اشتراک گذاری

چگونه اطلاعات تبلت را بازیابی کنیم؟

چگونه اطلاعات تبلت را بازیابی کنیم؟ سوالی که بسیاری از کاربران این دستگاه از تعمیرکاران می پرسند و به دنبال پاسخ آن هستند. بنا به دلایل مختلفی از جمله اشتباهات فردی، هجوم ویروس ها و … ممکن است اطلاعات موجود در حافظه تبلت حذف شده و از دسترس خارج گردند. 

کاربران در این شرایط نگران شده و به دنبال روش هایی هستند که اطلاعات حذف شده را مجددا بازیابی نمایند. در این مقاله ما ترفندهایی را به شما آموزش خواهیم داد که با انجام دادن آنها می توانید اطلاعات مورد نظرتان را بازیابی کرده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

البته فراموش نکنید بهتر است برای نتیجه گیری بهتر، ریکاوری تبلت خود را به تکنسین های مجرب تعمیرات تبلت در نمایندگی تعمیر موبایل بسپارید. این کارشناسان ضمن استفاده از دستگاه های پیشرفته ای همچون pc 3000 اقدام به بازیابی اطلاعات تبلت شما می نمایند. برای آشنایی با ترفندهای این فرایند ما را همراهی کنید.

چگونه اطلاعات تبلت را بازیابی کنیم؟

روش های بازیابی اطلاعات تبلت

بازیابی اطلاعات تبلت به دو روش عمده انجام می گردد که در زیر به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

ریکاوری با نرم افزار

برای ریکاوری تبلت با استفاده از نرم افزار ها و برنامه های جانبی، یکی از رایج ترین روش هایی است که کاربران و بسیاری از تعمیرکاران مورد استفاده قرار می دهند. این برنامه ها در چندین نوع مختلف طراحی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته اند و از طریق روت کردن و یا روش غیر روت، اطلاعات حذف شده دستگاه را بازیابی می کنند. 

برای استفاده از این برنامه ها ابتدا باید محل ذخیره سازی فایل های از دست رفته را انتخاب کنید. سپس نرم افزار شروع به جستجو و اسکن کردن حافظه ی انتخابی می نماید و بسته به نوع نرم افزار، فایل ها بازیابی و دسته بندی می شوند. نکته ای که در مورد این نرم افزارها باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این برنامه ها ممکن است با مشکلاتی همراه باشند. 

به عنوان مثال ممکن است باگ هایی در این نرم افزارها وجود داشته باشد که فرایند بازیابی اطلاعات تبلت را با مشکل مواجه سازد. همچنین برنامه های طراحی شده برای این منظور، قادر به بازیابی تنها بخشی از اطلاعات می باشند. توصیه می کنیم برای اطمینان از انجام صحیح فرایند مورد بحث، به نمایندگی تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.

استفاده از دستگاه pc 3000

یکی از کاربردی ترین و موثر ترین روش ها برای بازیابی اطلاعات تبلت ، استفاده از دستگاه هایی همچون pc 3000 است. این دستگاه که در نمایندگی تعمیر تبلت نیز مورد استفاده تعمیرکاران قرار می گیرد، جزء پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های حوزه بازیابی اطلاعات می باشد. 

سرعت عملکرد این محصول بالا بوده و می تواند تا درصد بالایی از اطلاعات مورد نظر کاربران را بازیابی نماید. همچنین با استفاده از این دستگاه پیشرفته، تکنسین ها می توانند بیشترین حجم اطلاعات را بازیابی کرده و در اختیار کاربران قرار دهند. پی سی 3000 دستگاهی است که کار کردن با آن نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. همکاران ما با استفاده از این دستگاه و دیگر ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته، تلاش می کنند بازیابی اطلاعات تبلت را به بهترین شکل انجام دهند.

پیشگیری از حذف شدن اطلاعات تبلت

لازم است عنوان کنیم که عموما پاک شدن اطلاعات تبلت، در اثر مواردی همچون ویروسی شدن دستگاه، فلش کردن تبلت، نصب برنامه های ناسالم و مشکلات سخت افزاری رم اتفاق می افتد. برای پیشگیری از بروز این اتفاق و نیاز به بازیابی اطلاعات تبلت، بهتر است برنامه های مورد نظر خود را از سایت های معتبر دانلود کنید. 

همچنین با نصب یک آنتی ویروس قدرتمند، دستگاه خود را در برابر حمله انواع ویروس ها ایمن سازی کنید. اما ارجح تر از همه موارد توصیه شده، بهتر است همواره از اطلاعات تبلت خود یک بک آپ تهیه کرده و در کامپیوتر یا هاردتان ذخیره نمایید. در این صورت، حتی اگر با حذف اطلاعات دستگاه مواجه شوید، نیازی به طی پروسه بازیابی اطلاعات تبلت و دردسرهای آن نخواهید داشت.

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل، مرکز عرضه، تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش انواع گوشی های موبایل و تبلت می باشد. در این مجموعه، جدیدترین محصولات موبایل و تبلت برندهای مطرحی از جمله اپل، سامسونگ، سونی، هوآوی، ال جی، اچ تی سی، شیائومی، ایسوس و … به صورت اورجینال به تقاضاکنندگان عرضه می شود. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در این محصولات، کارشناسان خبره واحد تعمیرات موبایل، آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشند.

نکته دیگر اینکه در نمایندگی موبایل، خدمات پس از فروش انواع موبایل و تبلت نیز در سطحی گسترده به مشتریان ارائه می گردد. شما کابران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های این مرکز، می توانید با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. همچنین در سایت رسمی نمایندگی موبایل نیز بخش هایی طراحی شده که پاسخگوی نیاز مخاطبین عزیز می باشند.

Rate this post
اشتراک گذاری