه پیام‌هایی مبنی بر عدم پشتیبانی از دستگاه جانبی را نشان دهد، دستگاه نیازمند تعمیر است و تعمیرکار مجاز اپل می‌تواند تعمیرات را آغاز کند. به گزارش مک‌رومرز، در اسناد مذکور مشخص نشده است که مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری از کجا نشأت می‌گیرد.

نمایندگی اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. تعمیرات اپل، فروش محصولات اپل و آموزش تعمیرات اپل برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل هستند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

Rate this post
اشتراک گذاری