تعمیرات تبلت اپل

تعمیرات تبلت اپل با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی اپل انجام می گردد . تبلت یک رایانه قابل حمل می ‌باشد که از یک تلفن همراه یا دستیار دیجیتال شخصی بزرگتر است. این دستگاه دارای یک صفحه لمسی است. هدف اصلی تبلت انجام امور با استفاده از تماس صفحه نمایش به جای استفاده از صفحه ‌کلید است. در سال ۲۰۱۶ تبلت‌های رنگی، دارای ریزپردازنده و باتری‌ خورتولید شدند . تبلت ‌ها معمولا دارای سنسور دوربین دیجیتال، میکروفن، شتاب ‌سنج و صفحه لمسی می باشند که انگشت را تشخیص می‌دهد .

کارشناسان فنی مرکز تعمیرات تبلت اپل به ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری با بهترین کیفیت مبادرت می ورزند. کادر فنی این مجموعه از طریق آپشن سرویس در مرکز به عیب یابی و تعمیر دستگاه فوق مبادرت می ورزند . مدیریت مرکز تعمیرات تبلت اپل بر نحوه عملکرد پرسنل نظارت سختگیرانه ای دارند . از این رو کاربران همواره مایل به دریافت خدمات از نمایندگی اپل می باشند .

تعمیرات تبلت اپل

خدمات نمایندگی تعمیرات تبلت اپل

تعمیر هارد آیپد اپل

دلیل هنگ کردن آیپد چیست؟ چرا سرعت انتقال اطلاعات در آیپد کند شده است؟ همانطور که می‌دانید هارد آیپد محل نگهداری تمامی داده‌ها و اطلاعات کاربر است. دلایل خرابی هارد این دستگاه هم می‌تواند نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. درواقع نصب کردن بازی‌های فوق سنگین بر روی آیپد یا ویروسی شدن آن از دلایل نرم‌افزاری خرابی هارد آیپد هستند و وارد شدن ضربه به این دستگاه نیز مهم‌ترین دلیل سخت‌افزاری خرابی آن است.

از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی هارد آیپد نیز می‌توان به هنگ کردن آیپد و کاهش سرعت انتقال اطلاعات در این دستگاه اشاره کرد. اگر چنین نشانه‌هایی در آیپد شما هم دیده می‌شود می‌توانید به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیرات تبلت اپل مراجعه کنید تا تعمیرکاران این مرکز درصورت امکان به تعمیر هارد آیپد شما و بازیابی حرفه‌ای اطلاعات آن بپردازند.

پیشنهاد سایت: ارتقای حافظه تبلت

تعمیر فلت تبلت اپل

در مجموعه تخصصی تعمیرات تبلت اپل، تعمیر فلت تبلت apple از جایگاه ویژه ای برخوردار است، چراکه اگر خطایی در روند انجام آن رخ دهد، کارکرد صفحه نمایش دچار اختلال خواهد شد. اقدامات تخصصی تعمیر فلت تبلت اپل در نمایندگی اپل در واحدی مجهز به ابزارآلات مدرن مورد نیاز انجام می شود. متخصصین تعمیرات اپل این مرکز آشنایی کامل با ایرادات فلت داشته و پس از عیب یابی تخصصی و بررسی جامع، تعمیرات آن را آغاز خواهند نمود.

به طور کلی مشکل عدم وجود تصویر با وجود ال سی دی سالم می تواند مرتبط با پارگی فلت و یا آسیب های محل اتصال آن باشد که نیاز به تعمیر فلت آیپد را به وجود می آورد. اگر آیپد شما با ال سی دی سالم خود قادر به نمایش تصاویر نیست، جهت تعمیر فلت دستگاه با بالاترین سطح کیفی ممکن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر تاچ تبلت اپل

یکی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب کاربران آیپد ها و سایر دستگاه های هوشمند با آن رو به رو می شوند، آسیب دیدگی تاچ آیپد می باشد. این بخش از دستگاه بسیار حساس است. متاسفانه ممکن است تاچ آیپد تحت تاثیر کوچکترین ناهماهنگی و ضربه دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر تاچ تبلت اپل به وجود آید. تاچ، رابط کاربر با دستگاه بوده و در صورت آسیب دیدگی عملکرد کلی سیستم دچار اختلال می شود. از کار افتادگی و خرابی در این قسمت دلایل مختلفی دارد.

