اشتراک گذاری

اولین گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه

تاکنون کمپانی‌های متعددی اقدام به عرضه گوشی‌های هوشمند با دوربین های دو و سه گانه کرده‌اند اما هیچ یک از آنها تاکنون گوشی‌ای با 4 دوربین به بازار عرضه نکرده بود. حال کمپانی سامسونگ مدعی شده که قرار است نخستین گوشی با دوربین 4 گانه را روانه بازارهای جهانی کند. کمپانی سامسونگ که یکی از پیشتازان همیشگی در تولید و طراحی گوشی‌های تلفن همراه بوده است عنوان کرده که نام این گوشی گلکسی A9s خواهد بود. البته سامسونگ پیش از این نیز اعلام کرده بوده که در حال توسعه یک محصول میان ردۀ مجهز به تکنولوژی های جدید است. اولین گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه قرار است طی مراسمی در تاریخ 11 اکتبر به مشتاقان و علاقمندان معرفی شود.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه

در اخبار و شایعات موجود پیرامون نخستین گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه، اطلاعاتی نیز در ارتباط با ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری این محصول آمده است. البته این اطلاعات هنوز از سوی صاحبان اصلی این مدل از گوشی سامسونگ به تأیید نرسیده است و در حد گمانه و حدس است. برای مثال در ارتباط با نخستین گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه آمده است که این دستگاه برخودار از 4 سنسور خواهد بود. البته باید توجه داشت که تعداد سنسورهای بالای دوربین گوشی، ضامنی برای کیفیت دوربین نیست.

چرا که نیز گوگل در سال گذشته گوشی های سری پیکسل را با دوربین اصلی تکی روانه بازار کرد؛ با این حال پیکسل 2 و پیکسل 2 XL تصاویر بسیار باکیفیتی را ثبت می کنند. بر اساس شایعات مرتبط با این مدل از گوشی سامسونگ، دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض 120 درجه، سنسور 10 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای زوم است.

زمان معرفی و عرضه نخستین گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه

در ارتباط با نخستین گوشی سامسونگ با دوربین 4 گانه، کمپانی سامسونگ هنوز اطلاعات رسمی به علاقمندان ارائه نداده است. از این رو صحبت های پیرامون این گوشی هنوز در حد گمانه و حدس است. تنها سخت قابل استناد در ارتباط با این مدل از گوشی سامسونگ آن است که این محصول قرار است در تاریخ 11 اکتبر رونمایی شود. بد نیست بدانید که در واقع این محصول در قالب مدل Galaxy A9s روانه بازار خواهد شد.

احتمالا این نام منتخب دستگاه برای بازار آسیا هست و ممکن است سامسونگ این محصول را با نام دیگری وارد بازار اروپا کند. ضمن اینکه سامسونگ تاکنون گلکسی A9 را وارد بازار کشورهای غیر آسیایی نکرده است. در هر حال گوشی Galaxy A9 Star Pro احتمالا اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 4 گانه اصلی خواهد بود و براساس ادعای کارشناسان حوزه موبایل قرار است در آینده شاهد تعبیه دوربین‌های پیشرفته‌تری با تعداد لنزهای بیش از این هم باشیم.

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و بازیابی اطلاعات گوشی های سامسونگ است. دارندگان کلیه گوشی های سامسونگ صرف نظر از مدل و سری دستگاه خویش می توانند به نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه نمایند و تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را  اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. نکته شایان ذکر در باب سرویس و تعمیرات موبایل سامسونگ آنکه، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخ نامه ی مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد.

4.5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری