اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل ال جی

گوشی های موبایل ال جی بر خلاف بسیاری از برند های تولید کننده ی گوشی های تلفن همراه، دایره ی تنوع بالایی در طراحی دارند. همین موضوع باعث شده، این گوشی ها محبوبیت بالایی در اقشار مختلفی از مردم کسب کنند. چرا که با قیمت های مناسبی به فروش میرسند و کیفیت بالایی در ساخت دارند. این محبوبیت علاوه بر کشورهای مختلف جهان، در ایران هم حائز توجه است. از این رو احداث نمایندگی موبایل ال جی در راستای فروش و ارائه ی خدمات پشتیبانی و سرویس های پس از فروش امری ست واجب.

احداث مرکز نمایندگی فروش و پس از فروش تجهیزات تلفن همراه ال جی، از حساسیت بالایی برخوردار است و تخصص بالایی را طلب میکند، همچنین علاوه بر تخصص و مهارت بالای کارشناسان، تجهیزات مخصوص و پیچیده ای نیاز دارد. از همین رو با احداث مرکز نمایندگی موبایل ال جی، بر آن شدیم تا تمام این تخصص و مهارت و امکانات قوی، را دریک مجموعه ی وسیع، گرد هم بیاوریم.

این مجموعه مفتخر است که در تمام سال های فعالیت خود، قادر به کسب رضایت مشتریان و کاربران عزیز خود، در سرتاسر ایران شده است. تمامی سرویس های پشتیبانی از گوشی های موبایل ال جی در این مرکز با بالا ترین استاندارد های ممکن و تحت نظارت های بالا ارائه میشود. این سرویس ها شامل تمام مدل های گوشی ال جی میشود.در ادامه ی این مقاله قصد داریم جهت آشنایی شما با حوزه های کاری مرکز نمایندگی تعمیرات گوشی ال جی ، توضیحاتی در این مورد ارائه کنیم.

اجزای تشکیل دهنده ی موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

تعمیر موبایل ال جی به صورت تخصصی در نمایندگی تعمیر موبایل ال جی انجام می شود. این بخش دارای کارگاه های بسیار تخصصی می باشد که دارای ابزارهای تخصصی و به روز می باشد. کارشناسان نمایندگی ال جی از خبره ترین کارشناسان کشور می باشند. این کارشناسان توسط مدیریت نمایندگی ال جی با دقت خاصی انتخاب شده اند. اهمیت به روز بودن کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی ال جی باعث شده است که دوره های مختلفی برای آن ها برگزار شود. در این دورها با جدیدترین اطلاعات روز در مورد گوشی تفن همراه و فناوری های جدید مربوط به آن ها آشنا خواهید شد.

از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیر موبایل ال جی گارانتی کلیه خدمات ارائه شده در این نمایندگی است. در صورتی که به نمایندگی ال جی مراجعه کنید کارشناسان ما اطلاعات کافی را در مورد نحوه تعمیر محصول مورد نظر به شما ارائه می دهند. هرگونه تعویض قطعه در گوشی با هماهنگی مشتری صورت می گیرد. توجه داشته باشید که کلیه قطعات موجود در این نمایندگی از قطعات اصل بوده و این اطمینان را داشته باشید که در صورت تعویض هر یک از قطعات موبایل قطعه اورجینال جایگزین قطعه معیوب می شود.

مشکلات رایج موبایل ال جی

گوشی های موبایل ال جی ضمن برخورداری از کیفیت بالای ساخت، به صورت کلی ممکن است بر اثر عواملی چون بی دقتی در استفاده و عوامل دیگر دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شوند. شاید برایتان سوال شود که این مشکلات بیشتر در چه زمینه هایی ایجاد میشوند. یکی از مشکلات رایج خالی شدن زود هنگام شارژ باتری موبایل ال جی میباشد. مشکل دیگر میتواند مربوط به مسئله ی شارژ نشدن گوشی ال جی باشد که در صورت وقوع آن لازم است، کاربر برای تعمیر آن به مرکز نمایندگی موبایل ال جی مراجعه کند.

