اشتراک گذاری

کار با آیتونز

کار با آیتونز مقوله ای است که بسیاری از کاربران آیفون با آن مشکل دارند. آیتونز یا آیتیونز، یکی از کاربردی ترین برنامه های اختصاصی اپل است که این شرکت برای گوشی ها و تبلت های خود طراحی نموده است. این برنامه قابلیت های متعددی را برای کاربران فراهم می کند و به آنها امکان مدیریت رسانه ها و مدیاهای خود را می دهد. علاوه بر این، آیتونز یک بخش فروشگاهی دارد که کاربران از طریق آن می توانند برنامه ها و اپ های مورد نظرشان را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

به طور کلی این برنامه قابلیت های بسیار متعددی دارد که بسیاری از کاربران یا از آنها مطلع نیستند و یا نحوه استفاده از آنها را نمی دانند. در ادامه این مطلب، ضمن معرفی قابلیت های مختلف این برنامه، نحوه کار با آیتونز را در بخش های مختلف به شما عزیزان آموزش می دهیم، ما را همراهی کنید.

کار با آیتونز

آموزش مقدماتی کار با آیتونز

اساس کار با آیتونز کار کردن با فایل های صوتی و تصویری است. پس از باز کردن این برنامه، می توانید با توجه به هدفی که دارید، از کتابخانه کمک گرفته و دسته بندی ها را بر اساس  music, movies, TV shows مشخص نمایید. بخش هایی تحت عنوان فیلم، موسیقی، فیلم های tv و آپشن در زیر دکمه های کنترلی یا playback وجود دارد که به شما کمک می کند دسته بندی مورد نظر خود را انجام دهید.

همچنین در این بخش گزینه ای به شکل ( … ) وجود دارد که با لمس آن می توانید یک سری امکانات دیگر مشاهده کنید که در بخش اصلی از این منو آورده نشده است. با کمک دکمه ادیت یا edit می توانید این بخش را ویرایش کنید و تغییرات لازم را اعمال نمایید.

1. وارد شدن به آی تونز

برای کار با آیتونز، اول باید وارد محیط این نرم افزار شوید. برای این کار باید از شناسه اپل یا همان اپل آیدی استفاده کنید. کارشناسان تعمیرات موبایل اپل بر این باورند که اپل آی دی به شما کمک می کند که بین گوشی و آیتونز هماهنگی ایجاد کرده و فرایند خرید را بهتر انجام دهید. به این ترتیب فرایند همگام سازی به درستی انجام شده و برخی از فرایندها به صورت اتوماتیک روی موبایل اپل شما انجام خواهد شد.

تا بتوانید همگام سازی خوبی برای خرید های خود داشته باشید و بتوانید رابطه خوبی بین گوشی و آیتونز ایجاد کنید تا برخی کار ها با همگام سازی به صورت اتوماتیک روی دیوایس شما انجام شود. بنابراین پیش از شروع کار با آیتونز ، اول برای خود یک شناسه اپل یا اپل آیدی بسازید. سپس روی گزینه user کلیک کرده و اطلاعات اپل آی دی خود را وارد کنید. اگر هنوز شناسه اپلی خود را نساخته اید، روی Create Apple ID کلیک کنید.

2. افزودن موسیقی به آیتونز

برای اینکه بتوانید با استفاده از موبایل اپل خود آهنگ گوش کنید، باید پوشه ای از موسیقی های مورد نظرتان را در این محصول ذخیره نمایید. itunes  برای انجام دادن این کار به شما کمک می کند. شما باید اول فایل مورد نظرتان را به کتابخانه موسیقی آیتونز اضافه کرده و سپس از گوش دادن به موسیقی مورد نظرتان لذت ببرید. برای این منظور کافی است موبایل را به لپ تاپ یا مک بوک مورد نظر متصل کرده و بر روی منوی file (در ویندوز) و منوی  itunes (در مکینتاش) کلیک کنید.

در مرحله بعدی، ویندوزی ها روی عبارت Add Folder to Library و کاربران مک روی عبارت Add to Library کلیک کنند. در ادامه به کمک بخش جستجو، به دنبال پوشه و فولدری باشید که موزیک های خود را در داخل آن قرار داده اید. به این ترتیب می توانید انواع فایل های موسیقی mp3, aiff, wav, aac و m4a را با کار با آیتونز در گوشی خود ذخیره کرده و به آنها گوش دهید.

چگونه از آیتونز استفاده کنیم

3. خرید محتوا از فروشگاه آیتونز یا iTunes Store

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، کار با ایتونز قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از امکانات این برنامه، فروشگاهی است که تحت عنوان iTunes Store شناخته می شود. در این فروشگاه شما می توانید انواع فیلم و موسیقی و اپلیکیشن و کتاب رایگان و هزینه دار را مشاهده و خریداری نمایید. پس از ورود به محیط آیتونز با استفاده از اپل آیدی، باید یکی از دو روش خرید و یا دانلود رایگان را انتخاب نمایید.

سپس نوع فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید. مثلا اگر قصد خرید موزیک دارید می توانید با کلیک بر بخش Music وارد بخش و کلکسیون موسیقی ها شوید. با کلیک کردن بر روی دکمه iTunes Store می توانید به راحتی کتابخانه مورد نظر خود را انتخاب کنید و صبر کنید تا محتویات آن لود شود. در ادامه کار با آیتونز می توانید فایل مورد نظر خود را خریداری یا دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

تعمیرات اپل در کرج

به عنوان یکی از تخصصی ترین بخش های نمایندگی اپل در کرج، باید به واحدهای تعمیرات این مرکز اشاره نمود. بخش تعمیرات اپل در کرج، در راستای جلب رضایت مشتریان به تجهیزاتی مجهز شده که نمونه ی آنها را در کمتر مرکزی مشاهده می کنیم. همچنین کادر فنی مشغول در این مرکز، از بین کارشناسان دوره دیده انتخاب شده و قادر به ارائه ی خدمات تخصصی به کاربران می باشند.

انواع مدل های آیفون، آی مک، آی پد، مک بوک، اپل واچ و کلیه ی محصولات این کمپانی، در واحدهای تعمیرات اپل در کرج به شکل تخصصی بررسی و عیب یابی می شوند. سپس با استفاده از تجهیزات ذکر شده، تعمیرات آنها به سطح کیفی بالا انجام می گردد. به این ترتیب کاربران محترم ساکن البرز دیگر ناچار به مراجعه به تهران نبوده و می توانند خدمات مورد نظرشان را در اسرع وقت دریافت نمایند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.