نصب یک نرم افزار جدید نامناسب، بالا بودن حجم برنامه های مورد استفاده، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی از عواملیست که در فرآیند فریز شدن تبلت و عمل نکردن تاچ موثر است. تعمیر تاچ آیپد یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیرات تبلت در نمایندگی اپل می باشد. متخصصین نمایندگی مجاز اپل پس از تشخیص مشکل و عیب یابی صحیح، نسبت به تعمیر تاچ تبلت apple مطابق با استانداردهای اصلی کمپانی اپل اقدام می نمایند. در صورتی که اختلال وارده قابل تعمیر نباشد و تاچ آسیب فیزیکی دیده باشد، پروسه تعویض آن با نمونه اصلی دستگاه انجام خواهد شد.

تعمیر باتری تبلت اپل

باتری به نوعی مهم ترین قطعه در تبلت ها و گوشی های هوشمند امروزی محسوب می شود که انرژی کلی دستگاه را تامین می کند. این قطعه بر اثر شارژ اشتباه، نوسانات برق، استفاده نادرست و حتی گذر زمان معیوب شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت. از آنجایی که خرابی باتری و تداوم آن آسیب های بسیاری به تبلت خواهد زد، تعمیر باتری آیپد امر حساس و مهمی می باشد که باید در اسرع وقت انجام شود.

در پروسه تعمیر باتری تبلت اپل آنچه که با اهمیت است، عیب‌یابی صحیح دستگاه و تشخیص نوع اختلال پیش آمده در باتریست ، چرا که تعمیر باتری تبلت apple همیشه نیازمند اقدامات سخت افزاری نبوده و گاهی اختلالات پیش آمده با اندکی تنظیمات نرم افزاری رفع می شود. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تبلت اپل، دستگاه تحویل داده شده به این مرکز را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی بررسی کرده و پس از تعیین نوع اشکال پیش آمده در آن، اقدامات لازم جهت تعویض و یا تعمیر باتری تبلت اپل را آغاز می نمایند.

این مقاله را از دست ندهید: ترفندهای کاهش مصرف باتری تبلت

تعمیرات تبلت اپل

تعمیر دوربین تبلت اپل

کمپانی محبوب اپل یک تولیدکننده قدرتمند در ساخت تبلت های باکیفیت می باشد. این تبلت ها دارای دوربین های بسیار حرفه ای و پیشرفته ای می باشند که گاهی ممکن است به دلایل گوناگونی همچون جذب آب دچار اختلال در عملکرد اصلی خود شوند.

اختلالات پیش آمده در دوربین آیپدها می تواند منشأ سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشد، از این رو نیاز به عیب یابی و تعمیر دوربین تبلت apple توسط کارشناسان تعمیر دوربین آیپد حائز اهمیت است. شما کاربران گرامی تبلت های اپل در صورت مواجهه با اختلال در عملکرد دوربین تبلت خود می توانید به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر دوربین تبلت اپل را دریافت نمایید.

تعمیر منبع تغذیه آیپد اپل

یکی از نشانه‌های خرابی منبع تغذیه آیپد خاموش شدن این دستگاه و شارژ نشدن آن است. البته خرابی منبع تغذیه آیپد تاثیر بسزایی در خرابی باتری این دستگاه و کاهش طول عمر آن نیز می‌گذارد. منبع تغذیه یکی از مهم‌ترین قطعات آیپد است که به دلیل تامین ولتاژ و جریان الکتریکی مورد نیاز برای روشن ماندن و کار کردن این دستگاه نقش مهمی را در آن بازی می‌کند. درصورتی که آیپد شما هم ناگهان خاموش شده است یا اینکه شارژ نمی‌شود بهتر است هر چه سریع‌تر به نمایندگی تعمیرات تبلت اپل مراجعه کنید تا تعمیرکاران این مرکز به عیب‌یابی دقیق و تعمیرات این دستگاه بپردازند و از خراب شدن باتری آن جلوگیری کنند.

