اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل اپل

محبوبیت محصولات اپل در ایران با توجه به ساختار منحصر به فرد محصولات این شرکت و کیفیت بالای آن ها ما را بر آن داشت تا با راه اندازی نمایندگی موبایل اپل به ارائه کلیه خدمات مرتبط با محصولات این شرکت بپردازیم.

از این خدمات می توان به فروش محصولات اپل اشاره کرد. وجود محصولات غیراورجینال در بازار تشخیص محصولات اصل از محصولات غیر اصل را دشوار ساخته است. بنابراین برای آنکه خریدی با خیال آسوده داشته باشید با مراجعه به این نمایندگی ، محصولات اصل شرکت اپل را تهیه نمایید.کارشناسان نمایندگی موبایل اپل نیز آمادگی ارائه مشاوره به شما عزیزان در هنگام خرید این محصولات می باشند.

از دیگر واحد ها در نمایندگی موبایل اپل ، واحد تعمیرات این نمایندگی است. این واحد ها با ارائه خدمات منحصر به فرد به شما کلیه مشکلات گوشی شما را در کمترین ضمان و به صورت تضمینی حل خواهد کرد. این نمایندگی قادر به حل مشکلاتی در موبایل اپل است که دیگر مراکز تعمیراتی قادر به حل آن نیستند. با مراجعه به نمایندگی اپل این اطمینان را داشته باشید که مشکل گوشی شما در کمترین زمان حل خواهد شد.

نمایندگی موبایل اپل

نمایندگی تعمیر موبایل اپل

تعمیر مشکلات گوشی آیفون یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز نمایندگی موبایل اپل میباشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربه ی این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام میپذیرد و در تمام زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری انجام خواهد شد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز با در اختیار داشتن آرشیوی جامع و کامل از تمامی قطعات جانبی اورجینال ، قادر به مرتفع ساختن تمام مشکلات و عیوب ایجاد شده در گوشی های تلفن همراه شما میباشند.

رکن اساسی نمایندگی تعمیرات اپل تجهیزات پیشرفته ی تعمیر گوشی های اپل، مبتنی بر جدیدترین استاندارد های معرفی شده در بازار های جهانی است که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات موبایل های آیفون را در سری های مختلف فراهم آورده اند.

نمایندگی فروش موبایل اپل

گوشی های تلفن همراه اپل با بالا ترین اعتبار و کیفیت توسط مرکز نمایندگی موبایل اپل به تمامی کاربران و متقاضیان محصولات پرطرفدار اپل، ارائه میشود. تمامی محصولات به فروش رسیده در این مرکز از گارانتی های معتبر و ضمانت نامه ی اصالت کالا برخوردارند.

کادر فروش فعال در نمایندگی فروش موبایل اپل، با در اختیار داشتن مشاوران و کارمندان فروش زبده ی این امر، تمامی راهنمایی های لازم را در جهت انتخاب صحیح مدل متناسب با نیاز مشتری، اطلاعات لازم در راستای معایب و مزایای انواع گوشی های موبایل اپل را در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهند داد. همچنین تمامی قیمت ها، بر اساس قیمت روز خدمت شما عزیزان ارائه میشود.

مشخصات موبایل اپل

اگر با مشخصات گوشی های موبایل اپل آشنایی ندارید، میتوانید با بهره گیری از مشاوره ی کارمندان فروش فعال در نمایندگی موبایل اپل، به خوبی با این ویژگی ها آشنا شوید. این گوشی های موبایل همواره از پرطرفدارترین گوشی های موبایل سراسر جهان بوده اند و همواره منطبق با اصولی ترین و بالا ترین کیفیت طراحی و تولید شده است و همین امر موجب تفاوت بسیار این گوشی های موبایل با سایر برند ها و هم ردگان خود شده است. از مهم ترین مشخصات و ویژگی های این گوشی های موبایل میتوان به برخورداری این گوشی ها از سیستم پردازنده ی Apple bionic اشاره کرد.

همچنین صفحه ی نمایش گوشی های اپل از رزولوشن بالایی برخوردار هستند که همین ویژگی سبب شده، بر جذابیت های این گوشی ها افزوده شود. همانطور که میدانید سیستم عامل این گوشی های جذاب آی او اس میباشد. این گوشی ها درگاه حافظه ندارند و باتری آن ها توسط کابر غیر قابل تعویض است. این امر موجب طراحی مینیمال و خلوت این گوشی را به همراه داشته است. در مجموع ویژگی های بسیاری باعث شده محبوبیت این گوشی های موبایل روز به روز افزوده شود.

چرا موبایل اپل بخریم ؟

در این بخش قصد داریم به ذکر برخی ویژگی های گوشی های اپل بپردازیم که از سوی کارشناسان مرکز نمایندگی موبایل اپل، به عنوان امتیاز مطرح میشود. برخورداری از این ویژگی ها سبب شده است بسیاری از کاربران این گوشی ها را به اسمارت فون های اندرویدی ترجیح دهند. یکی از عواملی که میتواند هر کاربری را نسبت به خرید آیفون های اپل قانع کند مربوط به کیفیت ساخت این محصولات است. کیفیت ساخت اپل فوقوالعاده بوده و این کمپانی برای طراحی این محصولات به واقع زمان زیادی را صرف میکند.

اگر چه تنوع محصولات اپل به اندازه ی سایر کمپانی های تولید کننده ی محصولات اندرویدی نیست، اما در نظر بسیاری از کارشناسان این خود نقطه ی قوت مهمی در اپل محسوب میشود. از دیگر ویژگی ها میتوان به بستر نرم افزاری و سخت افزاری بسیار هماهنگ و با کیفیت این محصولات اشاره کرد. بسیاری از کاربران نیز دلیل تمایل خود به استفاده از محصولات اپل را کیفیت بسیار بالای دوربین های آن میدانند. به جرات میتوان گفت دوربین گوشی های آیفون نسبت به تمامی هم ردگان خود از کیفیت بسیار بالا تری برخوردارند.

تعمیر آیفون در نمایندگی موبایل اپل

متخصصین نمایندگی گوشی آیفون، در زمینه ی تعمیرات تمامی گوشی های موبایل اپل، آماده اند تا مشکلات گوشی شما را در سریع ترین شکل ممکن برطرف کنند. چگونه؟ مراحل انجام تعمیر گوشی های ایفون در این مرکز متشکل از واحد های مجزا، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال اپل شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی نیز، بی نیاز میکند.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • مرکز سخت افزار ایران
    1 سپتامبر 2020 17:05

    سلام دوست عزیز شما می توانید دستگاه رو به شعبه ستارخان در تهران بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در پایین همین صفحه یا صفحه تماس با ما است با کارشناسان نمایندگی موبایل اپل تماس بگیرید.

  • سلام روز بخیر
    من در تبریز زندگی می کنم
    میخواستم بدونم چطوری گوشیم رو جهت تعمیرات به نمایندگی موبایل اپل بفرستم

  • مرکز سخت افزار ایران
    1 سپتامبر 2020 17:00

    سلام دوست عزیز
    بله نمایندگی تعمیرموبایل اپل در منطقه شاهین ویلا مشغول به فعالیت است. آدرس و شماره تماس رو می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

  • سلام در کرج هم نمایندگی تعمیر موبایل اپل هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.