از دیگر مشکلات رایج گوشی های ال جی،  باز شدن با بسته شدن خود به خود برنامه هاست که جز ایرادات نرم افزاری میباشد. برخی حوادث هم ممکن است گوشب های ال جی را دچار مشکلاتی چون شکستن صفحه نمایش که شامل شکستن ال سی دی و گلس آن میباشد شود، آب خوردگی گوشی های ال جی هم میتواند آن ها را دچار آسیب های جدی کند. ممکن است دوربین  گوشی های ال جی هم دچار آسیب هایی شوند که برای تعمیر آن نیاز به مراجعه به مرکز نمایندگی موبایل ال جی میباشد. در مجموع این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی مشکلات رایج و غیر رایج گوشی های ال جی به خوبی و در اسرع زمان، در مرکز نمایندگی موبایل ال جی تعمیر و مرتفع خواهد شد.

خدمات تخصصی مرکز نمایندگی موبایل ال جی

تعمیرات موبایل ال جی به دلیل ساختار ویژه و هوشمند تجهیزات آن نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه قطعات موجود در انواع گوشی های ال جی داشته باشند. متخصصان مرکزنمایندگی موبایل ال جی ضمن آشنایی کامل در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی در انواع زمینه های عیب یابی و تعمیر، ارائه ی تمامی سرویس های پس از فروش، ارائه ی لوازم جانبی با کیفیت و اورجینال و تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه های اصلی برند ال جی در تمامی نمایندگی های معتبر ذکر شده میباشند.

همانطور که گفته شد مرکز نمایندگی LG ، خدمات متنوعی را به کاربران و مشتریان خود ارائه میدهد. یکی از اصلی ترین حوزه های کاری نمایندگی موبایل ال جی ، فروش گوشی های موبایل ال جی میباشد. نمایندگی فروش موبایل ال جی متشکل از واحد های اختصاصی فروش است. تمامی این مراکز زیر نظر کادر فروش حرفه ای و دوره دیده اداره میشود. شما عزیزان در صورت تمایل به خرید گوشی های تلفن همراه ال جی، خواهید توانست از راهنمایی های جماع مشاوران و کارمندان فروش برخوردارد شوید.

دراین جلسات تمام توضیحات لازم در مورد انواع گوشی های ال جی به متقاضیان عزیز ارائه میشود. کالا ها به خوبی و با دقت بالا، مورد مقایسه در تمام زمینه های ممکن قرار میگیرد. چه از نظر قیمت، چه کارایی و ساخت. به همین دلیل مشتریان میتوانند گوشی مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کنند. همچنین تمام کالا ها با بالا ترین کیفیت و به همراه تمام ضمانت نامه های لازم اصالت کالا به فروش میرسد و مشتریان را از تمام لحاظ به اطمینان کافی و لازم میرساند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • مرکز سخت افزار ایران
    27 اکتبر 2021 15:31

    سلام دوست عزیز. لطفا جهت تعمیر به یکی از شعب مراجعه نمایید.

  • حامد غفوری
    25 سپتامبر 2021 14:26

    سلام
    بنده یک مگوشی ال جی وی ۲۰ دارم و به دلیل رطوبت داشتن کابل شارژر سوکت شارژ گوشی سوخت . بردم برای تعمیر و بعد از تعمیر دیگه آنتن گوشی کار نکرد… یعنی سیم کار رو میشناسه ولی بالای آنتن علامت ضربدر اومده… بقیه گوشی کلا کار میکنه . لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

  • مرکز سخت افزار ایران
    7 نوامبر 2020 14:18

    سلام دوست عزیز مشکل از خرابی سی پی یو هست و قابل تعمیر نیست

  • سلام من ساکن تبریز هستم.انتن گوشیم وقتی باگوشی کار میکنم چه تماس چه باز کردن برنامه یا وای فای کلا قطع میشه.وتبدیل به تبلت بدون سیم شده.میشه راهنمایی کنید.گوشیم استایلوس 4 ال جی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.