تعمیر سنسورهای تبلت

سنسور تبلت به جای استفاده از ماوس یا کیبورد دارای قابلیت تشخیص حرکت هستند. تبلت ها دارای ویژگی های متعددی هستند . ازجمله این ویژگی ها می توان به این موارد اشاره کرد :

۱- تبلت‌ها سیار هستند و به راحتی می ‌توان آنها را جابجا کرد.

۲- تبلت ‌ها نازک هستند.

۳-می ‌توان روی تبلت با استفاده از نرم‌ افزارهای مختلف پردازشگر متن نوشت مثل آفیس و…

۴- پشتیبانی از سیستم اینترنت بی ‌سیم، مدیریت ایمیل‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی.

۵- نرم‌ افزارهای کاربردی و چندرسانه ‌ای

۶- مصرف انرژی کمتر (بستگی به نوع تبلت) نسبت به لپ ‌تاپ.

اگر هر ایرادی برای این ماژول به وجود بیابدُ باید به تکنسین مراجعه کنید تا ایراد به شکل درستی حل شود.

خدمات واحد تعمیرات تبلت اپل

خدمات واحد تعمیرات تبلت اپل به این شرح می باشد :

  • ترمیم پاورو تغذیه تبلت.
  • رفع ایراد شارژ و دشارژ شدن تبلت.
  • حل مشکل تصویر ندادن تبلت به هنگام روشن بودن.
  • بازیابی داغ شدن بیش از حد در مرکز تعمیرات تبلت اپل.
  • حل مشکلات مربوط به اسپیکر، کیبرد ، میکروفن و ……
  • تعمیر روشن نشدن تبلت پس از آپدیت شدن.
  • تعمیرات عدم نگهداری شارژ تبلت.
  • تعویض سوکت شارژ تبلت رفع ایراد شارژ نشدن تبلت.
  • رفع ایراد صدا نداشتن تبلت در مرکز تعمیرات تبلت اپل.
  • تعمیر تبلت های ضربه خورده
  • رفع اتصالی و اتصال کوتاه تبلت .
  • حل مشکل از کار افتادگی دوربین تبلت.
  • رفع ایراد مموری کارت تبلت.
  • تعویض تاچ تبلت و رفع ایراد از کارافتادگی تاچ تبلت.
  • بازیابی از کارافتادگی بلوتوث در مرکز تعمیرات تبلت اپل .
  • تعویض سوکت سیم کارت تبلت و رفع ایراد عدم شناسایی سیم کارت تبلت.
  • حل مشکل آنتن دهی و کارنکردن شبکه و وای فای تبلت.
  • تعویض LCD و رفع ایراد ال سی دی تبلت.
  • ریکاوری usb در مرکز تعمیرات تبلت اپل.
  • رفع ایراد مدار TX و RX تبلت.

تعمیرات تبلت اپل و دیگر واحدهای تعمیرات تبلت

کادرفنی مرکز تعمیرات تبلت اپل در دیگر واحدهای تعمیرات تبلت به رفع ایراد تبلت های سایر برندها اقدام می نمایند . کارگاه های فنی این مرکز به صورت مجزا طراحی شده است . مهمترین مزیت مجزا بودن واحدهای تعمیر این است که ، تعمیرکاران می توانند با تمام توجه خود پروسه تعمیر را انجام دهند . لازم به ذکر است ، کارگاه های مرکز تعمیرات تبلت اپل به ابزارآلات درجه یک تجهیز شده است . از این رو تعمیرکاران نمایندگی اپل با بکارگیری مدرنترین تجهیزات قادر به ارائه خدمات ریکاوری باکیفیتی میباشند .

نمایندگی اپل با بهره مندی از تخصص ، فراست و خبرگی کارشناسان و با بکارگیری ابزارآلات درجه یک در زمینه فعالیتی خود به سطح مطلوبی از ارائه خدمات می پردازد . هزینه اخذ شده از کاربران در این مرکز مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه می باشد . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات تبلت هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید .

تعمیر تبلت apple

اخبار، مقالات و سوالات متداول تبلت اپل

کادر متبحر نمایندگی اپل به تهیه اخبار تبلت اپل همچنین دیگر خبرها همت گماشته اند. کاربران می توانند با مطالعه این بخش در جهت به روز رسانی اطلاعات خود گام بردارند. با مراجعه به لینک اخبار تبلت اپل و دیگر خبرها می توانید وارد بخش مذکور گردید .

کادرمشتری مدار نمایندگی اپل سوالات متداول تعمیرات تبلت را از قبل پاسخ داده اند . کاربران می توانند با مطالعه این بخش به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات تبلت می توانید وارد بخش مذکور گردید .

مدیریت مرکز تعمیرات تبلت اپل بخش مقالات تبلت اپل همچنین دیگر مقالات تبلت رادر سایت راه اندازی کرده است . کاربران محترم می توانند با مطالعه این بخش گامی در جهت افزایش سطح علمی خود بردارند. لازم به ذکر است، در این بخش به ارائه مقاله های عمومی نیز پرداخته ایم. با کلیک روی لینک مقالات تبلت اپل و دیگر مقالات تبلت می توانید مقاله موردنظر خود را مطالعه نمایید .

انواع تبلت اپل و دیگر محصولات

کادرفنی مرکز تعمیرات تبلت اپل علاوه بر ریکاوری به معرفی انواع تبلت اپل همچنین دیگر محصولات این کمپانی ازجمله موبایل می پردازند . شتاب سنج و ژیروسکوپ به تبلت در تعیین جهتش کمک می کند تا نمایشگر گرافیک آن تصاویر را به صورت افقی یا عمودی نشان بدهد. پردازشگر گرافیک یا GPU برای تولید تصاویر مستقل عمل می کند. تراشه های تلفن همراه به شما امکان اتصال به شبکه های رایانه ای را می دهد. تبلت ها ممکن است دارای گیرنده بلوتوث هم باشند.

تنها چیزی که شما نمی توانید در تبلت ها پیدا کنید فن است که دلیل آن کمبود فضاست. کادرفنی مرکز تعمیرات تبلت اپل با حضور در دوره های آموزشی بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . از این رو کاربران می توانند با آسودگی خاطر دستگاه معیوب خود را بدست مهندسین ما بسپارند . با مراجعه به لینک انواع تبلت اپل و دیگر محصولات می توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید .

نمایندگی تعمیرات تبلت وموبایل

نمایندگی تعمیرات تبلت وموبایل جهت احترام به حقوق کاربران اقدام به ارائه خدمات با کیفیت می نماید . بدیهی است این نمایندگی به ارائه تمامی خدمات مربوط به بازیایی و تعمیر تبلت و موبایل های معتبر مبادرت می ورزد .مدیریت این مجموعه با تشکیل تیمی از کارشناسان ماهر و متخصص سعی در کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران عزیز دارد . خاطرنشان می سازیم تعمیرات در این مرکز با به کارگیری پیشرفته ترین ابزارآلات انجام می شود . نحوه خدمات رسانی در این مرکز به نوعی است که ، مشتریان نیازی برای مراجعه به سایر نمایندگی ها نمی بینند .

به جرات می توان گفت نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل در عرصه فعالیتی خود ، به جایگاه والا و چشمگیری نسبت به سایر رقبا دست پیدا کرده است .برای اطلاع بیشتر شما عزیزان باید به این مطلب اشاره نماییم که ، این نمایندگی در حال گسترش فعالیت های خود به مرزهای فرامنطقه ای می باشد .